Pakko avautuu!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
BrickFist
Viestit: 102
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSF 600N Bandit

Pakko avautuu!

Viesti Kirjoittaja BrickFist » Ti Elo 23, 2005 7:48 pm

Jea, ekaa kertaa sain tänään banditin hytin pystyyn, josta noin 60m keulat... mutta ratastusta on pakko vaihtaa ensi kesäksi. Koska kakkosella ei mitään toivoa saada pystyyn ja ykkösellä kun nyt onnistuin niin about 7000rpm josta sit nypäytys ja kaasu pohjaan. Ei tunnu kauhean mielekkäältä :)
Voi tuo tietysti minun osaamattomuudestanikin johtua mutta jotenkin tuntuu mielettömältä koneen raiskaukselta :firing: :lol:

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ti Elo 23, 2005 7:54 pm

Enemmän kulmaa ja opettele vaihtamaan vaihde "ilmassa" :freak:
Kyllä se siitä.

Ja onneksi olkoon. :wavey:
IBMC Street Gang

Avatar
Plagis
Viestit: 406
Liittynyt: Su Joulu 08, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Rykkönen ja Supermopo

Viesti Kirjoittaja Plagis » Ti Elo 23, 2005 11:01 pm

Oikeesti se tuntuu aluks että menee ympäri, vaikka eturengas on noin kakskytsenttiä ilmassa :) Keep working on it, kyl se siitä...

Avatar
Junnu
Viestit: 709
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
Paikkakunta: SXF 250, Pro RC, Monkey

Viesti Kirjoittaja Junnu » Ke Elo 24, 2005 7:34 am

Harvoin sitä ensimmäistä kertaa keuliessa vetää mitään ihmeitä. Mielestäni kannattaa treenata tuolla alkuun, niin pysyy vauhti kurissa ja oppiikin paremmin. Isommalla pyörällä voi kelluttaa sitä keulaa 20 cm korkeudella ja vauhtia tulee niin perkeleesti. Ei opi vetämään kunnon kulmassa kun voi vetää pienemmässäkin.

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ke Elo 24, 2005 11:18 am

"Jea, ekaa kertaa sain tänään banditin hytin pystyyn, josta noin 60m keulat... mutta ratastusta on pakko vaihtaa ensi kesäksi"

vaihda heti vaan -1 eturatas, ja sitten vedät kytkimellä ylös, ei sitä powerilla saa ylös kunnolla, tulee vain vauhtia helvetisti.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
BrickFist
Viestit: 102
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSF 600N Bandit

Viesti Kirjoittaja BrickFist » Ke Elo 24, 2005 7:07 pm

Joo kyllä se on reeninpuutetta meikäläisellä... Kyllähän se jo tänään kakkosella nousi kytkimen avustuksella, tosin vauhti alkaa oleen jo aika kova *jännäkakkaa*
Tuo pienempi eturatas varmasti auttais mukavasti että sais pienemmistä vauhdeeista ylös :deal:

Avatar
mopoman
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 12:00 am
Paikkakunta: fz6s
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mopoman » Ke Elo 24, 2005 8:37 pm

Mites tollanen bänditti kestää yleensä kikkaillua kun kovin monella ei siinä tarkotuksessa oo näkyny?

Avatar
Dae_
Viestit: 719
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Polku sellainen

Viesti Kirjoittaja Dae_ » Ke Elo 24, 2005 9:07 pm

ota ykkösel pienemmil kierroksilla ja reippaammin sitä kytkintä niin alkaa jaksaa nousta sinne kulmaan ku bandiitis on aika lyhyt tuo ykkönen.
kakkossella takatapeilta nousee ilman kytkintä.
mullakin oli kusiainen bandiitti ja liian lihava ,tehoton ja etupainoinen tuoho kikkailuun :(
muuten oli kyllä hauska pärrä minkä pata kestää rääkkiä.

Avatar
zagstar
Viestit: 224
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Oranssi

Viesti Kirjoittaja zagstar » Ke Elo 24, 2005 9:44 pm

mopoman kirjoitti:Mites tollanen bänditti kestää yleensä kikkaillua kun kovin monella ei siinä tarkotuksessa oo näkyny?

Ei kelpaa paskahuussi mihinkään! stefat alkaa vuotamaan melkein heti.. painaa ihan vitust kaik on väärin mitä pyöräs voi vaan olla :nono:

Avatar
andre555
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: 4 on

Viesti Kirjoittaja andre555 » Ke Loka 12, 2005 9:26 pm

zagstar kirjoitti:
mopoman kirjoitti:Mites tollanen bänditti kestää yleensä kikkaillua kun kovin monella ei siinä tarkotuksessa oo näkyny?

Ei kelpaa paskahuussi mihinkään! stefat alkaa vuotamaan melkein heti.. painaa ihan vitust kaik on väärin mitä pyöräs voi vaan olla :nono:

mikäs pyörä sit korvais kaikki nää huonoudet :-?
I live to ride

Avatar
mopoman
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 12:00 am
Paikkakunta: fz6s
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mopoman » Ke Loka 12, 2005 9:40 pm

motot yleisesti tai sit perus kikseri

Avatar
KOVA-P
Viestit: 191
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 12:00 am
Paikkakunta: -05 Super duke

Viesti Kirjoittaja KOVA-P » Ke Loka 12, 2005 10:29 pm

Olen kiinnittänyt huomion sellaiseen hassuun seikkaan että esimerkiksi lähes puolella PM-stunt kisoissa oli 600 cbr..
Ei tartte auttaa.

Avatar
Sami***
Viestit: 209
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha, KTM, GasGas, Commencal

Viesti Kirjoittaja Sami*** » Ke Loka 12, 2005 11:17 pm

Parhaat kikkapyörät taitaa olla CBR F4 ruiskulla ja kawa 636. Jos isommista mopoista tykkää niin sitten CBR 929 tai 954. En oo ite ajanut kaikilla, mutta tuollasta ne isot pojat puhuu...
Melkein kaikista sporttipyöristä pystyy varmaan rakentamaan hyvän stunttipelin, mutta noi toimii hyvin ihan vakiokunnossakin.

Avatar
B1200
Viestit: 458
Liittynyt: Ke Elo 29, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Hayabusa + Minimoto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja B1200 » To Loka 13, 2005 12:12 am

Isompaa bandiittiakin voin toki bandiittikuskille varauksetta suositella (itsellä ollut pienempi & isompi).. Ei ole yhtä kevyt, kuin kyykyt, mutta sillä pitäisi kikkailun jo luonnistua kummasti paremmin.

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » La Loka 15, 2005 10:40 pm

Kai ne sportit hyviä pyöriä on, mutta ne kaatuu huonosti. Isoissa 929/954:sissa on puolensa, ainakin tommoseen katupelleilyyn, koska niissä on tehoa vähän enemmän kuin 600:sissa. periaatteessa 'ajankulukseen' sitä keulii sillä millä ajaa, oli sitten banditti vai mikä tahansa. Mutta jos enemmän haluaa, niin kyllä 600:set on parhaita. isommat on liian tehokkaita. niissä on alakierroksillakin helvetin hätäinen kaasu. Se ei haittaa, jos ei käytä kaasua :lol:, pitää sen vain paikallaan ja vetää jarrulla.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Vastaa Viestiin