Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
pete3
-
Viestit: 61
-
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki z1300
Viesti
Kirjoittaja pete3 » Ti Helmi 15, 2005 11:59 pm
En sen tankin litramäärää ole mitannut, mutta se on n.5cm matalempi , yhtä leveä kuin suomieurooppalaisissa.
Se turbo oli vaan joke. Tosin näin kyllä kerran vilaukselta kaasarimöhkön turbolla, minkä verranhan sillä tulee tehoa?
Niin sullahan onkin sitten ruisku, onko muuten hyvä kone vielä?
Kuullostaa siistiltä tuo kun kopat on kromattu,
Mitä se hiilijuttu on ? se meni kyllä yli kaljun.
Minkä verran koppien kromaus maksaa nykyään?
Joskus 10-15 vuotta sitten ne otti Tampereen teollisuusniklaamolla ne otti poskikopasta jotain 25e
-
pkinnune
-
Viestit: 474
-
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
-
Paikkakunta: ZG1300+KRL1003
Viesti
Kirjoittaja pkinnune » Ke Helmi 16, 2005 12:47 am
Joo,ruisku,ihan hyvässä iskussa,kavereilta ostin kaks vuotta sitten,olin ite joskus mukana kansi remonntia tekemässä,pakoventtiilit paskat,kait näitten tyyppi vika,ruiskuissa on tosi "fiksu" keksintö,laihennus nappi seokselle,kuulema sillä olis jotain vaikutusta venttiilien kestoikään,jos se tudde kirjottelis tänne,niin vois kommentoida tuon hienon napin logiikkaa....
Amoila on varsin "taiteelinen" paikka teetättää alumiin kromausta,mut 90eur ne otti kopista,eli laturin,värinän vaimentimen ja kytkin kopan pinnotuksesta,kytkinkopan keski osa on kans hiilikuitua.
Hiilitä on etulokari,sivukopat,takakoppa,ja se tankin pinta,kun en viittiny tankkia guttapergasta vääntää.....nähny joitakin vuotavia tankkeja...
Onko sulla levitetty takavanne?
-
Azki
-
Viestit: 457
-
Liittynyt: To Kesä 03, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: K6
Viesti
Kirjoittaja Azki » Ke Helmi 16, 2005 12:52 am
pete3 kirjoitti:En sen tankin litramäärää ole mitannut, mutta se on n.5cm matalempi , yhtä leveä kuin suomieurooppalaisissa.
Se turbo oli vaan joke. Tosin näin kyllä kerran vilaukselta kaasarimöhkön turbolla, minkä verranhan sillä tulee tehoa?
Niin sullahan onkin sitten ruisku, onko muuten hyvä kone vielä?
Kuullostaa siistiltä tuo kun kopat on kromattu,
Mitä se hiilijuttu on ? se meni kyllä yli kaljun.
Minkä verran koppien kromaus maksaa nykyään?
Joskus 10-15 vuotta sitten ne otti Tampereen teollisuusniklaamolla ne otti poskikopasta jotain 25e
ai 10-15 sitten oli jo eurot?
-
pete3
-
Viestit: 61
-
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki z1300
Viesti
Kirjoittaja pete3 » Ke Helmi 16, 2005 3:23 pm
Ei ollu juuroja sillo, mut joskus vuonna -59 markka muuttu pennix
Ei oo mulla kun vaan se kapee orkkis takavanne, tossa pari kaveria on kyllä houkutellu hommaamaan sellasia, ruotsissa kai ne niitä sorvaa ja levittää, ja pitäähän sitä haarukkaakin levittää joten ei se ihan pikkujuttu ole.
Kaveri tossa sanoi että kun keulii möhköllä useita kilometrejä niin kapea rengas lämpenee kantavuuden puutteesta ja pyörä alkaa luikertelemaan, mut sitä ongelmaa mulla ei kyllä ole vastaan tullu
Ite oon kuullu taas et imuvenat palaa näistä jos ei tarpeeksi usein säädä,
toiselta kaverilta paloi ruiskusta melkein kaikki imuventtiilit. Omasta pari viikkoo sitten säädettiin ja oli siellä pari imua jo aika nollavälyksillä.
-
KALLU68
-
Viestit: 1
-
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: sutsuki
Viesti
Kirjoittaja KALLU68 » To Helmi 24, 2005 11:58 pm
kauhea haloo etovertaisesta asiasta, kyllä se möhkön keula ilmaan nousee, ei ehkä eka yrittämällä (minullakin meni 300km ennen kuin se ensimmäisen kerran onnistui)siitä tosin on aikaa kun viimeksi ajelin möhköllä takapyörällä mutta jos vain joku antaa ko. laitteen vähäksi aikaa minulle nii nousee...
Ykkönen pesään vauhtia n40-50km kytkintä luistattaen kierroset 7-8000 väliin jasit kytkin ylös... muistaakseni.
