Ihan helmi, tää pitäis saada jo tuonne kokoelmaan: http://www.tpeltola.net/nolot.htmBomber#1 kirjoitti:Tämä ei ole ehkä niistä järkevemmistä tempuista kokeilla.., mut ku ne Jenkitki ja sillee...
1. Yrität burnata takaperin jalat tapeilla, vaatii tietysti kunnolla rundeja, pito irtoaa kunnes se äkillisesti palaakin takaisin(unohdit et takarengas on ihan löysä), peli rupeaa keulimaan, säikähdät sitä, sinulla menee kaasu, kytkin ja etujarru sekaisin, keula putoaa alas, sulla on etujarru pohjassa, se lähtee alta, et enään tiedä mitä pitäisi tehdä ja miksi, lennät kyljellesi/selällesi suoraan ison takarattaan päälle joka pyörii vielä miljoonaa ja löysän perseesi nahka menee takarattaan ja ketjujen väliin sattuen saatanasti, samalla nopeasti miettien, että milloin sinne väliin imaisee kassit ja hepin.
Ihminen pystyy hyppäämään yllättävästi ilmaan pelkillä perselihaksilla ja yllättävän korkealle, kun on menettämässä paljon arvostaman hepin ja ne pari pähkinää :eek:
Joo, näitähän sattuu treenatessa ja ottakaa ihmeessä opiksenne näistä hauskoista "stunt"tempuista. :upto: :wavey:
Klassiset tavat lipata kikkaillessa
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Santtu
- Viestit: 130
- Liittynyt: To Kesä 06, 2002 12:00 am
- Viesti:
- Bomber#1
- Viestit: 2297
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
- Viesti:
Saa mun puolesta laittaa sinne ja sen voi samalla kirjoittaa vähän (ajatuksella) selkeämmäksi.santtu kirjoitti:Ihan helmi, tää pitäis saada jo tuonne kokoelmaan: http://www.tpeltola.net/nolot.htmBomber#1 kirjoitti:Tämä ei ole ehkä niistä järkevemmistä tempuista kokeilla.., mut ku ne Jenkitki ja sillee...
1. Yrität burnata takaperin jalat tapeilla, vaatii tietysti kunnolla rundeja, pito irtoaa kunnes se äkillisesti palaakin takaisin(unohdit et takarengas on ihan löysä), peli rupeaa keulimaan, säikähdät sitä, sinulla menee kaasu, kytkin ja etujarru sekaisin, keula putoaa alas, sulla on etujarru pohjassa, se lähtee alta, et enään tiedä mitä pitäisi tehdä ja miksi, lennät kyljellesi/selällesi suoraan ison takarattaan päälle joka pyörii vielä miljoonaa ja löysän perseesi nahka menee takarattaan ja ketjujen väliin sattuen saatanasti, samalla nopeasti miettien, että milloin sinne väliin imaisee kassit ja hepin.
Ihminen pystyy hyppäämään yllättävästi ilmaan pelkillä perselihaksilla ja yllättävän korkealle, kun on menettämässä paljon arvostaman hepin ja ne pari pähkinää![]()
Joo, näitähän sattuu treenatessa ja ottakaa ihmeessä opiksenne näistä hauskoista "stunt"tempuista.![]()
![]()
Sieltähän löytyi muittenkin tuttujen koomisia tempauksia.
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Honda
- Fasaani
- Viestit: 11
- Liittynyt: Su Touko 22, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Pari semmosta l
- takapihan tarzan
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: kwaka 636
-
- Viestit: 62
- Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Kiksutin
Re: Klassiset tavat lipata kikkaillessa
Öhöm, ei ole onneks vielä lähtenyt luistamaan. Tarkennas vähän, siis mitä pitää tehä ettei menis kyljellelleen?jaket kirjoitti:Huomannut omista ajoistaan ja videoista, että muutama klassinen tapa kaatua toistuu. Heitän pari aluksi, jatkakaa listaa.
1.Burniksessa pitää jarrulla ja etupyörä lähtee luistamaan, eikä huomaa päästää irti, ->kyljelle.
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Pitää paino edessä ja niin paljon jengaa ettei takapyörä haukkaa pitoa. Valmiina kytkimellä, mutta älä luistata, muuten palaa kytkin.
Pitää olla vaan refleksit kunnossa, että tajuaa, että se lähtee nyt luistamaan.
JT
Pitää olla vaan refleksit kunnossa, että tajuaa, että se lähtee nyt luistamaan.
