... GertMüllerin rataseikkailut...
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- ESKIL
- Viestit: 1855
- Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: 2x1000rr
- Viesti:
... GertMüllerin rataseikkailut...
... Niin näistä sun skaboista ois ollu kiva lukee enemmänkin tarinaa, kuin vaan noi mulle henk.koht. mitään sanomattomat kierrosajat, jos vaan millään viitsit...
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Katsos vain! Mä oon melkein yhtä hurja kuin Smokie, kun olen oman topicin saanut!!!
No pakko se kai on alkaa myös yhtä hurjia tarinoita kertomaan...
No pakko se kai on alkaa myös yhtä hurjia tarinoita kertomaan...
-Unknown Fighters SFC-
- JooJooMies
- Viestit: 1442
- Liittynyt: Ke Maalis 17, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Jamaha + Honda
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Seurantaan joutu heti. Tarinaa kun voi odottaa muustakin kun polvipalan kuluneisuudesta....GertMüller kirjoitti:Katsos vain! Mä oon melkein yhtä hurja kuin Smokie, kun olen oman topicin saanut!!!
No pakko se kai on alkaa myös yhtä hurjia tarinoita kertomaan...
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!
- purkuosia.com
- Viestit: 998
- Liittynyt: To Loka 30, 2008 1:00 am
- Viesti:
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Seurannassa ;)
www.purkuosia.com - info@purkuosia.com - yhteydenotot s-postilla
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Vuodessa niin paljon tapahtunut, ettei puoliakaan muista...
No 21-22 ratapäiväähän jo oli kasassa, niin pakkohan se oli kisaamaan lähteä. Ja miksei sitten samantien kansainvälisiin kisoihin
Pienellä budjetilla mennään, kun ei ole sponsoreita löytynyt. Joten diili ksr-racingin kanssa, että sieltä parempaa alustaa kawaan ja renkaita kimppaan, niin annan ajaa kaverin A-luokassa mun mopolla.
No 21-22 ratapäiväähän jo oli kasassa, niin pakkohan se oli kisaamaan lähteä. Ja miksei sitten samantien kansainvälisiin kisoihin
Pienellä budjetilla mennään, kun ei ole sponsoreita löytynyt. Joten diili ksr-racingin kanssa, että sieltä parempaa alustaa kawaan ja renkaita kimppaan, niin annan ajaa kaverin A-luokassa mun mopolla.
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Keväällä sitten parina päivänä treeniä, mutta ekaan ei takaiskari ollut tullut, ja toisen keskeytti vesisade. Sellainen outo päätelmä tuli, ettei pyörä juurikaan sudi eikä keuli...
Sitten vaan toukokuun lopulla kamat kyytiin ja pelkällä menolipulla homolossilla kapelskäriin, ja sieltä kohti Karlskogaa...
Treeneistä hiukan myöhässä heti, kun ei raaskinut aamulaivalla lähteä, saati tankata autoa etukäteen...
Siellä sitten menikin Getttuli enemmän kanttarien päällä kuin radalla, kun koitti heti etsiä ajolinjat täydestä vauhdista.
Onneksi oli muutkin vielä kohmeessa, niin kisoissa tuli sijat 8, 5, 6. Viimeinen lähtö jäi ajamatta, kun ei ollut sadekelin kumeja vanteilla, ja suunniteltua paattiakaan ei ollut lähdössä, niin piti aikaisempaan ehtiä
Sitten vaan toukokuun lopulla kamat kyytiin ja pelkällä menolipulla homolossilla kapelskäriin, ja sieltä kohti Karlskogaa...
Treeneistä hiukan myöhässä heti, kun ei raaskinut aamulaivalla lähteä, saati tankata autoa etukäteen...
Siellä sitten menikin Getttuli enemmän kanttarien päällä kuin radalla, kun koitti heti etsiä ajolinjat täydestä vauhdista.
