pikku kikserin keulimisesta..

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Veliponteva
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 1:00 am
Paikkakunta: SUZUKI GSXR750 W

pikku kikserin keulimisesta..

Viesti Kirjoittaja Veliponteva » Ti Heinä 20, 2004 11:08 pm

Itelä tommoinen seiskapätkä kikser 93 ja se ei rehellisesti sanottuna keuli kovinkaan hyvin, pitää ykösellä kiihdyttää tuonne teho alueella ja löysätä kaasu ja äkisti taas tappiin ja mahdillisesti repasta itse vielä samalla niin voi nousta. Sekin vaatii keskivertoa paremman päivän. Kytkimellähän se onnistuu mutta olishan se kiva jos sitä ei tarvis käyttää.
Pyörässä dynojetit, k/n, leo vincen hiilikuitu slip on ja ajettu 30tkm. Muuten peli vetää ihan hyvin ja kulkooki ihan hyvin. Onko muilla kokemuksia kysseisestä räpättimestä keulimis tarkoituksessa?
Arvellut vaihtaa välityksiä tai sitten isompi pyörä.

Avatar
NorthernBomber
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Re: pikku kikserin keulimisesta..

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » Ti Heinä 20, 2004 11:17 pm

Veliponteva kirjoitti:Itelä tommoinen seiskapätkä kikser 93 ja se ei rehellisesti sanottuna keuli kovinkaan hyvin, pitää ykösellä kiihdyttää tuonne teho alueella ja löysätä kaasu ja äkisti taas tappiin ja mahdillisesti repasta itse vielä samalla niin voi nousta. Sekin vaatii keskivertoa paremman päivän. Kytkimellähän se onnistuu mutta olishan se kiva jos sitä ei tarvis käyttää.
Pyörässä dynojetit, k/n, leo vincen hiilikuitu slip on ja ajettu 30tkm. Muuten peli vetää ihan hyvin ja kulkooki ihan hyvin. Onko muilla kokemuksia kysseisestä räpättimestä keulimis tarkoituksessa?
Arvellut vaihtaa välityksiä tai sitten isompi pyörä.
Mukavampi se on kuiten sillä kytkimellä ko tuolla lailla repimällä: ainakin hallitumpaa ja näyttävämpää. Heitä yks pienempi ja/tai muutama isompi taakse niin ei pitäisi enää tarvia repiä sitä keulaa ylös!

moonlight
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Syys 16, 2002 12:00 am
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja moonlight » Ke Heinä 21, 2004 12:54 am

Jos ei muuten ala millään onnistuun, nii kokeileppas että laitat eteen 14:sen ja taakse 52:sen rattaan.
Pitäis alkaa jotain tapahtuun, ainakin isoveljestä tulee aika härski peli kikkailla... :wink2:

John
Viestit: 1234
Liittynyt: To Touko 02, 2002 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja John » To Heinä 22, 2004 8:41 am

joo toi lehmä piristyy mukavasti kun laittaa taakse 6 piikkiä isomman takarattaan :)

melkein suosittelisin että teet ton muutoksen (välitykset vähän lyhyemmiks), sitten vain kakkosella kiihdytys ja 8-9krpm kohdalla kytkintä niin kyllä se sieltä nousee ku vaa kantti kestää pitää sitä kaasua päällä :)

Avatar
tomppa
Viestit: 428
Liittynyt: Ke Heinä 31, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Ei Mitn...

Viesti Kirjoittaja tomppa » To Heinä 22, 2004 12:52 pm

Nousee se keula vakiovälityksilläkin jos ei ole niitä joutavia kuljetusmuoveja paikoillaan. Lehmä laihtuu aika mukavasti kun ne poistaa.
Mielipuolisuus on perinnöllistä. Saat sen lapsiltasi. <br>

leka1

Viesti Kirjoittaja leka1 » Ma Elo 09, 2004 12:02 pm

Laitappa jotkut 13/52 välit ni pomppaa!!! kolmosella kevyesti kaasulla, nelosella ja vitosella aavistus kytkintä ni jihuu!!! ja taas mennään!!!

Avatar
konstaapeli
Viestit: 494
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja konstaapeli » La Elo 28, 2004 7:36 pm

paljonkohan katteet suunnileen painaa? itellä gsxr600 97 ja revin kattetteet pois mutta jätin vielä väliaikaisesti yläkatteen.
All i've got, All i've got is insane.

Avatar
morpheus77
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Elo 27, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 750

Viesti Kirjoittaja morpheus77 » La Elo 28, 2004 8:07 pm

asiasta voidaan olla monta mieltä et pitäs piristää ja piikittää mut itelläni on vastaava pyörä (tehoputkella kylläkin) ja kyllähän keulii oikein mukavasti jopa kiihytyksessä ko osaa ja tohtii vaan vääntää. mut nyt alkaa meno loppua.kävin koeajaan uuden 1000cc gixxerin ja huh..kyllä lähtee!
Kaikki liha tottelee kuria!