JT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
- Spike
- Viestit: 674
- Liittynyt: Su Syys 12, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: liiterissä
viime kesänä oli hauskaa kun kaverini kanssa polteltiin kumia ja kysyin siinä sitte, että onko kaverini kokeillut tapeilta polttamista? noh, kaveri vastas että ei mutta kyllä se polttaa!!jaket kirjoitti:Pitää paino edessä ja niin paljon jengaa ettei takapyörä haukkaa pitoa. Valmiina kytkimellä, mutta älä luistata, muuten palaa kytkin.
Pitää olla vaan refleksit kunnossa, että tajuaa, että se lähtee nyt luistamaan.
JT
kaveri teki pienen lenkin, tuli takas ja alko polttamaan normaalisti istuiltaan. mietin että mitäs vittua se meinaa......noh kai se tietää mitä se tekee...
takarengas haukkas täyden pidon ja meni keula pystyssä rengas savuten n. 5 metriä kunnes kaveri lenti selästä. pyörä meni kyljelleen vasemmalle puolelle ja kaveri lenti pyörän oikealle puolelle
läheinen varastorakennus otti osumaa kirosanoista ja kypärästä, mutta hyvää tässä on että tulipahan siitäkin pyörästä fighteri
ei mulle kyllä tulis mieleen olla nojaamatta eteen ja istuu satulassa
- Jukke
- Viestit: 86
- Liittynyt: Pe Touko 07, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: köyhällä ei oo varaa
Tossa varmaan tapahtu niin, että kun tää hemmo nousi tapeille painopiste siirty alemmaks ja takanakki sai paremman pidon. Niin siinä ei enään etujarrut pidättele ku keula nouseeErnie kirjoitti:siis TäH?Tekikö sen ton tempun jollain skuuterilla vai miten onnistui tuossa? Vai päästikö etujarrun nopeasti irti samalla?
- Spike
- Viestit: 674
- Liittynyt: Su Syys 12, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: liiterissä
siis se alko polttamaan rengasta niikun normaalisti jalat maassa ja sit istu satulaan ja samalla nosti jalat tapeilleJukke kirjoitti:Tossa varmaan tapahtu niin, että kun tää hemmo nousi tapeille painopiste siirty alemmaks ja takanakki sai paremman pidon. Niin siinä ei enään etujarrut pidättele ku keula nouseeErnie kirjoitti:siis TäH?Tekikö sen ton tempun jollain skuuterilla vai miten onnistui tuossa? Vai päästikö etujarrun nopeasti irti samalla?
oli aika räväkkä lähtö
-
- Viestit: 62
- Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Kiksutin
Jeps, refleksit on onneks salamannopeetjaket kirjoitti:Pitää paino edessä ja niin paljon jengaa ettei takapyörä haukkaa pitoa. Valmiina kytkimellä, mutta älä luistata, muuten palaa kytkin.
Pitää olla vaan refleksit kunnossa, että tajuaa, että se lähtee nyt luistamaan.
JT
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
" jos lähtee liukuun niin kytkintä ilmeisesti sitten vaan."
tai päästät etujarrua, pyörä lähtee liikkeelle, mutta pito/ohjattavuus palautuu.
burnaus on hauskempaa vanhoilla isoilla pyörillä, joku 130 takanakki ja pyörä painaa ihan helvetisti. Ei paljon keuli. Halpoja renkaitakin nuo 130:set, verrattuna 190:siin. Ja tietty 190 pitää vähän enemmän, varsinkin jos on jotain kisakumilaatua.
J
tai päästät etujarrua, pyörä lähtee liikkeelle, mutta pito/ohjattavuus palautuu.
burnaus on hauskempaa vanhoilla isoilla pyörillä, joku 130 takanakki ja pyörä painaa ihan helvetisti. Ei paljon keuli. Halpoja renkaitakin nuo 130:set, verrattuna 190:siin. Ja tietty 190 pitää vähän enemmän, varsinkin jos on jotain kisakumilaatua.
J
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: Ke Heinä 14, 2004 12:00 am
Tiedä sitten onko niin klassinen tapa, mutta joskus ajelin kaverin perässä pyörällä ja herra rupes vetämään oikein kunnon keulia bladella ja sittenhän siinä kävi niin, ettei se takajarrun käyttö oikein ollut hallussa ja jostain 100+vauhdista lähti lapasesta. Yllättävää, miten ihminen pystyy liikkumaan noin satasta pitkän matkaa ennen mahalleen päätymistä. Sääli Bladea.