Onneksi oli muutkin vielä kohmeessa, niin kisoissa tuli sijat 8, 5, 6. Viimeinen lähtö jäi ajamatta, kun ei ollut sadekelin kumeja vanteilla, ja suunniteltua paattiakaan ei ollut lähdössä, niin piti aikaisempaan ehtiä
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Perjantai sekä lauantai-illat tietenkin istuttiin baarissa, mutta kun ei oikein ruotsi taivu, niin jäi tilastomerkinnät tekemättä
Laivalle ehdittiin vain soittamalla toiselle tiimille, jotka viivytteli check in-virkailijaa. Eli tapamme mukaan taas 10 min myöhässä.
Laivamatka ja koko seuraava päiväkin taisi mulla mennä kännissä analysoiden miksi kawa ei kulje.
Laivalle ehdittiin vain soittamalla toiselle tiimille, jotka viivytteli check in-virkailijaa. Eli tapamme mukaan taas 10 min myöhässä.
Laivamatka ja koko seuraava päiväkin taisi mulla mennä kännissä analysoiden miksi kawa ei kulje.
-Unknown Fighters SFC-
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Sullahan on selkeesti mielenkiintoista tarinaa taustalla. Nyt bloggaus moguli vaihdetta silmään, pääsee seuraa ihan kunnolla.
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Jatketaan nyt vielä, niin päästään joskus kauden loppuhuipennukseen...
Kesäkuun alku taisikin sujua miettimättä ratajuttuja, vaan töiden ohella juopottelemalla, sekä satunnaisesti katusikailemalla. Vasta juhannuksena aloin stressaamaan seuraavaa koitosta, joten kamat tuplana autoon ja kaljalaatikon kanssa kohti kemoraa treenaamaan.
Illalla määränpäässä keli oli loistava, joten mopot valmiiksi pukeille ja lämppäreihin, ja minä telttaa pystyttämään pihalle. No saatanan kivistähän tuolla oli, eikä sitten mitään telttapatjaa tullut mukaan pehmukkeeksi. Ainoa pehmeän oloine kohta olisi ollut vessojen vieressä, mutta urean haju patisti takaisin huonommille mestoille.
Aamullahan sitten heräsin siihen, kun ei teltta meinannut pysyä maassa tuulelta, joten äkkiä teltta kasaan ja aamukahville. No siinähän sitten samalla kun tuloksetta etsiskelin tuulen viemää lämppärien suojapussia, niin vettähän se alkoi tiputella. No tulihan sitä kaljaa matkalla otettuakin, joten vissy ja pari kahvia tulikin tarpeeseen ennen ajoa.
Äkkiähän se sitten kuivui, ja päästiin kahden kawan voimin radalle. Ajo tuntui muuten hyvälle, muttei 10r pärjännyt kusiaiselle katsomosuoralla! Iltapäivällä ilma kuivui ja lämpeni, niin alkoi romu kulkea, mutta jännästi kaasua päästäessä rykäsi sekunniksi etusen ilmaan. Eihän siinä auttanut kuin sopeutua tilanteeseen ja suunnitella penkissä säätöä.
Penkkiin sitten päästiinkin jopa päivää ennen Ruotsiin lähtöä, joten menin ihan henk.koht mukaan selventämään aikataulun. No guru ei selvästikään sietänyt utelevia omistajia hengittämässä niskaan, niin lähdin kahvin kautta autoon nukkumaan. Sovittiin, että puhelin soi, kun tiedetään koska on homma valmis.
Illalla aloinkin jo miettiä, että mitä helvettiä kun ei mitään kuulu! Ajoin pajan pihaan, ja eihän siellä ketään ollut! Kotia kohti sitten vaan helvetin kiukkuisena ja hämmentyneenä miettimään, että juostenko se kisa mennään... No ehdinpä pari tuntia kotona nukkumaankin, kun kukonlaulun aikaan puhelin herättää, että pyörä on haettavissa. Olisihan se ollut jo iltapäivällä, mutta jokin kommunikaatiokatkos taisi vallita taas pahemman kerran. Viikonlopun kamat mukaan ja 300km lenkin kautta satamaan...
