Seisovamaili & landspeed topic!
-
- Viestit: 45
- Liittynyt: La Syys 03, 2011 12:00 am
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
snuggles eli täällä tunnetumpi nick "vaparikuski"
- Bomber#1
- Viestit: 2297
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
- Viesti:
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Titaani kirjoitti:SMR uutisia maailmalta, Sunnuntai 18.8.2013:
Joensuun testiretken jälkeen Tiimipäällikkö pakkasi kaluston pakuun ja suuntasi Elvingtoniin Englantiin ajamaan. Kisoissa keulimis-kisat ja mailin landspeed touhut, joista jälkimmäinen kuuluu tiimin valikoimiin.
Mittalaitteena järjestäjillä kennot jotta tulokset kelpaavat jenkkien tuloslistoille. Seuraavat tulokset on niistä kennoista virallisia tuloksia mailin matkalla.
Vapari luokan ykköspaikalle Snuggles paukutti hurjalla tuloksella 225.9mph / 363.47km/h, eli selkeesti 100m/s ekana euroopassa vaparilla!!!!
Kilpurilla sitten ensimmäistä kertaa tositoimissa normi olosuhteissa, osallistuen Turbo luokkaan ja taas Snuggles rohmuaa päivän kovimmalla vedolla ykköspaikan. 243mph/391km/h järjestäjien kennoihin.
Boxi oli ainakin osassa vedoissa ollut kiinni ja turbolla oli 397km/h ollut taulussa, mutta jarru alkanut liian aikaisin kennoalueella. Tästä on hyvä lähteä hieromaan turboa eteenpäin, esim shifteri käyttöön ym.
Boxin käppyrät kun saapuu niin tiedetään enemmän missä on nopeudet käyneet.
Br
Technical Manager
Todella asiaa! On siinä brittirokkareilla ollut varmaan vähän ihmeteltävää Syrenin kalustosta ja kuskin vedoista?
- TSAKI
- Viestit: 598
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: ZZR-1441
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Etenkin toi vaparitulos on ihan mieletön. Kuinka kovaa tokaksi tulleet mahtoivat kulkea?
Lehmät ovat märehtiväisiä ja ihmiset erehtyväisiä.
-
- Viestit: 67
- Liittynyt: Ke Joulu 19, 2012 8:11 pm
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
207.8mph näytti olevan 2.tulos
-
- Viestit: 67
- Liittynyt: Ke Joulu 19, 2012 8:11 pm
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
STRAIGHTLINERS
No. Name Machine Best s1 s2 s3 s4 s5 s6
Flyers at Elvington 18 August 2013
Weather Sunny, windy
2. Modified Stock
28 Paul Brookes Hayabusa 1300cc 201.3 189.1 187.1 189.7 198.7 197.3 201.3
1 28 Paul Brookes Hayabusa 1300cc 199.1 196.9 194.1 198.3 199.1
38 Tracey Farnell BMW 1000RR 185.8 178.3 185.8 185.2 185.8 183.7 183.3
2 39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 182.4 176.5 178.8 182.4 178.3
1 39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 180.9 142.2 176.0 176.0 179.4 178.5 180.9
40 Erin Beadle Hayabusa 1300cc 173.7 144.9 151.9 163.1 167.6 173.7 160.4
39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 171.3 170.7 170.5 171.3 170.5 170.7 167.3
41 David Guest Yamaha R6 152.4 148.0 150.3 150.1 152.4 152.1
3. Super Stock
59 Mika Syren Hayabusa 1600cc 225.9 153.4 216.5 215.6 225.9
51 Barry Miller Hayabusa 1441cc 207.8 193.1 190.7 183.3 207.8
60 Zef Eisenberg Kawasaki ZX 1400cc 197.3 187.4 196.6 197.3 194.1 196.2
2 61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 182.1 169.1 165.3 164.8 170.7 182.1