Veliponteva
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 1:00 am
Paikkakunta: SUZUKI GSXR750 W

Viesti Kirjoittaja Veliponteva » Ti Elo 31, 2004 5:00 pm

morpheus77 kirjoitti:asiasta voidaan olla monta mieltä et pitäs piristää ja piikittää mut itelläni on vastaava pyörä (tehoputkella kylläkin) ja kyllähän keulii oikein mukavasti jopa kiihytyksessä ko osaa ja tohtii vaan vääntää. mut nyt alkaa meno loppua.kävin koeajaan uuden 1000cc gixxerin ja huh..kyllä lähtee!
Olisi kyllä mukava nähdä kun vetaset seiskapätkälä hanskala keulat!
itelä kyllä nousee pari kolme senttiä mutta ei se minusta kovin hurjaa keulimista ole.

RuSSu
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Joskus..

Viesti Kirjoittaja RuSSu » Ti Elo 31, 2004 6:58 pm

Veliponteva kirjoitti:
morpheus77 kirjoitti:asiasta voidaan olla monta mieltä et pitäs piristää ja piikittää mut itelläni on vastaava pyörä (tehoputkella kylläkin) ja kyllähän keulii oikein mukavasti jopa kiihytyksessä ko osaa ja tohtii vaan vääntää. mut nyt alkaa meno loppua.kävin koeajaan uuden 1000cc gixxerin ja huh..kyllä lähtee!
Olisi kyllä mukava nähdä kun vetaset seiskapätkälä hanskala keulat!
itelä kyllä nousee pari kolme senttiä mutta ei se minusta kovin hurjaa keulimista ole.
Tähänkin on yksinkertainen selitys: ET VAIN OSAA!

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Ke Syys 01, 2004 11:24 am

Veliponteva kirjoitti: itelä kyllä nousee pari kolme senttiä mutta ei se minusta kovin hurjaa keulimista ole.
:D

tuttu tunne. ite saan reilut 50cm keulaa ilmaan ja silloin jo tuntuu että kohta mennään ympäri. sillä korkeudella se sitten roikkuu kunnes rajoitin katkaisee pelin... näyttävyydestä/hurjuudesta ei tietoakaan. kerran sain niin paljon kulmaa että ois voinu harkita jo vaihteen vaihtamista, mutta en sitten loppujen lopuksi uskaltanut. :(

ainoa vähääkään näyttävämpi "temppu" joka luonnistuu on burnis+sladit@80km/h. tosin sitäkään en nuukana miehenä enää raaski kuivalla tehdä vaan pelkästään märällä/kostealla asfaltilla, sillä olis tolla samalla takiksella tarkoitus ajella tää syksy...

Avatar
Panu
Viestit: 483
Liittynyt: Ma Syys 03, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Bandit 1200
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu » To Syys 02, 2004 9:13 pm

Kaverilla on tollanen pyörä ja koe ajoin sen tänään. Kaasulla ei keulaa nostanut, mutta kun ykkösellä näpäytti kytkintä jossain 8 tuhannen kohdalla niin johan nousi. Kun keulan sai ylös niin oli helppo peli keulia. Menee tasaisesti eteen päin ja uskaltaa vetää kunnon kulmaan. Oma FZR tuppaa lähteä vähän heilumaaan välillä kun keulii, pituus varmaan aiheuttaa tuon..
Itse yllätyin positiivisesti kyseisetä pyörästä. Elikkä kyllä pikku kikserilläkin voi ihan hyvin keulia.
"Ahdin määrää tahdin"
Ex Pyörät:VTR-1000 SP-1, Fireblade, ZX-10, GSX-R Turbo, FZR-1000, TT-350

Läski
Viestit: 1024
Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Läski » Pe Syys 03, 2004 2:49 pm

Kyllä se nousee (ja helposti kun vaan homman tajuat). Harjoitusta vaan. jos käytät on/off tekniikkaa niin vaatii vaan totuttelua ajoitukseen (kaasua, kiskasu ja kropan painon vieminen taakse). Yritä niin, että teet kaasun liikkeen hieman hitaammin. liian nopea kaasu ja keulan jouset ei ehdi mukaan, puskee alaspäin liikkuvaa keulaa vastaan. Lisäksi kun lyöt tapin auki niin avaa kokonaan, jos jää puolitiehen niin nousee heikommin.

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Pe Syys 03, 2004 3:05 pm

yksi juttu pojat. TL1000S 17/43 väleillä. normi 17/38.

Pyörä keulii kaasusta ykkösellä jo vakionakin 4000rpm;stä. Tolla välityksellä lähtee kakkosella kaasusta melkein mistä kierroksista tahansa. Ykkönen tulee jo hankalaksi kun keulii liian helposti, tulee nykivää. Tolla 8000rpm +töyssäytys/kaasu on off metodilla lähtee kolmosellakin nousemaa matalaan powerkeulaan. Nelosella oon saanut mäenharjalta kevenemään. fun factor on 10+

Pyörä myynnissä(myyntiosastossa). Pitäs enska saada.

JT.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Bjuke

Re: pikku kikserin keulimisesta..

Viesti Kirjoittaja Bjuke » La Syys 04, 2004 12:43 am

Vika löytyy stongan ja penkin välistä..

Vastaa Viestiin