Vielä pyörästä... Eka veto penkissä antoi jopa 120hp, ja vasta tappiin rikastamalla päästiin siedettävään 178 lukemaan. Ei saa bensaa, mutta minkäs enää tuossa vaiheessa teet...
Tuttuun tapaan laivassa tulikin otettua hapanta ihan reilusti, mutta samapa tuo, koska hytti oli ihan diskon yläpuolella E-luokassa. Eli pari tuntia unta max, ja meriaamiaisen siivittämänä Tukholman aamuruuhkaan.
Falkenbergiin olikin aika pitkä matka, joten myöhässä oltiin jälleen. Tällä kertaa en minä, mutta kaveri ei saanut renkaita lämpimäksi ennen treenejä.
Hieno baana ja hyvä keli, niin jostain ihmeestä alkoi oma ajo sujua heti. No, vettähän se sitten alkoi satamaan, niin oli aika-ajojen aikaan melkoista kuhinaa ja taivaan tuijottamista varikolla. Oma vuoro koitti silloin kun sade oli jo joku aika sitten loppunut, ja ajolinja ehkä 20cm leveydeltä kuivan näköinen... Slickseillä se oli pakko mennä, vaikka maalisuoran päässä oli iso lammikko shikaanissa. Sehän kasteli renkaat, miksi muutama haki vauhtia hiekalta. toiset pystyssä, toiset ei. Minähän innostuin sladittelusta, joten eturivin paikka irtosi.
Majoitusta ei ollut, joten kaupunkiin etsimään hotellia. No juuri sattuikin olemaan joku halvatun seminaari, niin oli jo maaliskuussa huoneet menneet... Vittu jee. Respan murteesta sain juuri sen verran selvää, että Varbergiin asti on ainakin ajettava huoneen metsästykseen. Sielläkin pyörittiin aika huolella, ja vasta neljännestä hotellista sai huoneen. Tosin vuoteita yksi liian vähän, joten jenkkisänky purkuun, että kaikille riitti jotain pehmeää alleen. Tupakointikielto parvekkeella, surkea aamupala, sekä ison tammioven väliin jättämäni sormi kruunasi kaiken.
Kisa ajettiinkin ilman sadetta, mutta täysin märällä. Eka kerta räpylärenkailla, mutta hyvä lähtö ja tyhmyys avata perää vähän sivulle palkittiin n.8v tytön halauksella sekä pienellä pokaalilla... Toinen lähtö kuivalla neljänneksi.
Siitä sitten kymmenen ruotsalaisen kanssa varikon suihkuun... Hah! Hyvin se meni. Pari kaljaa varikon baarissa, etsittiin minun retkituoliin jäänyt puhelin auton tavaratilasta, ja sitten pitkä matka rantaan, ja vielä pitempi aamulaivan odotus satamassa. Ja kyllä, päikkärien jälkeen laivamatka menikin kaljotellessa, mutta kerrankin oli hyvä syy!
Kesäkuun alku taisikin sujua miettimättä ratajuttuja, vaan töiden ohella juopottelemalla, sekä satunnaisesti katusikailemalla. Vasta juhannuksena aloin stressaamaan seuraavaa koitosta, joten kamat tuplana autoon ja kaljalaatikon kanssa kohti kemoraa treenaamaan.
Illalla määränpäässä keli oli loistava, joten mopot valmiiksi pukeille ja lämppäreihin, ja minä telttaa pystyttämään pihalle. No saatanan kivistähän tuolla oli, eikä sitten mitään telttapatjaa tullut mukaan pehmukkeeksi. Ainoa pehmeän oloine kohta olisi ollut vessojen vieressä, mutta urean haju patisti takaisin huonommille mestoille.
