kuinka keulitaan??

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Re: takajarru

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Su Huhti 01, 2007 5:12 pm

YodasTi kirjoitti:Takajarrua vaa hyvä laahaa yhtään kovemmassa vauhdissa... ilman sitä kyllä karkaa helposti ympäri.
Aivan näin... Laahaileppa yhtään kovemmassa vauhdissa laikka punasena niin varmasti oot selälläs kun nesteet kiehahtaa :nono:

Avatar
ZaDi
Viestit: 930
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 12:00 am
Paikkakunta: -13 450 SMR

Viesti Kirjoittaja ZaDi » Su Huhti 01, 2007 9:24 pm

Joo, etujarrua kannattaa painaa. Varsinkin silloinkin kun laskee keulan :lol:

sikaniska
Viestit: 35
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja sikaniska » Ke Huhti 04, 2007 7:23 am

Tein pyörään sentin lyhyemmät koiranluut ja vaihdoin muutaman piikin isomman takarattaan niin keuliminen sujuu kuin itsestään ja myös vaihteet vaihtuu keula pystyssä helposti. Tosin onnistui se jotenkuten aikaisemminkin mut nyt se on tosi heleppoa. :D

JariKoo
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 1:00 am
Paikkakunta: gsx Ja Krossi Möö

Viesti Kirjoittaja JariKoo » Ke Huhti 04, 2007 8:04 am

Lähinnä enska miehille, onko teillä säädetty takapää kovaksi/pehmeä/ ei vaikutusta?

Lähinnä nostovaiheeseen kait tuo vaikuttaa?

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ke Huhti 04, 2007 8:40 am

kiree perä on parempi :blah:

ei vaan, se on parempi kun käyttää takajarrua, löysä elelee sen jarrutuksen mukana.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

geugeu
Viestit: 19
Liittynyt: Pe Loka 27, 2006 12:00 am
Paikkakunta: myynnis

Viesti Kirjoittaja geugeu » To Huhti 05, 2007 11:40 pm

Eiköhän se oo se kiree paras... Jos vaikka lukaset Ekan Bomber lehden tältä vuodelta ni näät :freak:
TVÄÄÄÄ!<br><br>

Tyyppi
Viestit: 1
Liittynyt: Su Elo 02, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Tyyppi » Su Elo 02, 2009 10:39 pm

reikäpää kirjoitti: :grayyes: Juu siihen täytyy saada oikea tuntuma. se vähän riippuu pyörästä. Jos jollain 1000 kuutioisella sportilla vetää ykkösellä pienestä vauhista timmin pohjaan ja kytkintä rämpsäyttää niin sitten menee varmasti ympäri. Mopolla olen opetellut paremmin keulimaan. Sekin tosin treenaa tasapainoa ja sitä tuntumaa. Monkeyllä ei tarvii ku nojata vähän taakse kun kiihdyttää. kevarissa pitää yleensä rämpsäyttää kytkintä ja kierrokset tappiin, muuten ei onnistu katupiikillä tai sitten kiskasee kunnolla pyörää ylös tehopiikin kohdalla. Noniin isoilla kunnon pyörillä keuliminen on tosin helppoa koska siihen riittää kaasun avaus. perkele kun pitää vielä näillä leluilla ajella :angry:
Mulla on viritettu derbi 04 Kulkee satasta Oikeesti pelottaa lähtee keulii kun siinä on niin sairaasti tehoo ja siinä on ne 25 tuumaset renkaat 17 tuumasten siasta. Se lähtee lapasesta oikeesti heti

Jolssi
Viestit: 149
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Jolssi » Su Elo 02, 2009 11:08 pm

Tyyppi kirjoitti: Mulla on viritettu derbi 04 Kulkee satasta Oikeesti pelottaa lähtee keulii kun siinä on niin sairaasti tehoo ja siinä on ne 25 tuumaset renkaat 17 tuumasten siasta. Se lähtee lapasesta oikeesti heti
ihanko tosi :freak:

A3ttu
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 600cc stunt & mini125

Viesti Kirjoittaja A3ttu » Ma Elo 03, 2009 2:52 pm

tääl on vaa kauhee vittuilu aina päällä :lol: :lol:

Avatar
Neki
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am
Paikkakunta: SX 250 -13

Viesti Kirjoittaja Neki » Ma Elo 03, 2009 4:02 pm

Jolssi kirjoitti:
Tyyppi kirjoitti: Mulla on viritettu derbi 04 Kulkee satasta Oikeesti pelottaa lähtee keulii kun siinä on niin sairaasti tehoo ja siinä on ne 25 tuumaset renkaat 17 tuumasten siasta. Se lähtee lapasesta oikeesti heti
Kohtuu harvassa on ne mossit keillä on 25" renkaat mopussa :lol:

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja kopebe » Su Elo 16, 2009 2:10 pm

pitiks tääki topicci nostaa ylös :angry:

Avatar
1l1kka
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Elo 21, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja 1l1kka » Pe Elo 21, 2009 6:09 pm

itellä on 89vm. 750cc gixeri jolla kaiken järjen mukaan pitäs keula nousta. Kyllähän se nousee kytkimellä, mutta se että sen sais pysymään siellä onkin eri juttu :freak2: . Ei vaan kestä kantti nostaa aivan pystyyn. Treeni paikkakin on niin prkl kaukana niin tullee niin harvoin ajeltua :angry:

Avatar
Spine^
Viestit: 1234
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 510 SMR -11

Viesti Kirjoittaja Spine^ » Ma Elo 24, 2009 9:50 am

kai siellä nyt tietä on ? :D ei siihen mitää lentokenttää tarvii.
never ride faster than your guardian angel can fly.

mde
Viestit: 29
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mde » Ma Elo 24, 2009 3:08 pm

Voisko joku antaa vinkkejä balance pointin löytämiseen? Nostan yleensä kolmosella ja annan nousta niin etten nippanappa nää stongan takaa eteen. Pitääkö tästä vielä nostaa paljonkin? Onko bp ja ympärikeulimisen raja "lähekkäin"?

Avatar
1l1kka
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Elo 21, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja 1l1kka » Ma Elo 24, 2009 5:06 pm

Spine^ kirjoitti:kai siellä nyt tietä on ? :D ei siihen mitää lentokenttää tarvii.
Ohan täällä nuit sorateitä, mutta ei oikeen tee mieli tollasella pyörällä ruveta temppuileen :D Viimeksi eile käväsin reenailemassa ja nykkimässä geulia... alakaa pikkuhiljaa sujumaan kun ossaa jotenki käyttää jo takajarruaki :D

Vastaa Viestiin