Pitoa eturenkaaseen ?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Pitoa eturenkaaseen ?

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Pe Touko 20, 2005 1:23 pm

pc25 honda ja oon ite niin vitun kevyt että endot ei lähde kovasta vauhdistä kun lähtee rengas alta ....ja sama donitseissa...lukkoon menee ja alkaa pomppimaan..Mikä olisi hyvä/pehmeä rengas tähän, ja entäs keulan säädöt..palautus ainakin on jo hitaimmalla...Hermothan tohon menee.... :angry:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Avatar
RustyRiderz-Miguh
Viestit: 103
Liittynyt: Su Loka 03, 2004 12:00 am
Paikkakunta: cbr600f

Viesti Kirjoittaja RustyRiderz-Miguh » Pe Touko 20, 2005 2:30 pm

Pudota paineita, lämmitä eturengastaparilla kunnon jarrutuksella ja ota lpaljon vauhtia ja paina jarrua tasasesti ja hitaasti sisään

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Pe Touko 20, 2005 2:35 pm

"niijaa" just ennenku takapyörä on nousemassa ylös.
IBMC Street Gang

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Pe Touko 20, 2005 3:03 pm

Nypäytä tankista polvilla, silloin tarvii vähemmän pitoa. Eli vähän kuin nouset tankkia vasten just nousuhetkellä.

Pehmeä pitää paremmin, niin kumilaatuna kuin ilmanpaineena.

Kannattaa ensin jarruttaa vähän, jotta keula kerkiää painumaan, sitten lisätä pehmeästi ja nypätä se ylös.

Puhdas asfaltti on tietty hyvä pohja.

JT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Pe Touko 20, 2005 5:27 pm

Joo o, kaikkee on jo koitettu noista vinkeistä mutta joo täytyy pudottaa vielä paineita, (tai ostaa uusi pyörä) :P
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Avatar
ledis
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2004 12:00 am
Paikkakunta: musta

Viesti Kirjoittaja ledis » La Touko 21, 2005 7:00 pm

peppe1987 kirjoitti:Joo o, kaikkee on jo koitettu noista vinkeistä mutta joo täytyy pudottaa vielä paineita, (tai ostaa uusi pyörä) :P
Mikä rengas on alla? Mäcädämit yms. kovat touring renkaat vaikeuttaa hommaa.

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » La Touko 21, 2005 10:29 pm

ää en muista nyt mikä siinä on....vittu lähti sit tänää reenimestakin alta kun kytät saapuivat...vitun vittu...just ku alko menee no handerit sun muut...vittu. :firing: :angry:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

vuohi^
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 12:00 am
Paikkakunta: ccm 404
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vuohi^ » Su Touko 22, 2005 8:04 pm

kevarilla oli joskus nappula renkailla samaa ongelmaa. yksi helppo asia mikä helpotti tilanetta oli täysi bensa tankki :D se taas hankaloittaa hieman muuta pelleilyä

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Su Touko 22, 2005 11:32 pm

Hey mikäs noilla planbeen ukoilla oli cebareissa edessä, muistaakseni ainakin samulla oli joku nappulamaisempi kuvio edessä joskus.... :-?
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Avatar
Palde69
Viestit: 252
Liittynyt: La Marras 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja Palde69 » Ma Touko 23, 2005 11:28 am

Sadekelin ratagummi, mut niissäkin on isoja eroja toiset pitää kun tauti ja toiset taas ei. Myöskin kulutuskestävyydessäkin on suuria eroja.

Mut kokeile säätää vaimennusta... Itsehän siitä en mitään tiedä, mut "pro" äijiltä kuultua tietoa, mikä on kokemuksen kautta hyväksi havaittu. Mitä säätöjä sun cebarista nyt löytyykään, mut putken yläpäästä vaimennus niin tiukalle kun menee ja samalla jousen esijännitys myös kireälle (siten et koko uloke painuu putken sisään). Sit ala päästä myös talttapäällä paluu vaimennus hitaalle eli kaikki kiinni. Ja testaamaan matalilla rengaspaineilla

Avatar
takapihan tarzan
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 12:00 am
Paikkakunta: kwaka 636

Viesti Kirjoittaja takapihan tarzan » Ma Touko 23, 2005 11:39 am

kuinka vanha rengas se on?? ja elin tärkee tieto puuttuu, että mikä rengas.. meinaan erot on suuria eiköhän pirelli diablo tai metzler sportec riittäne pidoltaan...
STAINLESS STEEL www.stainlesssteel.fi satasessa tuulee!!
www.psry.net

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Ma Touko 23, 2005 4:52 pm

Palde69 kirjoitti:Sadekelin ratagummi, mut niissäkin on isoja eroja toiset pitää kun tauti ja toiset taas ei. Myöskin kulutuskestävyydessäkin on suuria eroja.

Mut kokeile säätää vaimennusta... Itsehän siitä en mitään tiedä, mut "pro" äijiltä kuultua tietoa, mikä on kokemuksen kautta hyväksi havaittu. Mitä säätöjä sun cebarista nyt löytyykään, mut putken yläpäästä vaimennus niin tiukalle kun menee ja samalla jousen esijännitys myös kireälle (siten et koko uloke painuu putken sisään). Sit ala päästä myös talttapäällä paluu vaimennus hitaalle eli kaikki kiinni. Ja testaamaan matalilla rengaspaineilla
Selvä täytyypi vetää kiinni kaikki, ja en nyt muista mikä rengas on mutta aika vanha on ... :freak:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Avatar
Erzi
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2004 12:00 am
Paikkakunta: munamankeli

Viesti Kirjoittaja Erzi » Ma Touko 23, 2005 8:33 pm

...ei ainakaan pikahaulla löytynyt että jos sitten vaikka tähän samaan topicciin laittas sellasen kysymyksen että millasia paineita olette käyttäneet etu/takarenkaassa kikkaillessa/normaalissa ajossa ?
P�r.

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Pe Touko 27, 2005 8:58 pm

Joo o , nyt menee jotain endoa, tein väärällä tavalla/yritin....hyppäsin liikaa, eli on ihan eri tyyli näköjää kyykyissä mitä motoissa/enskoissa tehdä endo....mut noh, elämä on. :drin:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Avatar
AaKooHoo
Viestit: 206
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Rullatuoli

Viesti Kirjoittaja AaKooHoo » Su Touko 29, 2005 4:41 pm

oolrait.. miten voin "parantaa" etu jarrua.. ku musta tuntuu että siin on jotaa vikan ku jarruttaessa etujarrulla saan vetää sen jarrun pohjaan asti eikä se taho jarruttaa kunnolla . elikkä mahdotonta tehdä endoo.. tai stoppi :/... kyseessä ei siis ole minun vaan serkun lelu
Olen oppinut uskomaan, että jos johonkin asiaan luottaa liikaa niin se ei tule toimimaan. Kohtalon ivaa.

Vastaa Viestiin