pikku kikserin keulimisesta..
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: SUZUKI GSXR750 W
pikku kikserin keulimisesta..
Itelä tommoinen seiskapätkä kikser 93 ja se ei rehellisesti sanottuna keuli kovinkaan hyvin, pitää ykösellä kiihdyttää tuonne teho alueella ja löysätä kaasu ja äkisti taas tappiin ja mahdillisesti repasta itse vielä samalla niin voi nousta. Sekin vaatii keskivertoa paremman päivän. Kytkimellähän se onnistuu mutta olishan se kiva jos sitä ei tarvis käyttää.
Pyörässä dynojetit, k/n, leo vincen hiilikuitu slip on ja ajettu 30tkm. Muuten peli vetää ihan hyvin ja kulkooki ihan hyvin. Onko muilla kokemuksia kysseisestä räpättimestä keulimis tarkoituksessa?
Arvellut vaihtaa välityksiä tai sitten isompi pyörä.
Pyörässä dynojetit, k/n, leo vincen hiilikuitu slip on ja ajettu 30tkm. Muuten peli vetää ihan hyvin ja kulkooki ihan hyvin. Onko muilla kokemuksia kysseisestä räpättimestä keulimis tarkoituksessa?
Arvellut vaihtaa välityksiä tai sitten isompi pyörä.
- NorthernBomber
- Viestit: 705
- Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Yamaha
Re: pikku kikserin keulimisesta..
Mukavampi se on kuiten sillä kytkimellä ko tuolla lailla repimällä: ainakin hallitumpaa ja näyttävämpää. Heitä yks pienempi ja/tai muutama isompi taakse niin ei pitäisi enää tarvia repiä sitä keulaa ylös!Veliponteva kirjoitti:Itelä tommoinen seiskapätkä kikser 93 ja se ei rehellisesti sanottuna keuli kovinkaan hyvin, pitää ykösellä kiihdyttää tuonne teho alueella ja löysätä kaasu ja äkisti taas tappiin ja mahdillisesti repasta itse vielä samalla niin voi nousta. Sekin vaatii keskivertoa paremman päivän. Kytkimellähän se onnistuu mutta olishan se kiva jos sitä ei tarvis käyttää.
Pyörässä dynojetit, k/n, leo vincen hiilikuitu slip on ja ajettu 30tkm. Muuten peli vetää ihan hyvin ja kulkooki ihan hyvin. Onko muilla kokemuksia kysseisestä räpättimestä keulimis tarkoituksessa?
Arvellut vaihtaa välityksiä tai sitten isompi pyörä.
-
- Viestit: 1234
- Liittynyt: To Touko 02, 2002 12:00 am
- Viesti:
- konstaapeli
- Viestit: 494
- Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha
- morpheus77
- Viestit: 62
- Liittynyt: Pe Elo 27, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Suzuki GSX-R 750
asiasta voidaan olla monta mieltä et pitäs piristää ja piikittää mut itelläni on vastaava pyörä (tehoputkella kylläkin) ja kyllähän keulii oikein mukavasti jopa kiihytyksessä ko osaa ja tohtii vaan vääntää. mut nyt alkaa meno loppua.kävin koeajaan uuden 1000cc gixxerin ja huh..kyllä lähtee!
Kaikki liha tottelee kuria!
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: SUZUKI GSXR750 W
Olisi kyllä mukava nähdä kun vetaset seiskapätkälä hanskala keulat!morpheus77 kirjoitti:asiasta voidaan olla monta mieltä et pitäs piristää ja piikittää mut itelläni on vastaava pyörä (tehoputkella kylläkin) ja kyllähän keulii oikein mukavasti jopa kiihytyksessä ko osaa ja tohtii vaan vääntää. mut nyt alkaa meno loppua.kävin koeajaan uuden 1000cc gixxerin ja huh..kyllä lähtee!
itelä kyllä nousee pari kolme senttiä mutta ei se minusta kovin hurjaa keulimista ole.
-
- Viestit: 419
- Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: Joskus..
Tähänkin on yksinkertainen selitys: ET VAIN OSAA!Veliponteva kirjoitti:Olisi kyllä mukava nähdä kun vetaset seiskapätkälä hanskala keulat!morpheus77 kirjoitti:asiasta voidaan olla monta mieltä et pitäs piristää ja piikittää mut itelläni on vastaava pyörä (tehoputkella kylläkin) ja kyllähän keulii oikein mukavasti jopa kiihytyksessä ko osaa ja tohtii vaan vääntää. mut nyt alkaa meno loppua.kävin koeajaan uuden 1000cc gixxerin ja huh..kyllä lähtee!
itelä kyllä nousee pari kolme senttiä mutta ei se minusta kovin hurjaa keulimista ole.