Aamullahan sitten heräsin siihen, kun ei teltta meinannut pysyä maassa tuulelta, joten äkkiä teltta kasaan ja aamukahville. No siinähän sitten samalla kun tuloksetta etsiskelin tuulen viemää lämppärien suojapussia, niin vettähän se alkoi tiputella. No tulihan sitä kaljaa matkalla otettuakin, joten vissy ja pari kahvia tulikin tarpeeseen ennen ajoa.
Äkkiähän se sitten kuivui, ja päästiin kahden kawan voimin radalle. Ajo tuntui muuten hyvälle, muttei 10r pärjännyt kusiaiselle katsomosuoralla! Iltapäivällä ilma kuivui ja lämpeni, niin alkoi romu kulkea, mutta jännästi kaasua päästäessä rykäsi sekunniksi etusen ilmaan. Eihän siinä auttanut kuin sopeutua tilanteeseen ja suunnitella penkissä säätöä.
Penkkiin sitten päästiinkin jopa päivää ennen Ruotsiin lähtöä, joten menin ihan henk.koht mukaan selventämään aikataulun. No guru ei selvästikään sietänyt utelevia omistajia hengittämässä niskaan, niin lähdin kahvin kautta autoon nukkumaan. Sovittiin, että puhelin soi, kun tiedetään koska on homma valmis.
Illalla aloinkin jo miettiä, että mitä helvettiä kun ei mitään kuulu! Ajoin pajan pihaan, ja eihän siellä ketään ollut! Kotia kohti sitten vaan helvetin kiukkuisena ja hämmentyneenä miettimään, että juostenko se kisa mennään... No ehdinpä pari tuntia kotona nukkumaankin, kun kukonlaulun aikaan puhelin herättää, että pyörä on haettavissa. Olisihan se ollut jo iltapäivällä, mutta jokin kommunikaatiokatkos taisi vallita taas pahemman kerran. Viikonlopun kamat mukaan ja 300km lenkin kautta satamaan...
Vielä pyörästä... Eka veto penkissä antoi jopa 120hp, ja vasta tappiin rikastamalla päästiin siedettävään 178 lukemaan. Ei saa bensaa, mutta minkäs enää tuossa vaiheessa teet...
Tuttuun tapaan laivassa tulikin otettua hapanta ihan reilusti, mutta samapa tuo, koska hytti oli ihan diskon yläpuolella E-luokassa. Eli pari tuntia unta max, ja meriaamiaisen siivittämänä Tukholman aamuruuhkaan.
Falkenbergiin olikin aika pitkä matka, joten myöhässä oltiin jälleen. Tällä kertaa en minä, mutta kaveri ei saanut renkaita lämpimäksi ennen treenejä.
Hieno baana ja hyvä keli, niin jostain ihmeestä alkoi oma ajo sujua heti. No, vettähän se sitten alkoi satamaan, niin oli aika-ajojen aikaan melkoista kuhinaa ja taivaan tuijottamista varikolla. Oma vuoro koitti silloin kun sade oli jo joku aika sitten loppunut, ja ajolinja ehkä 20cm leveydeltä kuivan näköinen... Slickseillä se oli pakko mennä, vaikka maalisuoran päässä oli iso lammikko shikaanissa. Sehän kasteli renkaat, miksi muutama haki vauhtia hiekalta. toiset pystyssä, toiset ei. Minähän innostuin sladittelusta, joten eturivin paikka irtosi.
Majoitusta ei ollut, joten kaupunkiin etsimään hotellia. No juuri sattuikin olemaan joku halvatun seminaari, niin oli jo maaliskuussa huoneet menneet... Vittu jee. Respan murteesta sain juuri sen verran selvää, että Varbergiin asti on ainakin ajettava huoneen metsästykseen. Sielläkin pyörittiin aika huolella, ja vasta neljännestä hotellista sai huoneen. Tosin vuoteita yksi liian vähän, joten jenkkisänky purkuun, että kaikille riitti jotain pehmeää alleen. Tupakointikielto parvekkeella, surkea aamupala, sekä ison tammioven väliin jättämäni sormi kruunasi kaiken.
