* * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Pe Kesä 02, 2017 5:13 am

susi vehviläinen kirjoitti:Joo foorumi näyttää aikas hiljaiselta. Ja ei aivan kaikki kittaa keskikaljaa. Esim. meikäläinen kerkesi juomaan tossa taannoin maksan ja munuaiset siihen kuntoon että nykyään on aikaa taas ajella :D
Yök. :D Siihen on mahtunut jo pari reilumpaa vetoa että saa vedettyä maksan rajottimelle. Ihmiskeho kestää kyllä ihan hämmentävän määrän väärinkäyttöä.

Mä ajaisin mieluusti paljon enemmänkin kuin mitä arki antaa myöden, mutta on tuossa pari renkaallista päässyt nyt ajamaan. Vähän on ajo ruosteista vielä kyllä.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Pe Kesä 02, 2017 6:51 pm

-Ape- kirjoitti:Mulla on pyörä kohta valmistumassa ajokuntoon. Nyt onkin kunnon herkku tulossa. Vanha pc25 törkeillä orkkiskatteilla. Ostin 400 eurolla. :hearton:
Onkin jo muutama vuosi mennyt ilman katupyörää. Ja joka kesä on harmittanut. Positiivisena puolena asialla on se että ekaa kertaa ikinä mulla on pitkäaikainen autokortti.

Hah, ootko ihan varma siitä pitkäaikaisuudesta?

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja -Ape- » La Kesä 03, 2017 9:02 am

ESKIL kirjoitti:
-Ape- kirjoitti:Mulla on pyörä kohta valmistumassa ajokuntoon. Nyt onkin kunnon herkku tulossa. Vanha pc25 törkeillä orkkiskatteilla. Ostin 400 eurolla. :hearton:
Onkin jo muutama vuosi mennyt ilman katupyörää. Ja joka kesä on harmittanut. Positiivisena puolena asialla on se että ekaa kertaa ikinä mulla on pitkäaikainen autokortti.

Hah, ootko ihan varma siitä pitkäaikaisuudesta?
No sen pitäisi olla pysyvä. Tiedä sitten että miten korttia menettäessä toi historia vaikuttaa tilanteeseen. Hölmö hommahan on se, että autolla mä en ole ottanut koskaan sakon sakkoa. Pyörän kanssa taas senkin edestä. Ja silti mä oon ollut uusimassa autokorttia useammin kuin mitä pystyn laskemaan kun en koskaan saanut päivitettyä sitä ykkösvaihetta eteenpäin. :D
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
susi vehviläinen
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: GSXR1000
Viesti:

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja susi vehviläinen » La Kesä 03, 2017 10:31 am

-Ape- kirjoitti:
susi vehviläinen kirjoitti:Joo foorumi näyttää aikas hiljaiselta. Ja ei aivan kaikki kittaa keskikaljaa. Esim. meikäläinen kerkesi juomaan tossa taannoin maksan ja munuaiset siihen kuntoon että nykyään on aikaa taas ajella :D
Yök. :D Siihen on mahtunut jo pari reilumpaa vetoa että saa vedettyä maksan rajottimelle. Ihmiskeho kestää kyllä ihan hämmentävän määrän väärinkäyttöä.

Mä ajaisin mieluusti paljon enemmänkin kuin mitä arki antaa myöden, mutta on tuossa pari renkaallista päässyt nyt ajamaan. Vähän on ajo ruosteista vielä kyllä.
Joo tossa maksan rajoittajaan paukutuksessa saa muuten vetää viunaa inessiiviin jo ihan huolella ja aikas ammattimaisesti eli proona. Noh mulla noita kilometrejä tulee tasasen tappavasti koska vaimoni tykkää jostain syystä olla kyydissä (?) Sehän siinä on ainoa hyvä juttu kun vejättää vähän juhlallisemmin niin ei tartte sitten aina panna sitä iltaisin... :D

Avatar
KIESELMEISTER
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Loka 20, 2015 11:34 am
Paikkakunta: Suzuki Hayabusa -99, Suzuki GSX-750F -99 pirkkafaitteri, Ex- Honda CBR-900RR -96 Fighteri

