tasapainopistettä hakemassa
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- kimmo1
- Viestit: 691
- Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
tasapainopistettä hakemassa
niin eli joku joka osaa isolla kyykyllä hakea hyvin tuon tasapainopisteen niin voisi laittaa tänne vinkkejä, itse olen kuumeisesti harjoitellut ja jotain jo oppinut, mut vinkkejä haluisin niin oppisin ehkä nopeammin...kiitos.
hullu saa olla muttei tyhmä
- takapihan tarzan
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: kwaka 636
- kimmo1
- Viestit: 691
- Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
juu mutta kaipaisin vinkkejä tuon jarrun ja kaasun käytöstä, esim tuossa yhdessä videossa kun ukko vetää tosi pitkää siivua niin säätelee kaasua kokoajan ihan pienellä liikkeellä...itsekkin olen huomannut että sillälailla pääsee paljon pitemmälle...joten muita vastaavia vinkkejä kaipais jota ei välttämättä hetkessä itse tajua...
hullu saa olla muttei tyhmä
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
isolla kyykyllä on helpompi löytää se seisten vasenjalka takatapilla. aluksi tuntuu hölmöltä, mutta parempi se on kuitenkin.
kuuntele sitä moottoria, lähde mahdollisimman vähästä vauhdista ja kytkimellä ylös.
ei tarvi laittaa tyhjäkäyntiä isommaksi, oikeastaan on turvallisempi kun ei laita, niin vaikka unohdat jarruttaa, niin kaasun päästö selvittää tilanteen./yleensä)
oikeastaan kannattaa harjoitella sitä takajarrun käyttöä koko ajan, kunnes se tulee refleksiksi. sitten sitä voi nostaa kaasulla keulaa ja kun rupeaa kaatumaan taaksepäin hiljaa, niin ei päästäkkään kaasua, vaan jarruttaa ihan vähän. mitä tasasemmalla kaasulla selviää, sitä parempi.
istualtaan isolla kyykyllä voi ottaa jonkinlaiseksi välietapiksi sen, että nostaa keulaa kunnes ei näe eteensä. sen jälkeen sitten niitä pamppuja vaakaan, mutta jarru saa olla hanskassa.
(ympäri on mennyt kummallakin tavalla)
JT
kuuntele sitä moottoria, lähde mahdollisimman vähästä vauhdista ja kytkimellä ylös.
ei tarvi laittaa tyhjäkäyntiä isommaksi, oikeastaan on turvallisempi kun ei laita, niin vaikka unohdat jarruttaa, niin kaasun päästö selvittää tilanteen./yleensä)
oikeastaan kannattaa harjoitella sitä takajarrun käyttöä koko ajan, kunnes se tulee refleksiksi. sitten sitä voi nostaa kaasulla keulaa ja kun rupeaa kaatumaan taaksepäin hiljaa, niin ei päästäkkään kaasua, vaan jarruttaa ihan vähän. mitä tasasemmalla kaasulla selviää, sitä parempi.
istualtaan isolla kyykyllä voi ottaa jonkinlaiseksi välietapiksi sen, että nostaa keulaa kunnes ei näe eteensä. sen jälkeen sitten niitä pamppuja vaakaan, mutta jarru saa olla hanskassa.
(ympäri on mennyt kummallakin tavalla)
JT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- kimmo1
- Viestit: 691
- Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
lisää vinkkejä ja vaihe-vaiheelta neuvoja sais kyl tulla ...vai pihtaileeko ne ammattilaiset niitä salaisuuksia ...itse ainakin oon tuossa huomannut että sen keulan saa nopiammin ylös niin ettei vauhti kasva siten että ensin laahaa vähän jarrua ja päästää jarrun kokonaan kun keula on ilmassa ja laittaa taas kun on pystyssä...mielipiteitä tuosta..?...ja tuolla lailla on matkat kasvanu aika hyvin...mut viimepäivinä ei oo tullu paljon reenattua kyl...mut kyllä se siitä
kai täällä nyt joku on joka osaa vanhemmallakin pyörällä keulia yli kilometrin??eiku sormet savuamaan. kiitos.
kai täällä nyt joku on joka osaa vanhemmallakin pyörällä keulia yli kilometrin??eiku sormet savuamaan. kiitos.
hullu saa olla muttei tyhmä
- kimmoke
- Viestit: 234
- Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: myyty
- MST-82
- Viestit: 385
- Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Yamaha FZR 1000 exup -91 + suiza-R (projekti)
entä mites takasen paineet pidetäänkö ne vakiona vai lasketaanko esim 0.5bar tai jotain? välillä noissa videoissa näyttää et taknen on ihan löysä?
matkalta kotiin tulessa. joutuu toteamaan, että siinä naisessa oli sitä jotain. ja nyt sitä on minussakin.<br><a href="/http://www.volvolandia.com/">www.volvolandia.com</a> <br><a href="/http://www.ncf.fi/">www.ncf.fi</a>