1 61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 175.7 157.5 175.7 164.8 167.8 153.0 168.1
61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 159.3 147.6 151.3 152.8 147.2 159.3 157.4
4. Nitrous
78 Pete Williams 2 Faced Hayabusa 130 192.7 187.1 192.4 190.1 192.7
5. Turbo
127 Mika Syren Hayabusa Turbo 1340 243.0 215.2 228.2 243.0 242.4 239.2
130 Phil Wood Hayabusa Turbo 1300 241.9 233.1 237.2 241.9
120 Jo Stevenson Hayabusa Turbo 1300 241.4 168.4 180.3 234.6 232.1 171.3 241.4
1 104 Jack Frost Hayabusa Turbo 1300 239.8 239.8 194.1 194.5 222.2
888 Ken Dunn Kawasaki ZX12R Turb 230.6 196.6 202.0 230.1 230.6 224.9 230.1
104 Jack Frost Hayabusa Turbo 1300 228.2 161.6 216.9 228.2 144.9 213.9 184.3
1 888 Ken Dunn Kawasaki ZX12R Turb 225.9 225.9 221.7
1 119 Liam Sheridan Hayabusa Turbo 1300 223.1 215.6 212.2 220.8 223.1 189.1
124 Barry Miller Hayabusa Turbo 1300 218.2 181.2 188.4 218.2 201.6 216.5 216.5
1 116 Merrill Corbett Hayabusa Turbo 1300 218.2 205.1 204.7 216.0 218.2
119 Liam Sheridan Hayabusa Turbo 1300 215.6 177.7 179.1 99.6 136.4 202.4 215.6
1 124 Barry Miller Hayabusa Turbo 1300 215.6 215.6
1 112 Becci Ellis Hayabusa Turbo 1300 214.7 214.7
112 Becci Ellis Hayabusa Turbo 1300 213.1 140.4 206.2 204.7 209.6 209.4 213.1
102 Tony Foster Hayabusa Turbo 1300 213.1 203.5 213.1
1 138 Tracey Farnell Kawasaki ZX12R 207.4 195.2 198.3 207.4
116 Merrill Corbett Hayabusa Turbo 1300 206.2 194.1 195.9 198.3 206.2 148.6 205.1
1 109 Barry Beadle Hayabusa 1300cc 205.1 205.1 187.1 202.8
138 Tracey Farnell Kawasaki ZX12R 204.7 162.8 169.4 180.3 192.7 191.1 204.7
109 Barry Beadle Hayabusa 1300cc 202.0 174.3 187.1 174.0 199.1 199.1 202.0
150 Abe Berry Hayabusa 1340cc 185.5 180.3 184.9 185.5
123 Andrew McKie Hayabusa Turbo 1300 182.7 163.3 173.4 178.8 182.7 178.5 180.6
1 123 Andrew McKie Hayabusa Turbo 1300 182.7 182.7 179.4 178.5
107 Philip Lovatt Suzuki GSXR turbo 10 182.1 178.8 169.9 180.6 178.3 181.2 182.1
Wheelie Riders
306 Paddy o'Sullivan Suzuki GSXR K5 1000 200.2 139.0 199.1 200.2 193.4 193.4
007 Jason King Suzuki GSXR 1000cc 187.8 179.1 180.6 98.2 129.3 187.8
332 Nev Moss Kawasaki Turbo ZX12 187.4 172.1 184.3 152.1 187.4 180.9
329 Jack frost Hayabusa Turbo 1300 186.5 186.5
1 307 Steve Warner BMW 1000cc 184.6 165.0 175.1 184.6
1 303 Nev Moss BMW S1000RR 177.4 177.4 121.2 121.3 165.8 164.0
301 Egbert Van Popta Hayabusa Turbo 177.1 166.6 177.1 138.6 142.0 160.0 157.9
305 Dodge Supabusa s/c 1340cc 177.1 177.1 159.0 158.3 172.1 165.8
340 George Chalmers Hayabusa Turbo 175.7 108.1 128.8 135.5 155.4 165.8 175.7
310 Ted Brady Suzuki GSXR Turbo 10 172.3 155.8 171.0 156.7 172.3 153.2 150.1
No. Name Machine Best s1 s2 s3 s4 s5 s6
Flyers at Elvington 18 August 2013
Weather Sunny, windy
2. Modified Stock
28 Paul Brookes Hayabusa 1300cc 201.3 189.1 187.1 189.7 198.7 197.3 201.3
1 28 Paul Brookes Hayabusa 1300cc 199.1 196.9 194.1 198.3 199.1
38 Tracey Farnell BMW 1000RR 185.8 178.3 185.8 185.2 185.8 183.7 183.3
2 39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 182.4 176.5 178.8 182.4 178.3
1 39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 180.9 142.2 176.0 176.0 179.4 178.5 180.9