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja KIESELMEISTER » To Elo 31, 2017 1:25 pm

Tulin kattomaan et onko mua tai tuttuja spotattu missään, mut täällä puhutaankin vaan ryyppäämisestä ja Apen "pitkä"aikaisesta ajokortista... Pitää mennä moromoromoro. :burnout:

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja -Ape- » To Elo 31, 2017 11:18 pm

KIESELMEISTER kirjoitti:...täällä puhutaankin vaan ryyppäämisestä ja Apen "pitkä"aikaisesta ajokortista...
Takarenkaita on mennyt jo melkein koko kertynyt varasto ja vieläkin on kortti omassa omistuksessa.
Vaikuttaa poikkeukselliselta kesältä. :D
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

pikkuinen
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 8:26 am

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja pikkuinen » La Syys 02, 2017 10:32 pm

KIESELMEISTER kirjoitti:Tulin kattomaan et onko mua tai tuttuja spotattu missään, mut täällä puhutaankin vaan ryyppäämisestä ja Apen "pitkä"aikaisesta ajokortista... Pitää mennä moromoromoro. :burnout:
Kukas sut ois spotannu kun kukaan tiedä kuka sä oot??? Toi sun nickis ei sano mulle mitään vaikka mode ilmeisesti oletkin??
Mitäs pahaa muuten ryyppäämisessä on? Me kellä on virtaa kortissa ryyppää ja ne kenellä ei oo niin hikoilee töissä ja miettii sitä ryyppäämistä. :lol: :lol: :lol:

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Su Syys 03, 2017 9:38 am

No kyllähän Leevin tuntee melkein koko nuorempi sukupolvi. :deal:
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

pikkuinen
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 8:26 am

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja pikkuinen » Su Syys 03, 2017 12:06 pm

-Ape- kirjoitti:No kyllähän Leevin tuntee melkein koko nuorempi sukupolvi. :deal:
Tää jätkä vai??
duunari kirjoitti:https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 649&type=3

no joko se paska on syöty ?
Onkos tää hoidettu jo alta pois?? Kuvat tai video ois kiva?

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Su Syys 24, 2017 11:30 pm

Linkki meni Niklaksen lisäämään kuvaan, mutta siis Leevi on kyllä kyseessä. Ja haaste on hoidettu. Siitä muistelen videonkin jossain nähneeni. :)
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
tenu
Viestit: 1631
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am

Re: * * H E L S I N G I N K A U P U N K I * *

Viesti Kirjoittaja tenu » La Maalis 10, 2018 3:42 pm

Jaa, tuommostakin näköjään ois today:
Ensimmäinen Bomber-ilta 2018 | Neste K Kehä III - Kehäkessa | lauantai, 10. maaliskuu 2018
Vuoden ensimmäinen Stadin B-ilta järjestetään poikkeuksellisesti lauantaina 10.3. Kehä Kessalla.
Tarkoituksena herätellä pommittaja talviunilta, tavata prätkätuttuja ja katsella Bomber henkisiä videoita.
Iltaa aloitellaan noin klo. 18.00 ja mikä parasta, jos prätkät on vielä talviteloilla niin Kehä Kessalla pystyy nykyään nauttimaan myös A-oikeuksien toimesta vähän väkevämmistäkin tuotteista.

Koska kyseessä on Bomber-ilta niin prätkiäkin olisi mahtavaa nähdä paikalla kylmästä kelistä huolimatta.
Kehä Kessa heitti pienen porkkanan. Kaikki yli 125cc moottoreilla varustetuilla prätkillä paikan päälle saapuneet saavat ilmaisen lounaan tai lounassetelin Kehä Kessan kattavaan lounaspöytään. Näistä hulluista prätkällä paikan päälle saapuneista, Bomber Magazine palkitsee pisimmiltä moottoripyörällä paikalle tulleen tuoreella B-paidalla.

Jäämme mielenkiinnolla ihmettelemään kuinka ***** luupäätä saapuu prätkällä paikalle, joten raahaa sinäkin perseesi 10.3. lauantaina osoitteeseen: Neste K Kehä III - Kehäkessa. Niittytie 2, 01510 Vantaa.

Vastaa Viestiin