ja viel

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
B12
Viestit: 484
Liittynyt: La Syys 08, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed Triple 1050, Yamaha Slider skuuderi

Viesti Kirjoittaja B12 » Su Joulu 22, 2002 4:47 pm

NinjaWarrior kirjoitti:Mää oon ajelle jos jonkinnäkösillä suhnuttimilla ja kyllä kaikki nelimukiset jää armotta keulimisherkkyydessä Suizan TL1000S:lle. R-malli ei enää sit keuli niin herkästi.

Nelareitahan joutuu kierrättämään ennen ku keula nousee, mut noi tvinit lähtee lähes tyhjäkäynniltä. Ei niissä sitten kyllä ylhäällä mitään enää tapahdukaa! :D
No enpähän sanoisi. Ainakaan eräs kokeilemani pakoputkiviritteinen tls ei ollut erityisen hanakka keulimaan. Bandiitti keulii ykkösellä alle puolella kaasulla tangosta repimättä. Täydellä kaasulla menisi varmaan ympäri nopeammin, kuin kerkeäisi sanoa "hupsista". 4000 1/min on jotakuinkin kaikki vääntö jo pelissä.

PmP
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Touko 10, 2002 12:00 am
Paikkakunta: oli ZZR1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PmP » Su Joulu 22, 2002 11:25 pm

Vode kirjoitti:ZZR1100:nen keulii kyllä ykkösellä kaasun avaus-pois-auki pelleilyllä, mulla vaan ei kantti riitä nostaa tarpeeks. Kakkosella kai joutuu kytkintä käyttään, pelkällä kaasupelleilyllä ei inahakaan...
Hmmhytihym, ite joskus kokeilin omalla trakorillani nostaa ykkösellä kaasukikkailun avulla, mutta ei kyl ainakaan helposti onnistunut. Pieni kytkimen näpäytys keskisormella ja keula nousee nätisti.

Kakkosella en oo saanu ylös vaikka mitä tekisin. Eikä ollu pokkaa vetää 10krpm ja päästää kytkin irti :)

Noh, ens kesäksi onneks katoaa mopon pakkausmuovit ja välityksetkin tulee sellaiseksi että oksat pois :upto:
- PmP -

Sakuc
Viestit: 37
Liittynyt: Su Huhti 21, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Jenkkilintta.

Viesti Kirjoittaja Sakuc » Ma Joulu 23, 2002 5:25 am

Aika tuore threadi kaivettu tännekki :P

PmP
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Touko 10, 2002 12:00 am
Paikkakunta: oli ZZR1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PmP » Ma Joulu 23, 2002 8:41 am

Sakuc kirjoitti:Aika tuore threadi kaivettu tännekki :P
Joo, oli tylsää ja piti jotain keksiä. Näyttipä kuitenkin heti nappaavan kiinni, kun vastaus tuli kuitenkin muutaman tunnin sisään :lol:
- PmP -

Matzu
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Syys 17, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki PV

Viesti Kirjoittaja Matzu » Su Marras 02, 2003 12:26 am

Hmm... Ghostrider 2:sessa on turpopuska josta oli penkitetty se 499hp...
Olihan se kieltämättä jännän näköistä kun kaveri ajelee jollain r1:sellä 286km/h ja vierellä tulee tämä turbopuska joka kaasusta sitten nostaa keulaa. :/ aikamoinen munanjatke eikö?
<div>WARNING WARNING MISSIONARY POSITION SUSPECTED RETREAT RETREAT!</div><br>

Mursu
Viestit: 16
Liittynyt: La Marras 01, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Cagiva mito -04

Viesti Kirjoittaja Mursu » La Marras 08, 2003 2:21 am

Talisker kirjoitti:
-ja eritoten eräs er5 ??

:eek2:
Tismalleen se!

Pienitehoisen erkin saa vaivatta keulille, on kai niin töpö ja kevyt ja painopiste ylhäällä...
juu valaiskaas minuakin että mikä juuri se er-5? mitä sille tehty??? ku itellä sattuu olee er-5 (tosiasias se on kyl mun faijan :D ) tahtoo saada tietää miten erkil saa nokan ilmaan

Vastaa Viestiin