Mikä ekaksi stunttiharjottelupyöräksi rookielle?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: La Maalis 01, 2008 1:00 am
- Paikkakunta: gixxeri 750cc -08
Katotaan nyt sitten miten sellanen 600cc ekana stunttipyöränä toimii, Los Bastardoksen mopo on miulle tulossa.. Toivotaan et ei Hepin kanssa liikaa sitä pannuteta vaikka suojaraudat onkin, on se niin kivan näkönen! Kerron sit kokemuksia myöhemmin *Karkin stunttikoulu tulossa*
I party like a rockstar, look like a movie star, play like an all-star & fuck like a porn star!
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ti Touko 27, 2008 12:00 am
Mites temppuja porukka tekee tuommosella vakiokuntosella 600cc pc-25 cebarilla??
Viime kesä tuli kikkailtua -93 cebarilla, 1-2 vaihteet sai keulittua läpi, ja penkin päällä seistyä, jarrut oli mun mielestä ainakin tuossa mun vehkeessä aika lailla voimaa vaativat..
Ois tässä ihan kahen vaiheilla hankkia taas Cebari tai jos oikeen innostuis niin R6 mut lompakko tykkäis vaan enemmän tuosta cebarista..
Viime kesä tuli kikkailtua -93 cebarilla, 1-2 vaihteet sai keulittua läpi, ja penkin päällä seistyä, jarrut oli mun mielestä ainakin tuossa mun vehkeessä aika lailla voimaa vaativat..
Ois tässä ihan kahen vaiheilla hankkia taas Cebari tai jos oikeen innostuis niin R6 mut lompakko tykkäis vaan enemmän tuosta cebarista..
-
- Viestit: 142
- Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha Xjr
Hommaat karkki jonkun mahd. halvan kilvettömän prätkän (esim. cebarin) ja sit siitä riittää vielä rahaa vaikka johonkin halpaan kuljetuskalustoon. Alottelijana lippaat sen kuitenkin ja jossain vaiheessa ne raudatakaan ei enään riitä ja sillonhan koneen kopat kärsii välittömästi. Mitäs sit sille prätkälle teet,kun nesteet on kadulla? Jätät sen siihen ja hyppäät ukkos kyytiin?
"They say that pride is the sign of a foolish man!"
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: La Maalis 01, 2008 1:00 am
- Paikkakunta: gixxeri 750cc -08
Tällä cebarilla on myös tarkotus ajella ihan liikenteessä, koska meitä perheessä on kaksi ja nyt tän pyörän saavuttua vahvistukseksi myös kaksi pyörää tallissa (ja lukematon määrä irto-osia ja burnauskumeja). Eli sellanen monikäyttöpyörä olikin hakusessa (sekä ajo- että alottelijan stunttiharjotteluun) ja toi miun äijä on jo kokenut prätkäilijä et halus hankkia sellasen kohtuutehosen pyörän ihan vaan bommit...ajelua varten. Ei toi Los_B ainakaan sitä cebaria ollu paskaks saanu pannutettua vaikka vissiin oli yrittänytkin
Hänen arvionsa mukaan reippaissakaan lipoissa ei onnistunu ku takakatteen naarmutus. Varmaan tietysti eri asia jos lähtee Ghost Riderin viitoittamalle tielle keulimisessa...*naur*
Ei näin "tekniikan ihmelapsena" tuntunut käytännölliseltä vaihtoehdolta ostaa jo valmiiksi hitosti rassausta vaativaa romua, jota joutuis sitten joka päivä vähän korjailemaan jne.. Toki modausinto kasvaa modatessa eli kaikkea jo suunnitteilla näihinkin pyöriin..
Jokainen kuitenkin tyylillään, toiset tykkää lähteä pannutuskuntoisesta pyörästä ja rassata sitä, ymmärrän senkin pointin.
Pannutusta ja kohtuullisia lippoja lienee luvassa tälle kesälle, mut yritetään nyt pitää ne pyörän (ja omatkin) nesteet ja muut kudokset/materiaalit ihan niille tarkotetuissa säiliöissä. Samaa toivon myös muille ja erityisesti muille "vihreille" pannutt...pommittajille!
Ja mitäs ne muut joilla ei äijää/muijaa ole matkassa tekee kun nesteet on kadulla ja pyörä paskana?
Mitä ylipäätään kukaan tekee itelleen ja pyörälleen jos pyörä johki hajoo matkalla..? Ne varmaan sit ihan kävelee, miulla sentäs on sit ukko kyytsäämässä ensiavun kautta kotiin..
Ei näin "tekniikan ihmelapsena" tuntunut käytännölliseltä vaihtoehdolta ostaa jo valmiiksi hitosti rassausta vaativaa romua, jota joutuis sitten joka päivä vähän korjailemaan jne.. Toki modausinto kasvaa modatessa eli kaikkea jo suunnitteilla näihinkin pyöriin..
Pannutusta ja kohtuullisia lippoja lienee luvassa tälle kesälle, mut yritetään nyt pitää ne pyörän (ja omatkin) nesteet ja muut kudokset/materiaalit ihan niille tarkotetuissa säiliöissä. Samaa toivon myös muille ja erityisesti muille "vihreille" pannutt...pommittajille!
Ja mitäs ne muut joilla ei äijää/muijaa ole matkassa tekee kun nesteet on kadulla ja pyörä paskana?
I party like a rockstar, look like a movie star, play like an all-star & fuck like a porn star!
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: La Maalis 01, 2008 1:00 am
- Paikkakunta: gixxeri 750cc -08
Sellanen siis hankittiin, -91 (muistaakseni), -03 Hornetin kone, suojaraudat + tapit päälle, käsitakajarru.. Kertakaikkiaan mahtava pyörä.. Fatbar tulee pian ja 12 o`clock bar todennäköisesti. Talvella orkkisperä vaihdetaan R6R-perään (ulkonäkösyistä pelkästään). Nyt ku viel pyörällä olis sellanen "muisti" niiku esim hevosilla et ne vois opettaa uudelle kuskille temppuja...peppe1987 kirjoitti:Pc25.
I party like a rockstar, look like a movie star, play like an all-star & fuck like a porn star!
- notech
- Viestit: 4
- Liittynyt: Ti Touko 27, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ZX-6R 06
Motot.netMadeInFinland kirjoitti:Osta itsesi motot.nettiin... Eli: Painu v*ttuun.Bomb3h kirjoitti:Osta fillari (jossei löydy), ei maksa paljoo ja on vaikee hajottaa
![]()
Ja mitä pyörään tulee, niin noita vanhoja 600cc cebareitahan saa aika edullisesti rikottavaksi... Smotolla / enskalla on helpompi opetella perusjuttuja, mutta jos meinaa jatkossa ajella rivinelkulla niin on se parempi ehkä harjoitellakin sellaisella?
Eilisen koeajon perusteella KTM 690 Duke ei olis paha tuohon tarkotukseen. Tai sitte Smoto tai SMC, samalla LC4 koneella kaikki. Meni kyllä iso osa siitä ajosta hukkaan ku ihmetteli sitä ajoasentoa kawan jälkee, ja loputki unohtu ku kävin superdukella ajamassa sen jälkee
Mutta siis toi LC4 vaikutti pikasella kokeilulla sellaselta jolla olis helppo harjotella.