Apua!!
Burnikset
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Streetfighter
- Viestit: 19
- Liittynyt: To Heinä 10, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: R.I.P
- Viesti:
Burnikset
Tyhmä kysymys mut.. Kuis se ny tapahtuu kaasuu nii helvetisti ja jarruu..
Apua!!
Apua!!
<div align="center">Absoluuttinen-nollapiste..</div>
- Streetfighter
- Viestit: 19
- Liittynyt: To Heinä 10, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: R.I.P
- Viesti:
- Defenders
- Viestit: 785
- Liittynyt: Su Heinä 14, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Z750 & FZR1000 -projekti
- Viesti:
Mitäs jos ilmoittelisit täällä foorumissa, että missä aiot harjoitella. Tietäisin vaan olla kaukana sieltä, ihan vaan oman turvallisuuden takia....
Sä et ihan oikeasti voi olla tosissas ton kysymykses kanssa!? Vai onko tää jokin vitsi??
Jarruu, kaasuu, kytkintä, painoo, piimää, kokkelii, dullaa... Kyllä se noilla irtoo kumi palamaan....
Sä et ihan oikeasti voi olla tosissas ton kysymykses kanssa!? Vai onko tää jokin vitsi??
Jarruu, kaasuu, kytkintä, painoo, piimää, kokkelii, dullaa... Kyllä se noilla irtoo kumi palamaan....
- tero t.
- Viestit: 1764
- Liittynyt: Su Huhti 27, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: K5 tonninen+kawa kx+blatakopsu
paljon hienompi on kunnon vauhtiburnis kunhan ekax on muutaman kymmenen metriä lämmittänyt rengasta ja tietysti jalat tapeilla
en tosin itse hallitse tuota mut ehkä sit joskus ja vaarahan siinä näkyy olevan et pito löytyy ja sit mennään ympäri niin et kolisee
kemorassa nähtiin et näitä sattuu myös ammattilaisille..
- F@zer1
- Viestit: 151
- Liittynyt: Ma Maalis 24, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: musta peto
Ja joskus kun tuo tapeilta vetäminen pyrkii tuon perän kanssa "TODELLAKIN sivulle !!!! Ja silloin ei ole varaa hellätä kahvasta!
2-3 vaihteella palamaan helpottaa tuota keulimis efektiä lopussa! Tosin voimaa pitää olla!
2-3 vaihteella palamaan helpottaa tuota keulimis efektiä lopussa! Tosin voimaa pitää olla!
....No mitä SITTEN
Viikon aforismi: Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin
sutenööri se vitut välittää.
Viikon aforismi: Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin
sutenööri se vitut välittää.
-
- Viestit: 176
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 12:00 am
mä käytän kyllä ykköstä rullausburnikseen. on muuten liian paljon jengaa renkaassa ->lämpenee liian nopeasti -> pito lisääntyy liian nopeasti ja joutuu nostamaan yli 7krpmän kierrokset jotta sutiminen säilyy. noin isoilla kierroksilla mun kikotin ainakin muuttuu suht arvaamattomaksi kun alkaa olla kaikki 120+heppaa renkaalla. kyllä mä suosin alle 5krpm kierroksia ykkösella ja annan jauhaa hitaammin. helpottaa donitseja. painonsiirrolla on ratkaiseva vaikutus burniksen aloitukseen ja ylensä repäisen alun melko isoilla kiekoilla jotta varmasti alkaa pyöriä tyhjää, eikä missään tapauksessa ota pitoa. sitten kun pyörii jo niin kierrosta alemmas kumilämmön estämiseksi.
- angel92
- Viestit: 501
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Viesti:
-
- Viestit: 176
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 12:00 am
angel87 kirjoitti:eihän se rengas saatana edes savua jos ei pyöritä isoimmalla?!!![]()
ellei iso sportti savuta vähän pienemmilläkin jengoilla niin on varmasti rengastus mallia "touring"... tai "super-touring-wingi"
eikä mun burnisten tarkoitus nyt ihan välttämättä ole savu vaan jotain muuta.....
- angel92
- Viestit: 501
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Viesti:
- tero t.
- Viestit: 1764
- Liittynyt: Su Huhti 27, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: K5 tonninen+kawa kx+blatakopsu
mutta onhan se ainakin hienoa katseltavaa kun tekee kunnon vauhtiburniksen ja kun vauhtia tarpeex niin nostaa siitä vielä hytin "hallitusti" pystyyn mut taitaa vaatia aika paljon treeniäF@zer1 kirjoitti:Ja joskus kun tuo tapeilta vetäminen pyrkii tuon perän kanssa "TODELLAKIN sivulle !!!! Ja silloin ei ole varaa hellätä kahvasta!
2-3 vaihteella palamaan helpottaa tuota keulimis efektiä lopussa! Tosin voimaa pitää olla!![]()
- ledis
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ke Kesä 23, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: musta
Kuukauden vanha threadi. Joku varmaan skitsahtaa kun tähän vastaa, mutta vitunko väliä...
2004 MM stunttikisapätkässä Pfeiffer teki silmiä hivelevän tyylikkään näköisen 180 asteen äkkikäännöksen takagummia sudittaen. Ei ole mikään ubertemppu, mutta sitä ilmeettömän varmaa ja tyylikästä suorittamista on pakko ihailla.
http://www.einefetza.com/final/default.htm
2004 MM stunttikisapätkässä Pfeiffer teki silmiä hivelevän tyylikkään näköisen 180 asteen äkkikäännöksen takagummia sudittaen. Ei ole mikään ubertemppu, mutta sitä ilmeettömän varmaa ja tyylikästä suorittamista on pakko ihailla.
http://www.einefetza.com/final/default.htm
-
- Viestit: 246
- Liittynyt: Su Joulu 30, 2001 1:00 am
Naama-1 kirjoitti:Onko missään videota high-speed burnouteista?
http://www.planbee.org/videot2004/MOV00101.MPG
ja toinen lyhyt
http://www.planbee.org/videot2004/MOV00104.MPG