ProStreetBike 2011

Valvojat: ESKIL, btseppo

tenhulttio
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja tenhulttio » Pe Tammi 20, 2012 10:02 pm

D-Cu kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:Tää vois olla ehkä sopivin ketju kysyä, että mitkä nämä PSB säännöt on pähkinänkuoressa. Eli jos joku tietää tuon (landspeed) TFM Taxin, niin mitähän modeja mahtais vaatia pyörään jos haluaa osallistua villinä hevosena räkreisinkiin?
Moottorit on joko 1572 tai 1580cc. Akselinväli aavistuksen vakiota pidempi (ei ole tarkemmin ees mitattu). Naurukaasulla lisäteho. Bensana VP109 (tosin mietinnässä vaihto).

Tulisko mieleen jotain teknisiä esteitä osallistumiselle? Taikka pitäiskö paljon modata mopetia? Käytännön esteitä voi olla enemmänkin, että eipä niistä sen enempiä.
Moottorit liian suuria PSB ryhmään.
Säännöt hanurista :eek:
Suomen hitain ja ensimmäinen +240mph kuski

Heksa-9
Viestit: 45
Liittynyt: La Syys 03, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Heksa-9 » Pe Tammi 20, 2012 10:13 pm

D-Cu kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:Tää vois olla ehkä sopivin ketju kysyä, että mitkä nämä PSB säännöt on pähkinänkuoressa. Eli jos joku tietää tuon (landspeed) TFM Taxin, niin mitähän modeja mahtais vaatia pyörään jos haluaa osallistua villinä hevosena räkreisinkiin?
Moottorit on joko 1572 tai 1580cc. Akselinväli aavistuksen vakiota pidempi (ei ole tarkemmin ees mitattu). Naurukaasulla lisäteho. Bensana VP109 (tosin mietinnässä vaihto).

Tulisko mieleen jotain teknisiä esteitä osallistumiselle? Taikka pitäiskö paljon modata mopetia? Käytännön esteitä voi olla enemmänkin, että eipä niistä sen enempiä.
Moottorit liian suuria PSB ryhmään.
Siis pro street bikeen liian isoja mut onko pro stock bikeen? EI
uskoisin et jälkimmäistä tarkoitettu
Minimi paino pyörä+kuski 270kg

D-Cu
Viestit: 179
Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Monta vanhaa.

Viesti Kirjoittaja D-Cu » Pe Tammi 20, 2012 10:14 pm

tenhulttio kirjoitti:Säännöt hanurista :eek:
SSB:n sääntöihin se teidän peli varmaankin sopis pikku viilauksella?
http://www.moottoriliitto.fi/@Bin/54726 ... 12+1.0.pdf

Sivulta 32 alkaa SSB.
Dragbike Team D-Cut #SB 484
9.313 / 242.98

D-Cu
Viestit: 179
Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Monta vanhaa.

Viesti Kirjoittaja D-Cu » Pe Tammi 20, 2012 10:17 pm

Heksa-9 kirjoitti:
D-Cu kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:Tää vois olla ehkä sopivin ketju kysyä, että mitkä nämä PSB säännöt on pähkinänkuoressa. Eli jos joku tietää tuon (landspeed) TFM Taxin, niin mitähän modeja mahtais vaatia pyörään jos haluaa osallistua villinä hevosena räkreisinkiin?
Moottorit on joko 1572 tai 1580cc. Akselinväli aavistuksen vakiota pidempi (ei ole tarkemmin ees mitattu). Naurukaasulla lisäteho. Bensana VP109 (tosin mietinnässä vaihto).

Tulisko mieleen jotain teknisiä esteitä osallistumiselle? Taikka pitäiskö paljon modata mopetia? Käytännön esteitä voi olla enemmänkin, että eipä niistä sen enempiä.
Moottorit liian suuria PSB ryhmään.
Siis pro street bikeen liian isoja mut onko pro stock bikeen? EI
uskoisin et jälkimmäistä tarkoitettu
Minimi paino pyörä+kuski 270kg
Tiedän toki, että PSB on virallisesti Pro Stockin lyhenne, mutta käytin aiemmin keskusteluketjussa käytettyä termistöä.
Tuskinpa ilokaasu-landspeed pyörään ollaan kuitenkaan laittamassa sliksiä alle ja häkkiä perään ja ilokaasutkin jäis sitten pois?
Dragbike Team D-Cut #SB 484
9.313 / 242.98

tenhulttio
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja tenhulttio » Pe Tammi 20, 2012 10:33 pm

D-Cu kirjoitti:
Heksa-9 kirjoitti:
D-Cu kirjoitti: Moottorit liian suuria PSB ryhmään.
Siis pro street bikeen liian isoja mut onko pro stock bikeen? EI
uskoisin et jälkimmäistä tarkoitettu
Minimi paino pyörä+kuski 270kg
Tiedän toki, että PSB on virallisesti Pro Stockin lyhenne, mutta käytin aiemmin keskusteluketjussa käytettyä termistöä.
Tuskinpa ilokaasu-landspeed pyörään ollaan kuitenkaan laittamassa sliksiä alle ja häkkiä perään ja ilokaasutkin jäis sitten pois?
Joo, kyllä puhe oli tästä roo striip paikista. Keuliminen on kivempaa ko rullaluistimen renkaisiin nojailu (tosin aika vähä allekirjoittelija tietää kummastakaan)
Suomen hitain ja ensimmäinen +240mph kuski

