vanteiden maalauksesta?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Zimppa70
Viestit: 89
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Gsx-R 1200w, zx-12r

vanteiden maalauksesta?

Viesti Kirjoittaja Zimppa70 » To Tammi 22, 2009 7:02 pm

oletteko ottaneet maalauksen ajaksi laakerit pois vaiko eikö...? :freak2:

Avatar
Bampers1
Viestit: 26
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1000

Viesti Kirjoittaja Bampers1 » To Tammi 22, 2009 7:28 pm

Pulverimaalauksessa poissa ja ruiskulla maalatessa niin teipattuina.

Avatar
mäksä
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX-7R

Viesti Kirjoittaja mäksä » Pe Tammi 23, 2009 12:12 pm

Juuri lähdössä elekolle jauhemaalaukseen, ja kyllä, otin laakerit pois vanteista. Menee myös runko ja svingi, siitä myös laakerit pois. Onko kellään käsitystä rungon ohjauspään laakeripesästä(ulkokehä)? Alumiinirungossa, pitäiskö lämpölaajenemisen takia irrottaa?

Avatar
ToMatti
Viestit: 321
Liittynyt: Ti Loka 10, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Ktm 250sx

Viesti Kirjoittaja ToMatti » Pe Tammi 23, 2009 3:48 pm

mäksä kirjoitti:Juuri lähdössä elekolle jauhemaalaukseen, ja kyllä, otin laakerit pois vanteista. Menee myös runko ja svingi, siitä myös laakerit pois. Onko kellään käsitystä rungon ohjauspään laakeripesästä(ulkokehä)? Alumiinirungossa, pitäiskö lämpölaajenemisen takia irrottaa?
Itse en ainakaan irroittanut ohjaus laakereita. Suojasin laakerit isoilla prikoilla ja kierretangolla kiristin kiinni.
Lieveilmiö on isompi ilmiö kuin itse ilmiö.

Avatar
mäksä
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX-7R

Viesti Kirjoittaja mäksä » Pe Tammi 23, 2009 6:16 pm

Itse en ainakaan irroittanut ohjaus laakereita. Suojasin laakerit isoilla prikoilla ja kierretangolla kiristin kiinni.
Näin juuri olen minäkin sen valmistellut.[/quote]

Vastaa Viestiin