No enpähän sanoisi. Ainakaan eräs kokeilemani pakoputkiviritteinen tls ei ollut erityisen hanakka keulimaan. Bandiitti keulii ykkösellä alle puolella kaasulla tangosta repimättä. Täydellä kaasulla menisi varmaan ympäri nopeammin, kuin kerkeäisi sanoa "hupsista". 4000 1/min on jotakuinkin kaikki vääntö jo pelissä.NinjaWarrior kirjoitti:Mää oon ajelle jos jonkinnäkösillä suhnuttimilla ja kyllä kaikki nelimukiset jää armotta keulimisherkkyydessä Suizan TL1000S:lle. R-malli ei enää sit keuli niin herkästi.
Nelareitahan joutuu kierrättämään ennen ku keula nousee, mut noi tvinit lähtee lähes tyhjäkäynniltä. Ei niissä sitten kyllä ylhäällä mitään enää tapahdukaa!
ja viel
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- B12
- Viestit: 484
- Liittynyt: La Syys 08, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Triumph Speed Triple 1050, Yamaha Slider skuuderi
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Pe Touko 10, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: oli ZZR1100
- Viesti:
Hmmhytihym, ite joskus kokeilin omalla trakorillani nostaa ykkösellä kaasukikkailun avulla, mutta ei kyl ainakaan helposti onnistunut. Pieni kytkimen näpäytys keskisormella ja keula nousee nätisti.Vode kirjoitti:ZZR1100:nen keulii kyllä ykkösellä kaasun avaus-pois-auki pelleilyllä, mulla vaan ei kantti riitä nostaa tarpeeks. Kakkosella kai joutuu kytkintä käyttään, pelkällä kaasupelleilyllä ei inahakaan...
Kakkosella en oo saanu ylös vaikka mitä tekisin. Eikä ollu pokkaa vetää 10krpm ja päästää kytkin irti
Noh, ens kesäksi onneks katoaa mopon pakkausmuovit ja välityksetkin tulee sellaiseksi että oksat pois
- PmP -
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Pe Touko 10, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: oli ZZR1100
- Viesti:
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: Ke Syys 17, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Suzuki PV
Hmm... Ghostrider 2:sessa on turpopuska josta oli penkitetty se 499hp...
Olihan se kieltämättä jännän näköistä kun kaveri ajelee jollain r1:sellä 286km/h ja vierellä tulee tämä turbopuska joka kaasusta sitten nostaa keulaa. :/ aikamoinen munanjatke eikö?
Olihan se kieltämättä jännän näköistä kun kaveri ajelee jollain r1:sellä 286km/h ja vierellä tulee tämä turbopuska joka kaasusta sitten nostaa keulaa. :/ aikamoinen munanjatke eikö?
<div>WARNING WARNING MISSIONARY POSITION SUSPECTED RETREAT RETREAT!</div><br>
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: La Marras 01, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: Cagiva mito -04
juu valaiskaas minuakin että mikä juuri se er-5? mitä sille tehty??? ku itellä sattuu olee er-5 (tosiasias se on kyl mun faijan ) tahtoo saada tietää miten erkil saa nokan ilmaanTalisker kirjoitti:Tismalleen se!-ja eritoten eräs er5 ??
Pienitehoisen erkin saa vaivatta keulille, on kai niin töpö ja kevyt ja painopiste ylhäällä...