40 Erin Beadle Hayabusa 1300cc 173.7 144.9 151.9 163.1 167.6 173.7 160.4
39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 171.3 170.7 170.5 171.3 170.5 170.7 167.3
41 David Guest Yamaha R6 152.4 148.0 150.3 150.1 152.4 152.1
3. Super Stock
59 Mika Syren Hayabusa 1600cc 225.9 153.4 216.5 215.6 225.9
51 Barry Miller Hayabusa 1441cc 207.8 193.1 190.7 183.3 207.8
60 Zef Eisenberg Kawasaki ZX 1400cc 197.3 187.4 196.6 197.3 194.1 196.2
2 61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 182.1 169.1 165.3 164.8 170.7 182.1
1 61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 175.7 157.5 175.7 164.8 167.8 153.0 168.1
61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 159.3 147.6 151.3 152.8 147.2 159.3 157.4
4. Nitrous
78 Pete Williams 2 Faced Hayabusa 130 192.7 187.1 192.4 190.1 192.7
5. Turbo
127 Mika Syren Hayabusa Turbo 1340 243.0 215.2 228.2 243.0 242.4 239.2
130 Phil Wood Hayabusa Turbo 1300 241.9 233.1 237.2 241.9
120 Jo Stevenson Hayabusa Turbo 1300 241.4 168.4 180.3 234.6 232.1 171.3 241.4
1 104 Jack Frost Hayabusa Turbo 1300 239.8 239.8 194.1 194.5 222.2
888 Ken Dunn Kawasaki ZX12R Turb 230.6 196.6 202.0 230.1 230.6 224.9 230.1
104 Jack Frost Hayabusa Turbo 1300 228.2 161.6 216.9 228.2 144.9 213.9 184.3
1 888 Ken Dunn Kawasaki ZX12R Turb 225.9 225.9 221.7
1 119 Liam Sheridan Hayabusa Turbo 1300 223.1 215.6 212.2 220.8 223.1 189.1
124 Barry Miller Hayabusa Turbo 1300 218.2 181.2 188.4 218.2 201.6 216.5 216.5
1 116 Merrill Corbett Hayabusa Turbo 1300 218.2 205.1 204.7 216.0 218.2
119 Liam Sheridan Hayabusa Turbo 1300 215.6 177.7 179.1 99.6 136.4 202.4 215.6
1 124 Barry Miller Hayabusa Turbo 1300 215.6 215.6
1 112 Becci Ellis Hayabusa Turbo 1300 214.7 214.7
112 Becci Ellis Hayabusa Turbo 1300 213.1 140.4 206.2 204.7 209.6 209.4 213.1
102 Tony Foster Hayabusa Turbo 1300 213.1 203.5 213.1
1 138 Tracey Farnell Kawasaki ZX12R 207.4 195.2 198.3 207.4
116 Merrill Corbett Hayabusa Turbo 1300 206.2 194.1 195.9 198.3 206.2 148.6 205.1
1 109 Barry Beadle Hayabusa 1300cc 205.1 205.1 187.1 202.8
138 Tracey Farnell Kawasaki ZX12R 204.7 162.8 169.4 180.3 192.7 191.1 204.7
109 Barry Beadle Hayabusa 1300cc 202.0 174.3 187.1 174.0 199.1 199.1 202.0
150 Abe Berry Hayabusa 1340cc 185.5 180.3 184.9 185.5
123 Andrew McKie Hayabusa Turbo 1300 182.7 163.3 173.4 178.8 182.7 178.5 180.6
1 123 Andrew McKie Hayabusa Turbo 1300 182.7 182.7 179.4 178.5
107 Philip Lovatt Suzuki GSXR turbo 10 182.1 178.8 169.9 180.6 178.3 181.2 182.1
Wheelie Riders
306 Paddy o'Sullivan Suzuki GSXR K5 1000 200.2 139.0 199.1 200.2 193.4 193.4
007 Jason King Suzuki GSXR 1000cc 187.8 179.1 180.6 98.2 129.3 187.8
332 Nev Moss Kawasaki Turbo ZX12 187.4 172.1 184.3 152.1 187.4 180.9
329 Jack frost Hayabusa Turbo 1300 186.5 186.5
1 307 Steve Warner BMW 1000cc 184.6 165.0 175.1 184.6
1 303 Nev Moss BMW S1000RR 177.4 177.4 121.2 121.3 165.8 164.0
301 Egbert Van Popta Hayabusa Turbo 177.1 166.6 177.1 138.6 142.0 160.0 157.9
305 Dodge Supabusa s/c 1340cc 177.1 177.1 159.0 158.3 172.1 165.8
340 George Chalmers Hayabusa Turbo 175.7 108.1 128.8 135.5 155.4 165.8 175.7
310 Ted Brady Suzuki GSXR Turbo 10 172.3 155.8 171.0 156.7 172.3 153.2 150.1
