RAUMA

Valvojat: ESKIL, btseppo

Lehtonen__
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 900rr

Viesti Kirjoittaja Lehtonen__ » Ma Huhti 05, 2010 9:23 pm

pääsiäisen aikana tultu ajeltuu ja aikas paljon muitakin prätkiä näkynyt liikenteessä!
Syökää paskaa. Ei kaikki kärpäset voi olla väärässä!

Tilletson
Viestit: 411
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & exc

Viesti Kirjoittaja Tilletson » Pe Huhti 09, 2010 12:38 pm

Jep sama homma! Mimmoses näkönen pyörä sulla on?

Avatar
kawafr
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Syys 14, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Kawa er-6n

jeps

Viesti Kirjoittaja kawafr » Pe Huhti 09, 2010 2:27 pm

muutama lenkki tullut ajettua. Kaippa sitä raumallakin voisi poiketa ja motoraumassa käydä kattelees... täällä euran suunnassa kanssa muutamia pyöriä jo näkynyt.

Lehtonen__
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 900rr

Viesti Kirjoittaja Lehtonen__ » Ma Huhti 12, 2010 10:15 pm

tilta kirjoitti:Jep sama homma! Mimmoses näkönen pyörä sulla on?
honda cbr 900rr mist rakennettu jonku sortin fighter ja väriltään oranssi punanen kameleontti mis kimallet... tunnistaa tankissa olevasta rotasta.
Syökää paskaa. Ei kaikki kärpäset voi olla väärässä!

Tilletson
Viestit: 411
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & exc

Viesti Kirjoittaja Tilletson » Pe Touko 07, 2010 8:53 pm

Kenes fighteri on parkeissa aika usein tuossa syvärauman nesteen vieressä olevalla parkkiksella, joku tumma pyörä jossa taisi olla jotain maalauksiakin ainakin tankissa...?

Lehtonen__
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 900rr

Viesti Kirjoittaja Lehtonen__ » Ma Touko 10, 2010 10:29 am

tilta kirjoitti:Kenes fighteri on parkeissa aika usein tuossa syvärauman nesteen vieressä olevalla parkkiksella, joku tumma pyörä jossa taisi olla jotain maalauksiakin ainakin tankissa...?
Se on jonkun naikkosen ketä ajelee valkosel suprallakin...
Syökää paskaa. Ei kaikki kärpäset voi olla väärässä!

Lehtonen__
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 900rr

Viesti Kirjoittaja Lehtonen__ » Pe Kesä 04, 2010 9:05 am

Rauma on kyl siit surkkia paikka kun ei oikkee mittää hyvää paikkaa ol misä vois kikkail :freak2:
Syökää paskaa. Ei kaikki kärpäset voi olla väärässä!

Lehtonen__
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 900rr

Viesti Kirjoittaja Lehtonen__ » Ke Kesä 16, 2010 8:52 am

Kuka mahtoi olla keulinut syvärauman r-kioskin edustalla mustalla/mattanmustalla pyörällä ympäri?
Syökää paskaa. Ei kaikki kärpäset voi olla väärässä!

Avatar
JessoR
Viestit: 448
Liittynyt: To Elo 20, 2009 12:00 am
Paikkakunta: R1 -07

Viesti Kirjoittaja JessoR » To Touko 26, 2011 12:28 pm

Mihis juottolaan sitä kannattaa Raumalla eksyä lauantaisin? :drin: Olis tarkotus tulla erään emännän luokse sinne =)
"Mä oon härski jätkä, heitän kännist läppää, niin iso kusipää et kääpiöt ui mun pään sisällä."

Tilletson
Viestit: 411
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & exc

Viesti Kirjoittaja Tilletson » Su Kesä 05, 2011 2:41 am

JessoR kirjoitti:Mihis juottolaan sitä kannattaa Raumalla eksyä lauantaisin? :drin: Olis tarkotus tulla erään emännän luokse sinne =)
Niinnonii, onnelassa tulee sillointällöin käytyä ja alkaa se kyllä oleen aika rapistunut paikka.. Ehkä toi domino on hiukan huudossa enemmän tällä hetkellä. Eipä täällä raumalla kyllä oikeen mitään "isompia" kuppiloita oo kuin noi kaksi edellä mainittua.. :freak:

Mitä, raumalta naista?? Hommaa mullekkin :D

Avatar
JessoR
Viestit: 448
Liittynyt: To Elo 20, 2009 12:00 am
Paikkakunta: R1 -07