Se on totta et näillä nykypyörillä keuliminen ja kikkailu on helppoa verrattuna Z1300:een, mutta kun silloin joskus minäkin olin nuori ja hurja (nykyää olen vain pelkkä ja) keuliminen Kawalla herätti kunnioitusta ja tilaa syntyi, kukapa sen rautakasan alle olis halunnut jäädä.
Kaverin möhköön teetettiin 5"vanne viime kesäksi eikä tarvinnut haarukkaan kuin pienenpieni muutos tehdä, onnistuu paikallaan se ollessaan, renkaaksi 150/70/17 mezelleri ja kyll mopo muuttui seuraavaksi pitää muuttaa etu vanne 3.5"seksi
-
pete3
-
Viestit: 61
-
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki z1300
Viesti
Kirjoittaja pete3 » Ma Helmi 28, 2005 11:15 am
Kallu 68: Joo tuo vanteen levennys juttu tarkoitti et jos haluu alle kunnon munkin eli vaikka 180:sen, niin silloin kai tarttee levittää kahvelia.
Mut tossa juuri kuulin et möhkön vakiohaarukkaan saa vielä 160:sen survottua.
Tuosta vielä ihan et "-mopo muuttui". Olen kuullu samanlaista, mut mitkä ominaisuudet siinä radikaalisti muuttui, kysyn vaan siksi että tietäis maksaako vaivan, turhaa työtä tulee tehtyä jo muutenki melkein joka päivä.
-
Ride-
-
Viestit: 1040
-
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: K4 gixxeri ja CB Honda
Viesti
Kirjoittaja Ride- » Ma Helmi 28, 2005 9:20 pm
jaket kirjoitti:Mulla oli aikoinaan ensimmäisenä ns suurena pyöränä CB900 BOL'DOR.
Sinänsä hyvä peli, ettei keuli eikä stoppaa->turvallinen. Näin jälkeenpäin on aina tullut mieleen, että saiskohan sen pystyyn? Se on pitkä ja painaa aika helvetisti kanssa.
JakeT.
Kyllä yks kaveri ainakin väitti keulineensa useastikin omalla pyörällään, joka oli silloin joskus CB 1100 Boldor. Onhan se aikamoinen juna, mutta kuulemma keulii.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.
-
Cree
-
Viestit: 29
-
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: HayabusaK8&GSX750FStuntti
Viesti
Kirjoittaja Cree » Ke Maalis 02, 2005 10:51 am
Nooh kyllähän joka mooppedi jotenkin keulii...

mutta eriasia miten
hyvin/helposti ja kuin pitkälle... Pahin kapine millä olen etutassua nostanut
on kyllä Honda Shadow 600...
Keep on burning and wheeling...;)
-
igor
-
Viestit: 421
-
Liittynyt: Ke Marras 12, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: Pyörätön
Viesti
Kirjoittaja igor » La Maalis 05, 2005 8:20 pm
Kyllähän ne väittävät että myös GoldWing keulii
Jonkun kuvan joskus nähny missä hondalla tassu ilmassa
-
Batson
-
Viestit: 487
-
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Batson » Su Maalis 06, 2005 2:02 pm
joo kyl gold wingi keulii. kuvia löytää googlesta se on sit eri asia et onks ne aitoja
-
Jondee
-
Viestit: 14
-
Liittynyt: La Helmi 12, 2005 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Jondee » Pe Maalis 11, 2005 3:41 pm
onhan se prkl hienon näköstä kun 300 kiloa tulee yhdellä renkaalla vastaan
-
pete3
-
Viestit: 61
-
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki z1300
Viesti
Kirjoittaja pete3 » Su Maalis 13, 2005 6:06 pm
Jokos pkinnusella alkaa möhkö olla valmis ottamaan kesän rääkit vastaan?
Onko muilla möhköjä "harjoittelu mopona"
Mites B#1, Käytätkö möhköä vielä stunttailussa, vai aiotko tehdä Artsit ja
vaihtaa sen 25 tonniin?
-
opa82
-
Viestit: 721
-
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: Aprilia RSV Mille
Viesti
Kirjoittaja opa82 » Su Maalis 13, 2005 7:30 pm
igor kirjoitti:Kyllähän ne väittävät että myös GoldWing keulii
Jonkun kuvan joskus nähny missä hondalla tassu ilmassa
Kai sillä renkaan ilmaan saa, mutta pidempää keulaa voi olla vaikea vetää
Joo.
-
pkinnune
-
Viestit: 474
-
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
-
Paikkakunta: ZG1300+KRL1003
Viesti
Kirjoittaja pkinnune » Ma Maalis 14, 2005 4:51 pm
Ei vielä "valmis",tuleeko sitten millonkaan valmiiks?
Mut liikenteeseen heti kun kaikki palikat saan pois kromaamosta,+tankin,sivukopat,etulokarin ja peräkopan lakattua,menee vielä aikaa.....meinasitko vannetta levittää? pete3?