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: Su Loka 19, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: hayabusa - tappajatalitintti
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Siitä ollu välillä vääntöä onko varttikilpureista mihkään maililla, ja ite hieman skeptinen josko ne kestäis ees koko matkaa,
tässä päivän toiseks nopein maililla Phil Wood 241.9mph hieman toisen lajin parissa, sama kampe alla,
http://www.youtube.com/watch?v=0zgtu-xcgf0
tässä päivän toiseks nopein maililla Phil Wood 241.9mph hieman toisen lajin parissa, sama kampe alla,
http://www.youtube.com/watch?v=0zgtu-xcgf0
- J-R
- Viestit: 429
- Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Onko tietoa kuinka korkealle Maailman tilastossa pääsee tuolla vaparituloksella 225.9mph/363.47kmh?Titaani kirjoitti:SMR uutisia maailmalta, Sunnuntai 18.8.2013:
Joensuun testiretken jälkeen Tiimipäällikkö pakkasi kaluston pakuun ja suuntasi Elvingtoniin Englantiin ajamaan. Kisoissa keulimis-kisat ja mailin landspeed touhut, joista jälkimmäinen kuuluu tiimin valikoimiin.
Mittalaitteena järjestäjillä kennot jotta tulokset kelpaavat jenkkien tuloslistoille. Seuraavat tulokset on niistä kennoista virallisia tuloksia mailin matkalla.
Vapari luokan ykköspaikalle Snuggles paukutti hurjalla tuloksella 225.9mph / 363.47km/h, eli selkeesti 100m/s ekana euroopassa vaparilla!!!!
Kilpurilla sitten ensimmäistä kertaa tositoimissa normi olosuhteissa, osallistuen Turbo luokkaan ja taas Snuggles rohmuaa päivän kovimmalla vedolla ykköspaikan. 243mph/391km/h järjestäjien kennoihin.
Boxi oli ainakin osassa vedoissa ollut kiinni ja turbolla oli 397km/h ollut taulussa, mutta jarru alkanut liian aikaisin kennoalueella. Tästä on hyvä lähteä hieromaan turboa eteenpäin, esim shifteri käyttöön ym.
Boxin käppyrät kun saapuu niin tiedetään enemmän missä on nopeudet käyneet.
Br
Technical Manager
Ilmeisen "nopea" baana tuo Elvington... voisitko kertoa radasta omat kommentit?
Onnittelut hienoista vedosta joka tapauksessa ja iso käsi siitä että joku on Suomesta "vaivautunut" tuonne Elvingtoniin...
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: Su Loka 19, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: hayabusa - tappajatalitintti
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Briteissä viime vuonna LLoyd Davies ajoi vaparilla 222.8mph ollen tähän saakka nopein.
Jenkkien listalla vapareissa ykkösenä Colt Bateman Gunterin vanhalla busalla 230.446mph, Jennifer Robertson tais ajaa lainapyörällä 229.963mph, Ryan Ostergard 228,9mph ja olikohan tämä myös vaparilla vedetty Zach Millholland 227.34mph, sitte itse Karl Gunter 224.6mph. Jos nämä on oikein muistettu niin viidenneksi pääsis siellä vaparilistalla, kokonaissijoitus 53.
Jenkkien listalla vapareissa ykkösenä Colt Bateman Gunterin vanhalla busalla 230.446mph, Jennifer Robertson tais ajaa lainapyörällä 229.963mph, Ryan Ostergard 228,9mph ja olikohan tämä myös vaparilla vedetty Zach Millholland 227.34mph, sitte itse Karl Gunter 224.6mph. Jos nämä on oikein muistettu niin viidenneksi pääsis siellä vaparilistalla, kokonaissijoitus 53.