Viesti Kirjoittaja JessoR » La Kesä 11, 2011 8:55 pm

tilta kirjoitti:
JessoR kirjoitti:Mihis juottolaan sitä kannattaa Raumalla eksyä lauantaisin? :drin: Olis tarkotus tulla erään emännän luokse sinne =)
Niinnonii, onnelassa tulee sillointällöin käytyä ja alkaa se kyllä oleen aika rapistunut paikka.. Ehkä toi domino on hiukan huudossa enemmän tällä hetkellä. Eipä täällä raumalla kyllä oikeen mitään "isompia" kuppiloita oo kuin noi kaksi edellä mainittua.. :freak:

Mitä, raumalta naista?? Hommaa mullekkin :D
No siellä niitä saatana olis tarjolla ollu enemmänkin :lol: Nimiä ei viiti mainita, koska paikkana Rauma on niin pieni, että kaikki tuntevat toisensa..

E: Suurella todennäkösyydellä tulossa sinne ensviikonloppuna. Saako sinne seudulle jotain poppoota kasaan jos vaikka ajamaan lähtis :firing: ?
"Mä oon härski jätkä, heitän kännist läppää, niin iso kusipää et kääpiöt ui mun pään sisällä."

Tilletson
Viestit: 411
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & exc

Viesti Kirjoittaja Tilletson » Ke Kesä 15, 2011 7:30 pm

JessoR kirjoitti:
tilta kirjoitti:
JessoR kirjoitti:Mihis juottolaan sitä kannattaa Raumalla eksyä lauantaisin? :drin: Olis tarkotus tulla erään emännän luokse sinne =)
Niinnonii, onnelassa tulee sillointällöin käytyä ja alkaa se kyllä oleen aika rapistunut paikka.. Ehkä toi domino on hiukan huudossa enemmän tällä hetkellä. Eipä täällä raumalla kyllä oikeen mitään "isompia" kuppiloita oo kuin noi kaksi edellä mainittua.. :freak:

Mitä, raumalta naista?? Hommaa mullekkin :D
No siellä niitä saatana olis tarjolla ollu enemmänkin :lol: Nimiä ei viiti mainita, koska paikkana Rauma on niin pieni, että kaikki tuntevat toisensa..

E: Suurella todennäkösyydellä tulossa sinne ensviikonloppuna. Saako sinne seudulle jotain poppoota kasaan jos vaikka ajamaan lähtis :firing: ?
Täällä päin on ihan perkeleen vähän mitään pyöräporukkaa.. itekkin joutuu melkeen aina ajelee yksin, vain muutamalla kaverillakin on vaan prätkä.. ja keskustassa on ainakin ihan paska ajaa kun koko keskusta on ajettu ristiin ja rastiin vartissa... :freak:

Avatar
Kumppari
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Kumppari » Ke Kesä 15, 2011 8:58 pm

Suht samaa mieltä...eikä oikein noita mutkapätkiäkään ole tarpeeksi täällä päin, tai siis ne on vaan koluttu jo kymmeniä kertoja läpi.

Eikä oikein enää löydä tällä nykyisellä lahnalla mitään fiilistä noiden pätkien koluamiseen.

No, kyllä sitä itse voisi olla kiinnostunut vaikka letkailemaankin.

Avatar
JessoR
Viestit: 448
Liittynyt: To Elo 20, 2009 12:00 am
Paikkakunta: R1 -07

Viesti Kirjoittaja JessoR » Ke Kesä 15, 2011 9:20 pm

Nooh, jos näätte punahopeisen Rykkösen eksyksissä siellä ni saa huudella :D Tuun ylihuomen sinne ja lähen sunnuntaina pois. Voipi olla että dokaamiseks menee jossei ajoseuraa löydy!

Ei täältä kukaan satu kyseisen mopon uutta omistajaa tuntemaan?

http://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r6r/941779
"Mä oon härski jätkä, heitän kännist läppää, niin iso kusipää et kääpiöt ui mun pään sisällä."

Sakmund
Viestit: 56
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jokunen rojekti

Viesti Kirjoittaja Sakmund » Ma Elo 29, 2011 2:45 pm

Ei raumalla olsi ketään ketä osais/jaksaisi laittaa I/Ö kikserin jaon kohdilleen?

Vastaa Viestiin