Heksa-9
Viestit: 45
Liittynyt: La Syys 03, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Heksa-9 » Pe Tammi 20, 2012 11:12 pm

D-Cu kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:Säännöt hanurista :eek:
SSB:n sääntöihin se teidän peli varmaankin sopis pikku viilauksella?
http://www.moottoriliitto.fi/@Bin/54726 ... 12+1.0.pdf

Sivulta 32 alkaa SSB.
Ja outlawiin melkein suoraan... (spsb)

Läski
Viestit: 1024
Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Läski » La Tammi 21, 2012 10:37 am

Sääntöjen vikahan se on että SuperStreet /Outlaw pyörä ei mene ProSB sääntöihin... :) :D ProSB säännöt ovat erittäin hyvät.

Toivottavasti molempiin luokkiin tulisi kuskeja. Itsekin olen kiinnostunut kuinka moni olisi mahdollisesti ajamassa ProSB luokkaa?

ruuvi
Viestit: 1251
Liittynyt: To Marras 13, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja ruuvi » La Tammi 21, 2012 5:31 pm

.
Viimeksi muokannut ruuvi, To Maalis 21, 2013 2:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tenhulttio
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja tenhulttio » La Tammi 21, 2012 8:36 pm

Sutimisenesto lähtee kyllä tarvittaessa softasta pois. Millähän sitä pystyy edes valvomaan josko käytetätään vaiko ei?
Taitaa olla parempi unohtaa koko juttu.
Suomen hitain ja ensimmäinen +240mph kuski

Heksa-9
Viestit: 45
Liittynyt: La Syys 03, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Heksa-9 » La Tammi 21, 2012 9:47 pm

tenhulttio kirjoitti:Sutimisenesto lähtee kyllä tarvittaessa softasta pois. Millähän sitä pystyy edes valvomaan josko käytetätään vaiko ei?
Taitaa olla parempi unohtaa koko juttu.
Samaahan ne aatteli toyotalla ku laittoivat muuttuva-aukkoisen turbon... Ei oo tojotaa sit rallis näkyny...

nomatter
Viestit: 279
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja nomatter » Ti Tammi 24, 2012 9:13 pm

tenhulttio kirjoitti:
D-Cu kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:Tää vois olla ehkä sopivin ketju kysyä, että mitkä nämä PSB säännöt on pähkinänkuoressa. Eli jos joku tietää tuon (landspeed) TFM Taxin, niin mitähän modeja mahtais vaatia pyörään jos haluaa osallistua villinä hevosena räkreisinkiin?
Moottorit on joko 1572 tai 1580cc. Akselinväli aavistuksen vakiota pidempi (ei ole tarkemmin ees mitattu). Naurukaasulla lisäteho. Bensana VP109 (tosin mietinnässä vaihto).

Tulisko mieleen jotain teknisiä esteitä osallistumiselle? Taikka pitäiskö paljon modata mopetia? Käytännön esteitä voi olla enemmänkin, että eipä niistä sen enempiä.
Moottorit liian suuria PSB ryhmään.
Säännöt hanurista :eek:
No nyt tai ei koskaan kannattaa osallistua prosp:hen. Kaikki kilpailu kykynen kalusto on jatkettu ssb:hen.

ei muutako sinne. :wavey:

Avatar
kapakala_
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Pyörätön on huoleton...

Viesti Kirjoittaja kapakala_ » Ke Tammi 25, 2012 6:38 pm

Oma osallistuminen on vielä epävarmaa. Pari kisaa voisi tulla ajelemaan loppukaudesta, jos tuo häkkyrä on sitä ennen kunnolla kasassa.

Läski
Viestit: 1024
Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Läski » Pe Tammi 27, 2012 9:40 am

Mä tein päätöksen siirtyä Superstreettiin ja jatketaan öljyärrän jalostamista eteenpäin... kesän ohjelma selviää kun kalenterisotkuun saadaan jotain suuntaa.

Kiitos ja kumarrus kaikille Promillekuskeille ja viiden vuoden aikana mukana olleille. Hieno luokka ja harmi, että enempää ei jengiä lähtenyt mukaan. :wavey:

D-Cu
Viestit: 179
Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Monta vanhaa.

Re:

Viesti Kirjoittaja D-Cu » Ma Marras 11, 2013 8:18 pm

Läski kirjoitti:ProSB säännöt ovat erittäin hyvät.

Toivottavasti molempiin luokkiin tulisi kuskeja. Itsekin olen kiinnostunut kuinka moni olisi mahdollisesti ajamassa ProSB luokkaa?
Pari vuotta on kulunut, ProSB on huilannut, muutamia ilmoittautujia ensi kaudelle on varmistunut.
Oliskos täällä lisää?
Tarvitaan ukkoja ja akkoja vielä viivalle, että tämä hieno kilparyhmä palais päiväjärjestykseen.
Dragbike Team D-Cut #SB 484
9.313 / 242.98

nomatter
Viestit: 279
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am

Re: ProStreetBike 2011

Viesti Kirjoittaja nomatter » La Marras 16, 2013 12:05 am

meinaattekko ,että ensvuonna on tuo prosp ja scb ?
http://www.fhra.fi/sitenews/view/-/nid/140/ngid/1 :wavey:

Vastaa Viestiin