metz?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
kollikolli
Viestit: 114
Liittynyt: To Elo 04, 2005 12:00 am
Paikkakunta: haaveena busa-08
Viesti:

metz?

Viesti Kirjoittaja kollikolli » La Elo 12, 2006 5:53 pm

mikä on optimaalinen vauhti vetää endoa?

Batson
Viestit: 487
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Batson » La Elo 12, 2006 6:24 pm

No hiljasistahan se kannattaa alottaa ja kun tuntuu hyvältä niin pikku hiljaa rupeet vauhtia nostamaan.

Avatar
JAM
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Syys 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: myyty...

Viesti Kirjoittaja JAM » La Elo 12, 2006 8:40 pm

tohon liittyen, niin mites teillä on paineita etusessa??! niin ja varmaan ois ihan hyvä jos pitävä rengas, eikä mikään kova käppyrä?!
<div>” Käytin 90%:a rahoistani naisiin, viinaan ja nopeisiin autoihin. Loput vain tuhlasin.” -George Best-</div><br>

Avatar
RaGe
Viestit: 416
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 12:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja RaGe » La Elo 12, 2006 9:45 pm

Jos pitkää endoa haetaan, niin eiköhän se "optimaalinen" vauhti ole se, että vauhtia niin paljon kuin uskaltaa :D

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ti Elo 15, 2006 9:02 am

JAM kirjoitti:tohon liittyen, niin mites teillä on paineita etusessa??! niin ja varmaan ois ihan hyvä jos pitävä rengas, eikä mikään kova käppyrä?!
Mulla on yleensä n. 2bar edessä ja vauhtia endoihin kannattaa kasvatella pikku hiljaa. Sitten kun tuntuu siltä, että osaat ohjata pyörää etupyörän varassa, voi koittaa lisätä vauhtia reilusti...

Vastaa Viestiin