Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Jukka85
-
Viestit: 1627
-
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli
Viesti
Kirjoittaja Jukka85 » Su Huhti 01, 2007 5:12 pm
YodasTi kirjoitti:Takajarrua vaa hyvä laahaa yhtään kovemmassa vauhdissa... ilman sitä kyllä karkaa helposti ympäri.
Aivan näin... Laahaileppa yhtään kovemmassa vauhdissa laikka punasena niin varmasti oot selälläs kun nesteet kiehahtaa
-
ZaDi
-
Viestit: 930
-
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: -13 450 SMR
Viesti
Kirjoittaja ZaDi » Su Huhti 01, 2007 9:24 pm
Joo, etujarrua kannattaa painaa. Varsinkin silloinkin kun laskee keulan
-
sikaniska
-
Viestit: 35
-
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja sikaniska » Ke Huhti 04, 2007 7:23 am
Tein pyörään sentin lyhyemmät koiranluut ja vaihdoin muutaman piikin isomman takarattaan niin keuliminen sujuu kuin itsestään ja myös vaihteet vaihtuu keula pystyssä helposti. Tosin onnistui se jotenkuten aikaisemminkin mut nyt se on tosi heleppoa.
-
JariKoo
-
Viestit: 52
-
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 1:00 am
-
Paikkakunta: gsx Ja Krossi Möö
Viesti
Kirjoittaja JariKoo » Ke Huhti 04, 2007 8:04 am
Lähinnä enska miehille, onko teillä säädetty takapää kovaksi/pehmeä/ ei vaikutusta?
Lähinnä nostovaiheeseen kait tuo vaikuttaa?
-
jaket
-
Viestit: 2709
-
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
Viesti
Kirjoittaja jaket » Ke Huhti 04, 2007 8:40 am
kiree perä on parempi
ei vaan, se on parempi kun käyttää takajarrua, löysä elelee sen jarrutuksen mukana.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
-
geugeu
-
Viestit: 19
-
Liittynyt: Pe Loka 27, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: myynnis
Viesti
Kirjoittaja geugeu » To Huhti 05, 2007 11:40 pm
Eiköhän se oo se kiree paras... Jos vaikka lukaset Ekan Bomber lehden tältä vuodelta ni näät
TVÄÄÄÄ!<br><br>
-
Tyyppi
-
Viestit: 1
-
Liittynyt: Su Elo 02, 2009 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Tyyppi » Su Elo 02, 2009 10:39 pm
reikäpää kirjoitti: 
Juu siihen täytyy saada oikea tuntuma. se vähän riippuu pyörästä. Jos jollain 1000 kuutioisella sportilla vetää ykkösellä pienestä vauhista timmin pohjaan ja kytkintä rämpsäyttää niin sitten menee varmasti ympäri. Mopolla olen opetellut paremmin keulimaan. Sekin tosin treenaa tasapainoa ja sitä tuntumaa. Monkeyllä ei tarvii ku nojata vähän taakse kun kiihdyttää. kevarissa pitää yleensä rämpsäyttää kytkintä ja kierrokset tappiin, muuten ei onnistu katupiikillä tai sitten kiskasee kunnolla pyörää ylös tehopiikin kohdalla. Noniin isoilla kunnon pyörillä keuliminen on tosin helppoa koska siihen riittää kaasun avaus. perkele kun pitää vielä näillä leluilla ajella
Mulla on viritettu derbi 04 Kulkee satasta Oikeesti pelottaa lähtee keulii kun siinä on niin sairaasti tehoo ja siinä on ne 25 tuumaset renkaat 17 tuumasten siasta. Se lähtee lapasesta oikeesti heti
-
Jolssi
-
Viestit: 149
-
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Jolssi » Su Elo 02, 2009 11:08 pm
Tyyppi kirjoitti:
Mulla on viritettu derbi 04 Kulkee satasta Oikeesti pelottaa lähtee keulii kun siinä on niin sairaasti tehoo ja siinä on ne 25 tuumaset renkaat 17 tuumasten siasta. Se lähtee lapasesta oikeesti heti
ihanko tosi
-
A3ttu
-
Viestit: 170
-
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 1:00 am
-
Paikkakunta: 600cc stunt & mini125
Viesti
Kirjoittaja A3ttu » Ma Elo 03, 2009 2:52 pm
tääl on vaa kauhee vittuilu aina päällä
-
Neki
-
Viestit: 135
-
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am
-
Paikkakunta: SX 250 -13
Viesti
Kirjoittaja Neki » Ma Elo 03, 2009 4:02 pm
Jolssi kirjoitti:
Tyyppi kirjoitti:
Mulla on viritettu derbi 04 Kulkee satasta Oikeesti pelottaa lähtee keulii kun siinä on niin sairaasti tehoo ja siinä on ne 25 tuumaset renkaat 17 tuumasten siasta. Se lähtee lapasesta oikeesti heti
Kohtuu harvassa on ne mossit keillä on 25" renkaat mopussa
-
kopebe
-
Viestit: 555
-
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: honda
Viesti
Kirjoittaja kopebe » Su Elo 16, 2009 2:10 pm
pitiks tääki topicci nostaa ylös
-
1l1kka
-
Viestit: 8
-
Liittynyt: Pe Elo 21, 2009 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja 1l1kka » Pe Elo 21, 2009 6:09 pm
itellä on 89vm. 750cc gixeri jolla kaiken järjen mukaan pitäs keula nousta. Kyllähän se nousee kytkimellä, mutta se että sen sais pysymään siellä onkin eri juttu

. Ei vaan kestä kantti nostaa aivan pystyyn. Treeni paikkakin on niin prkl kaukana niin tullee niin harvoin ajeltua
-
Spine^
-
Viestit: 1234
-
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 510 SMR -11
Viesti
Kirjoittaja Spine^ » Ma Elo 24, 2009 9:50 am
kai siellä nyt tietä on ?

ei siihen mitää lentokenttää tarvii.
never ride faster than your guardian angel can fly.
-
mde
-
Viestit: 29
-
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja mde » Ma Elo 24, 2009 3:08 pm
Voisko joku antaa vinkkejä balance pointin löytämiseen? Nostan yleensä kolmosella ja annan nousta niin etten nippanappa nää stongan takaa eteen. Pitääkö tästä vielä nostaa paljonkin? Onko bp ja ympärikeulimisen raja "lähekkäin"?
-
1l1kka
-
Viestit: 8
-
Liittynyt: Pe Elo 21, 2009 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja 1l1kka » Ma Elo 24, 2009 5:06 pm
Spine^ kirjoitti:kai siellä nyt tietä on ?

ei siihen mitää lentokenttää tarvii.
Ohan täällä nuit sorateitä, mutta ei oikeen tee mieli tollasella pyörällä ruveta temppuileen

Viimeksi eile käväsin reenailemassa ja nykkimässä geulia... alakaa pikkuhiljaa sujumaan kun ossaa jotenki käyttää jo takajarruaki