Mullehan se!Los_Bastardos kirjoitti:Mitä vittua sulleko toi nyt kuitenkin päätyi![]()
Missä kikkailette ?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viesti:
- Jughetto
typerä pikku kysymys.
Jos saa jostain firmasta luvat paukutella niiden pihalla, riittääkö se että aitaa jonkin alueen tai sulkee pihan portilla/sulkunauhalla ettei poliisi sedät tule ja vie korttia?? eikös se silloin ole suljettu alue ja maanomistajan luvalla "laillista" ??? itse kun en näistä mitään ymmärrä...
Jos saa jostain firmasta luvat paukutella niiden pihalla, riittääkö se että aitaa jonkin alueen tai sulkee pihan portilla/sulkunauhalla ettei poliisi sedät tule ja vie korttia?? eikös se silloin ole suljettu alue ja maanomistajan luvalla "laillista" ??? itse kun en näistä mitään ymmärrä...
-
Nii ja onhan se tykkimäen moottoriratakin olemas mut mut...se_on_se_ja_sama kirjoitti:isot pojat puhuu et pessiksen mutkat on aika hyvätprklZ kirjoitti:Tietääkö kukaan kouvolan seudulla mitään laillista kikkailu paikkaa? Ku ny tullu treenailtuu tossa selänpään paloaseman pihalla, mutta se käy vähän turhan pieneksi.![]()
- mentally ill
Kai siihen riittää ihan joku nauha, ite harrastelen erään kuljetusfirman taka- ja etupihalla ilman mitään eristämisiä.Jughetto kirjoitti:typerä pikku kysymys.
- Repa
- Bomboz
Hakkila/Jusla...Repa kirjoitti:Joo itteekin vähän kiinnostas oon tulos seuraavana viikonloppuna eli 15-17 Helsinkiin päin pyörä mukana ja olis kans reenipaikka/reeniseura ihan jees_vaiski kirjoitti:missäs jengi treenaa helsingis/vantaal? porvoosta päin vois joku viikonloppu tulla treenailee sinne päin..![]()
Miksei alkoholi ole ruokaympyrässä...?<br>Lisää wiinaa ja tättärää...<br>
- Spine^
Tossa kirkkonummen ja vuosaaren välillä on sellanen hyvä kikkailupätkä missä saa vetää senverran ku jaksaa ja kerkiää, sen tien nimi on KEHÄ III.Bomboz kirjoitti:Hakkila/Jusla...Repa kirjoitti:Joo itteekin vähän kiinnostas oon tulos seuraavana viikonloppuna eli 15-17 Helsinkiin päin pyörä mukana ja olis kans reenipaikka/reeniseura ihan jees_vaiski kirjoitti:missäs jengi treenaa helsingis/vantaal? porvoosta päin vois joku viikonloppu tulla treenailee sinne päin..![]()
Sinne ollaan sovittu poliisin kanssa sellanen yhteinen tunnusmerkki mistä ne tietää että oot hyvillä asioilla liikkeellä, eli kun poliisit tulee vastaan niin näytä keskisormea.
ei muutakuin hyviä treenejä
never ride faster than your guardian angel can fly.
- Zonkkis
-
- Smokie
- BadAss
javascript:emoticon(':)')
Smokie kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=blED3Sl2hOc
"Huono tie, parempi mieli"