Kisa ajettiinkin ilman sadetta, mutta täysin märällä. Eka kerta räpylärenkailla, mutta hyvä lähtö ja tyhmyys avata perää vähän sivulle palkittiin n.8v tytön halauksella sekä pienellä pokaalilla... Toinen lähtö kuivalla neljänneksi.
Siitä sitten kymmenen ruotsalaisen kanssa varikon suihkuun... Hah! Hyvin se meni. Pari kaljaa varikon baarissa, etsittiin minun retkituoliin jäänyt puhelin auton tavaratilasta, ja sitten pitkä matka rantaan, ja vielä pitempi aamulaivan odotus satamassa. Ja kyllä, päikkärien jälkeen laivamatka menikin kaljotellessa, mutta kerrankin oli hyvä syy!
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Tuosta sitten viikon päästä vielä uusi bensapumppu ja uudet säädöt, niin päästiin 183,3hp lukemiin...
-Unknown Fighters SFC-
- ESKIL
- Viestit: 1855
- Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: 2x1000rr
- Viesti:
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
... Ja nyt kun näitä lukee, niin harmittaa aivan perkeleesti, että en jo aikaisemin tajunnut pyytää sua tarinoimaan.
Hyvää settiä...
Hyvää settiä...
- heinojo
- Viestit: 165
- Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 7:26 pm
- Paikkakunta: gsxr1000 k6
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Mukavaa luettavaa Tahtoo Lisää
- JooJooMies
- Viestit: 1442
- Liittynyt: Ke Maalis 17, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Jamaha + Honda
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
heinojo kirjoitti:Mukavaa luettavaa Tahtoo Lisää
Sama. Ehkä vielä isommalla innolla odotan rapsaa radan ulkopuolisista seikkailuista, niitäkin varmasti odotettavissa...
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!
-
- Viestit: 177
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
- Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Vähän lisää väritystä noihin niin alkaa olla HD miehen seikkailujen tasoa..jatkakaa.
Tuli vaan mieleen et miten pirun kovaa menis kun olis oikeessa paikkaa oikeeseen aikaan..
ja ehkä joku kisa vähemmillä huurteisilla..sekä pyörässä tehot tallella.
ja ne seikkailut.. http://www.moottoripyora.org/keskustelu ... seikkailut
Tuli vaan mieleen et miten pirun kovaa menis kun olis oikeessa paikkaa oikeeseen aikaan..
ja ehkä joku kisa vähemmillä huurteisilla..sekä pyörässä tehot tallella.
ja ne seikkailut.. http://www.moottoripyora.org/keskustelu ... seikkailut
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Koitetaan pysyä toduudessa, kunnes omat tarinat loppuu kesken.
Heinäkuuta taidetaan tarinassa elää... Yksi puolikas treenipäivä, mutta muuten menee töissä ja kadulla ajaen. Ei mitään tourinkia, mutta on sitä 8 takakumia mennyt yhteensä.
Loppukuusta Gelleråsenissa Scandinavian openin päätös kisoihin taas.
Nyt oli laivaliput hommattu ajoissa ja päätettiin auto tankata suomen puolella
Heinäkuuta taidetaan tarinassa elää... Yksi puolikas treenipäivä, mutta muuten menee töissä ja kadulla ajaen. Ei mitään tourinkia, mutta on sitä 8 takakumia mennyt yhteensä.
Loppukuusta Gelleråsenissa Scandinavian openin päätös kisoihin taas.
Nyt oli laivaliput hommattu ajoissa ja päätettiin auto tankata suomen puolella
-Unknown Fighters SFC-