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: Su Loka 19, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: hayabusa - tappajatalitintti
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Radasta sitte, jonotus tehtiin maaliviivalla, eli nähtiin edelliset kuskit ja tulokset näyttötauluilta. Siitä 8 ryhmissä ajaen lähtöpaikalle josta kahta kaistaa liikkeelle. Kentän pituus 3km mutta lähtö ei ihan päästä, melusyistä, sieltäkin löytyy vittuileva mökkiläinen, yksi. Jarrumatkaa jäi noin 1.2km, järjestäjän ilmoitus. Vetopinta ok asvalttia, jarrutusalue vanhaa halkeillutta kestopintaa, ei halunnu kauheesti vaeltaa sivusuunnassa kun halkeemat pitkittäin ja niissä kasvoi jotain.
Turbolla 243mph yltäis jenkeissä naisten alapuolelle sijalle 20. Siitä nopeudesta oli ihan mielissään pitemmästä jarrumatkasta, veikkaan että meikälle ei 800m riitä, hitaammat refleksit jo täs kun alkaa harmaata pukkaa.
Turbolla 243mph yltäis jenkeissä naisten alapuolelle sijalle 20. Siitä nopeudesta oli ihan mielissään pitemmästä jarrumatkasta, veikkaan että meikälle ei 800m riitä, hitaammat refleksit jo täs kun alkaa harmaata pukkaa.
- purkuosia.com
- Viestit: 998
- Liittynyt: To Loka 30, 2008 1:00 am
- Viesti:
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Isokäsi täältä "Vaparikuskille" hyvistä vedoista
www.purkuosia.com - info@purkuosia.com - yhteydenotot s-postilla
- Bomber#1
- Viestit: 2297
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
- Viesti:
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Täältä myös rispektit tuloksista ja siitä et yleensä joku lähtee Suomen ulkopuolelle kokeilee "siipiä".
Btw. Oliko millainen keli paikan päällä? Tuulta, sadetta, kylmää, kuumaa?
Btw. Oliko millainen keli paikan päällä? Tuulta, sadetta, kylmää, kuumaa?
- J-R
- Viestit: 429
- Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
MM-tilaston 5. ja EM 1. ei ole häpeä ja vielä kun sen käy tekemässä ilman suuria ennakkopuheita, niin arvostus vain kasvaa!
Hieno homma että Elvingtonissa on mittalaitteet jotka kelpaavat myös Jenkeille, nyt sitten tietää että myös siellä saa "virallisia" tuloksia, en nyt tarkoita FIM tms. hyväksyttyjä ennätyksiä... vaan niitä joilla päästään mukaan ns. "Maailman nopein" listoille myös maailmallla...
ps. Sekin on positiivistä että Vaparikuski vielä vastailee, eikä tyyliin "joku muu" ole vetänyt kusta päähän niin paljon, ettei pysty keskustelemaan enään kuin itsensä kanssa
Hieno homma että Elvingtonissa on mittalaitteet jotka kelpaavat myös Jenkeille, nyt sitten tietää että myös siellä saa "virallisia" tuloksia, en nyt tarkoita FIM tms. hyväksyttyjä ennätyksiä... vaan niitä joilla päästään mukaan ns. "Maailman nopein" listoille myös maailmallla...
ps. Sekin on positiivistä että Vaparikuski vielä vastailee, eikä tyyliin "joku muu" ole vetänyt kusta päähän niin paljon, ettei pysty keskustelemaan enään kuin itsensä kanssa
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: Su Loka 19, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: hayabusa - tappajatalitintti
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Keli enkuissa oli suht tuulinen ja lauantai kun puhalsi sivulta aikas kovaa niin ei heikkohermoiset arvannu vetää, myöskään meikä. La-iltana myös sadetta ja lähdettiin katteleen paikkoja, muut alko törpötteleen ja karaokekin oli hyvässä vauhdissa "viihdeteltassa" kun palattiin. Muute suht lämmin, tahi sellanen sopiva pohjosen asukille.
-
- Viestit: 279
- Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Ajetaan täällä pohojoseaki sitä täyttä mailiaki
http://www.taivalkoskenmoot-kerho.fi/tu ... 130914.pdf
http://www.taivalkoskenmoot-kerho.fi/tu ... 130914.pdf
- hole
- Viestit: 1053
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: t: rikki
- Viesti:
Re: Seisovamaili & landspeed topic!
Kyrväkäs vehje se corvette 357,38nomatter kirjoitti:Ajetaan täällä pohojoseaki sitä täyttä mailiaki
http://www.taivalkoskenmoot-kerho.fi/tu ... 130914.pdf