Vanteen maalaus
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- motoristi73
Vanteen maalaus
Tuo haku löyti vähän vaikka mitä joten jos on jo olemassa valmis keskustelu niin laittakaas linkkiä.
Eli tarkoitus olis vaihtaa kokonaan vanteen väri ja vielä mielellään siten että se pysyy kauemmin kuin puoli kesää joten olen ajatellut lasikuulapuhallusta ja polttomaalausta mitä pitäisin varmimpana konstina.
Jos muita hyviä ideoita ja hyväksi todettuja keinoja niin kirjoitelkaapas.
Eli tarkoitus olis vaihtaa kokonaan vanteen väri ja vielä mielellään siten että se pysyy kauemmin kuin puoli kesää joten olen ajatellut lasikuulapuhallusta ja polttomaalausta mitä pitäisin varmimpana konstina.
Jos muita hyviä ideoita ja hyväksi todettuja keinoja niin kirjoitelkaapas.
- hurZi
Polttomaalaushan on suorastaan naurettavan halpaa. Ainakin mitä ite oon käyttänyt hyvinkäällä kolin jokella ni swingin puhallus ja maalaus 12e, runko puhallus ja maalaus 50e jne jne..Horna kirjoitti:Pysyyhän vanteessa helpomalla/halvemmallakin maali? pesua, hiontaa--> ruiskumaalaus ja lakka päälle,pysyy ja kestää.
- Niinvarmaanjoo
- Horna
hurZi kirjoitti:Polttomaalaushan on suorastaan naurettavan halpaa. Ainakin mitä ite oon käyttänyt hyvinkäällä kolin jokella ni swingin puhallus ja maalaus 12e, runko puhallus ja maalaus 50e jne jne..Horna kirjoitti:Pysyyhän vanteessa helpomalla/halvemmallakin maali? pesua, hiontaa--> ruiskumaalaus ja lakka päälle,pysyy ja kestää.
Paitti kun nääs itte tekee...siinä oli pointti..
Alkoholi ei ratkaise ongelmia,mutta eipä wittu kyllä maitokaan ( P.N )
- motoristi73
- pallosalama
- kompi