Mik
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- jaket
- Panu
- Viesti:
- tsss
- Viesti:
- v1lle
mites ihmisillä nuo 900 bladet?
ite oon katellu jotain vm 93,94,95? bladea.
kyllähän noissa tuntus vetoja olevan, mut ko. mopon omistajat sais kertoo että miten käyttäytyy kikkailukäytössä?
Painopisteen sijainnista johtuen kuulemma helvetin mukava endolaite ohjausiskarin kanssa?
mites loota ja muut pelit?
vikoja jne?
ite oon katellu jotain vm 93,94,95? bladea.
kyllähän noissa tuntus vetoja olevan, mut ko. mopon omistajat sais kertoo että miten käyttäytyy kikkailukäytössä?
Painopisteen sijainnista johtuen kuulemma helvetin mukava endolaite ohjausiskarin kanssa?
mites loota ja muut pelit?
vikoja jne?
...Allekirjoitus...
- jaket
- Miguel
- Viesti:
cbr:ät rokkaa.. voi lipata tota mun pyörää aika monta kertaa ennenku mitään sille tapahtuu. F5 o F4i:n halppisversio. Mun mopossa ei oo siis säädettävää keulaa ja sitä muodokasta kaksiosaista penkkiäjacka kirjoitti:Minä ajattelin seuraavaksi temppulaitteeksi tuota hondan f4i:tä...Migulla on F5i varmasti täysin sama kun f4i mutta nimeä muutettu...ilmeisesti vaihtelun vuoksi.
Mutta ajetaan tämä cebari nyt loppuun...Hyvin palvelee ja varmasti palvelee monta vuotta vielä, ja muutenkin kyllähän ne siellä ameeriikassa näillä pc25:lla vielä vetelee...Outermost:n joku ukko ainakin... Niin että kyllä tälläsellä rautakasallakin pystyy...
www.miguh.com
¨Stoppies to me will always be the last true measure of a man's testicular fortitude¨ -Matt Gorka
¨Stoppies to me will always be the last true measure of a man's testicular fortitude¨ -Matt Gorka
- jacka
- Viesti:
Jätkä kaivo sitten mun vanhan viestin esiin...No niin luulen että seuraava mopo on Twini??? Olisi hauska kokeilla sellastakin...Tai sitten cbr600rr vois olla myös aika mukava...Pitää nyt katsella...ei kiirettä.
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
-
- jenna_mato
- Tessustelija
- Viesti:
Miten se noissa gixuissa tarkalleen ottaen menee se voitelu. Olen kuullu puhuttavan ettei niissä voitelu pelitä jarrua vasten keuliessa
. Ja sitte tämä öljy pick up homma. Eiköhän se tuollainen pc-25 ole seuraava iso pärrä. Tulipa hankittua värkkäämiseen 125cc mini
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
-
Mitenkäs? Saksastakos ton pärräs hommasit? Oliko hintava?Miguel kirjoitti:cbr:ät rokkaa.. voi lipata tota mun pyörää aika monta kertaa ennenku mitään sille tapahtuu. F5 o F4i:n halppisversio. Mun mopossa ei oo siis säädettävää keulaa ja sitä muodokasta kaksiosaista penkkiäjacka kirjoitti:Minä ajattelin seuraavaksi temppulaitteeksi tuota hondan f4i:tä...Migulla on F5i varmasti täysin sama kun f4i mutta nimeä muutettu...ilmeisesti vaihtelun vuoksi.
Mutta ajetaan tämä cebari nyt loppuun...Hyvin palvelee ja varmasti palvelee monta vuotta vielä, ja muutenkin kyllähän ne siellä ameeriikassa näillä pc25:lla vielä vetelee...Outermost:n joku ukko ainakin... Niin että kyllä tälläsellä rautakasallakin pystyy...![]()
Pitäisi tässä kevättalvella ruveta kattelemaan pyörää tuolta saksanmaalta.
Ei riemulla rajaa kun takiksella ajaa!
-
- Viesti:
-