- tmz
- Viestit: 1382
- Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Tonninen RääRää
- Viesti:
Veliponteva kirjoitti: itelä kyllä nousee pari kolme senttiä mutta ei se minusta kovin hurjaa keulimista ole.
tuttu tunne. ite saan reilut 50cm keulaa ilmaan ja silloin jo tuntuu että kohta mennään ympäri. sillä korkeudella se sitten roikkuu kunnes rajoitin katkaisee pelin... näyttävyydestä/hurjuudesta ei tietoakaan. kerran sain niin paljon kulmaa että ois voinu harkita jo vaihteen vaihtamista, mutta en sitten loppujen lopuksi uskaltanut.
ainoa vähääkään näyttävämpi "temppu" joka luonnistuu on burnis+sladit@80km/h. tosin sitäkään en nuukana miehenä enää raaski kuivalla tehdä vaan pelkästään märällä/kostealla asfaltilla, sillä olis tolla samalla takiksella tarkoitus ajella tää syksy...
- Panu
- Viestit: 483
- Liittynyt: Ma Syys 03, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Bandit 1200
- Viesti:
Kaverilla on tollanen pyörä ja koe ajoin sen tänään. Kaasulla ei keulaa nostanut, mutta kun ykkösellä näpäytti kytkintä jossain 8 tuhannen kohdalla niin johan nousi. Kun keulan sai ylös niin oli helppo peli keulia. Menee tasaisesti eteen päin ja uskaltaa vetää kunnon kulmaan. Oma FZR tuppaa lähteä vähän heilumaaan välillä kun keulii, pituus varmaan aiheuttaa tuon..
Itse yllätyin positiivisesti kyseisetä pyörästä. Elikkä kyllä pikku kikserilläkin voi ihan hyvin keulia.
Itse yllätyin positiivisesti kyseisetä pyörästä. Elikkä kyllä pikku kikserilläkin voi ihan hyvin keulia.
"Ahdin määrää tahdin"
Ex Pyörät:VTR-1000 SP-1, Fireblade, ZX-10, GSX-R Turbo, FZR-1000, TT-350
Ex Pyörät:VTR-1000 SP-1, Fireblade, ZX-10, GSX-R Turbo, FZR-1000, TT-350
-
- Viestit: 1024
- Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am
Kyllä se nousee (ja helposti kun vaan homman tajuat). Harjoitusta vaan. jos käytät on/off tekniikkaa niin vaatii vaan totuttelua ajoitukseen (kaasua, kiskasu ja kropan painon vieminen taakse). Yritä niin, että teet kaasun liikkeen hieman hitaammin. liian nopea kaasu ja keulan jouset ei ehdi mukaan, puskee alaspäin liikkuvaa keulaa vastaan. Lisäksi kun lyöt tapin auki niin avaa kokonaan, jos jää puolitiehen niin nousee heikommin.
- jaket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace
yksi juttu pojat. TL1000S 17/43 väleillä. normi 17/38.
Pyörä keulii kaasusta ykkösellä jo vakionakin 4000rpm;stä. Tolla välityksellä lähtee kakkosella kaasusta melkein mistä kierroksista tahansa. Ykkönen tulee jo hankalaksi kun keulii liian helposti, tulee nykivää. Tolla 8000rpm +töyssäytys/kaasu on off metodilla lähtee kolmosellakin nousemaa matalaan powerkeulaan. Nelosella oon saanut mäenharjalta kevenemään. fun factor on 10+
Pyörä myynnissä(myyntiosastossa). Pitäs enska saada.
JT.
Pyörä keulii kaasusta ykkösellä jo vakionakin 4000rpm;stä. Tolla välityksellä lähtee kakkosella kaasusta melkein mistä kierroksista tahansa. Ykkönen tulee jo hankalaksi kun keulii liian helposti, tulee nykivää. Tolla 8000rpm +töyssäytys/kaasu on off metodilla lähtee kolmosellakin nousemaa matalaan powerkeulaan. Nelosella oon saanut mäenharjalta kevenemään. fun factor on 10+
Pyörä myynnissä(myyntiosastossa). Pitäs enska saada.
JT.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------
------------------