Raudat smotoon.
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Vantage
- Viestit: 507
- Liittynyt: To Maalis 31, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Hva Smr
Raudat smotoon.
Eli ihan mielenkiinnosta kyselen että onko kukaan kyhännyt supermotoon mitään kaatumarautoja? Ite tossa kun ympyrää ja 180 endoo harjotellut ja parikertaa tullut pyllähdettyä niin on alkanyt vituttaa kun putki on kohta ihan lommoilla kun se ottaa ekana kyljelleen mentäessä maahan kiinni
-
- Viestit: 786
- Liittynyt: Ma Helmi 28, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: ulkoreunaltaan pyörähdyskappaleen muotoinen esine.
- VoiD
- Viestit: 237
- Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Myyty
- Vantage
- Viestit: 507
- Liittynyt: To Maalis 31, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Hva Smr
- Lazz1
- Viestit: 603
- Liittynyt: La Syys 15, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: gsx-r 750 -04 ,ktm sx 250 -07
- Viesti:
http://www.lazz1.kuvat.fi/kuvat/KTM+660 ... rge%29.JPG
12mm kierretankoo akselin sisään, TKA:sta (Tampereen kumiaitta, kai näitä liikkeitä on siellä täällä, ainakin kuopiossa) mustaa POMmi tankoo tms. ja siihen sit poralla reikä ja kierretapilla kierteet.Pylväsporakone on Jees poratessa noinkin pitkään tappiin, ei nimittäin reikä kovin helpolla osu suoraan keskeltä läpi käsivehkeillä.Itse harjottelin parit pätkä!
Ei tarvii viritellä mitään muttereita tms... ja kestää! Käytännössä kokeiltu, 60km/h vauhdista ympäri ja tatissa pientä orkosta ja tangon päässä, katteet ei päässy edes koskettaa maata...
12mm kierretankoo akselin sisään, TKA:sta (Tampereen kumiaitta, kai näitä liikkeitä on siellä täällä, ainakin kuopiossa) mustaa POMmi tankoo tms. ja siihen sit poralla reikä ja kierretapilla kierteet.Pylväsporakone on Jees poratessa noinkin pitkään tappiin, ei nimittäin reikä kovin helpolla osu suoraan keskeltä läpi käsivehkeillä.Itse harjottelin parit pätkä!
- tomikoo
- Viestit: 149
- Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: KTM EXC-F 250
Mulla on 10mm kierretanko akselista läpi, kasa muttereita ja prikkoja sekä nailon-tangosta sorvissa pyöräytetyt tumpit. Voisi toki olla siistimpi ja kevyempikin viritys, kelpaa noinkin.VoiD kirjoitti:eli eikös noissa ole kierretanko ontosta akselista läpi ja siihe ruuvattu nuo tapit?
Vasemman kyljen lipat suojasivat erinomaisesti, oikealla puolella tuli muutakin osumaa.
Tuolta löytyy jotain kuvia DR-Z:sta jossa "keulintarauta". Jossain olen nähnyt paremmankin kuvan osista.
Tomi