Stoppie pieneen vastam

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

kawabata
Viestit: 238
Liittynyt: To Elo 09, 2001 12:00 am
Paikkakunta: kawa zzr1100, gpz1100, kwaka zx12r

Viesti Kirjoittaja kawabata » Ke Joulu 11, 2002 6:36 pm

no, mä oon pystynyt kuseen vastatuuleen ja pyörähtänyt siitä 990astetta ja kontannut,,, että kyllä se onnistuu, mitä ny housut vähän kastu..

kyllä trialkuskit on tosi taitavia, on on...
Control is nothing without Power.
nopealla voi ajaa hitaastikin, hitaalla ei voi ajaa nopeasti. ei oo pakko kun ei halua.<br>

dogi
Viestit: 64
Liittynyt: Su Marras 25, 2001 1:00 am
Paikkakunta: Huristin ja P

Viesti Kirjoittaja dogi » Ke Joulu 11, 2002 7:28 pm

HulluoZMo kirjoitti:
Elv1s kirjoitti:broidi kerto just että serkku (SM3.. ?) tekee 180 stoppien alamäkeen ja jatkaa liukumalla takaperin eturenkaalla metrin tai pari :upto:
mutta eipäs ihan kaikilla ole 70 kilosta trialpyörää eikä kaikki ole suomen kolmen parhaan joukossa :cool:
noni mä sanoin että kyl trial kuskit vois ehkä pystyy tollaseen, niin toivottavasti toi on kans sit totta..
Ja pitää vielä ottaa huomioon että alunperin puhuttu temppu on vielä vaikeampi kuin tuo 180 ja jatko. Alkuperäisessä tekstissä oli maaginen sana takaisinpäin eli stoppien "keskellä" pyörä pysähtyisi ja lähtisi siitä valumaan tulosuuntaansa. Kuten sanottua, teoreettisesti mahdollista mutta väittäisin että käytännössä mahdotonta.

T. Dogi

Cross-spirit
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Loka 07, 2002 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Cross-spirit » Ke Joulu 11, 2002 9:40 pm

HulluoZMo kirjoitti:
Elv1s kirjoitti:broidi kerto just että serkku (SM3.. ?) tekee 180 stoppien alamäkeen ja jatkaa liukumalla takaperin eturenkaalla metrin tai pari :upto:
mutta eipäs ihan kaikilla ole 70 kilosta trialpyörää eikä kaikki ole suomen kolmen parhaan joukossa :cool:
noni mä sanoin että kyl trial kuskit vois ehkä pystyy tollaseen, niin toivottavasti toi on kans sit totta..



Mua rupee vähän paskattaan noi osmon jutut... :deal:

Avatar
ossi-
Viestit: 78
Liittynyt: Ti Loka 08, 2002 12:00 am
Paikkakunta: zx6r, rm 250

Viesti Kirjoittaja ossi- » Ke Joulu 11, 2002 10:04 pm

no voi ny saatana..
isomies kitisee jos nyt vähän yrittää kommentoida jos asiata pikkasen tietää..

mikä nyt niinku mättää?



jos nyt kaikki kenellä on jotain mua ja mun juttuja vastaan ni sanois asiansa..
jos mä kerran puhun niin helvetisti paskaa ko cross-spirit antaa ymmärtää, ni kyllä mä lopetan kirjoittamisen sitten jos asia näin on..

Cross-spirit
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Loka 07, 2002 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Cross-spirit » Ke Joulu 11, 2002 11:10 pm

Joo... paska päivä menossa ja kaikki vituttaa... Mutta onneksi alkoholi on keksitty rentouttamaan :) Siinähän kirjottelet.. En minä mikään paha setä ole.. Olen vaan tänään ja joskus harvinaisina päivinä vittuuntunut niinkuin me kaikki... Sori jos oon loukannu sun hipiääs nyt verisesti! :deal:

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » To Joulu 12, 2002 7:48 pm

Cross-spirit kirjoitti:
HulluoZMo kirjoitti:
Elv1s kirjoitti:broidi kerto just että serkku (SM3.. ?) tekee 180 stoppien alamäkeen ja jatkaa liukumalla takaperin eturenkaalla metrin tai pari :upto:
mutta eipäs ihan kaikilla ole 70 kilosta trialpyörää eikä kaikki ole suomen kolmen parhaan joukossa :cool:
noni mä sanoin että kyl trial kuskit vois ehkä pystyy tollaseen, niin toivottavasti toi on kans sit totta..



Mua rupee vähän paskattaan noi osmon jutut... :deal:
sama vika...

dogi
Viestit: 64
Liittynyt: Su Marras 25, 2001 1:00 am
Paikkakunta: Huristin ja P

Viesti Kirjoittaja dogi » To Joulu 12, 2002 9:18 pm

Mutta tärkeintähän on se että viimeinkin saatiin tähänkin threadiin sisällöltään asiallisia kommentteja vai mitä?

T. Dogi

Wolfheart
Viestit: 75
Liittynyt: Ma Syys 30, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZ 125cc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wolfheart » Pe Joulu 13, 2002 8:31 am

Mulla on sellanen fiilis et joku trial hemmo vois onnistua tossa.

(ihan vitun järkevä kommentti) :D
~ One More Beer And Heavy Metal And I'm Just Fine ~

John
Viestit: 1234
Liittynyt: To Touko 02, 2002 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja John » Pe Joulu 13, 2002 12:17 pm

no siis trial hemmo varmaan voiski tehä ton kun ne osaa pomppia etupyörällä ja vaikka mitä, mut eiks tän aiheena alunperin ollu tehä stoppie jollainen normi katupyörällä ylämäkeen ja sit liukuu taakseppäin?

Avatar
JTD
Viestit: 802
Liittynyt: La Huhti 13, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha R1, Yamaha YFZ 450
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTD » Pe Joulu 13, 2002 2:54 pm

Nimen omaan siis katupyörällä noi triallit on ihan oma kategoriansa ja siis asia erikseen että ei tapella mistään trial jutuista :P
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi

RTL
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Loka 15, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja RTL » Pe Joulu 13, 2002 8:24 pm

Ehän ollu vaan siitä et pystyykö sen pyörällä (mp) tekemään, Trial pyöräthän on kilvissä. Toisaalta mää kuulin Nurmoolaisilta hevosmiehiltä jokka oli kuullu komppanian lähetiltä joka oli kuullu... :lol:

Avatar
angel92
Viestit: 501
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Pe Joulu 13, 2002 9:05 pm

joo, me koitettiin tota skeittiramppia... ja vituikshan se meni. Ei saatu ladasta kuin rekisterikilpi irti ja paha mieli.

Rokki StreetFreaX
Viestit: 291
Liittynyt: Su Kesä 30, 2002 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rokki StreetFreaX » La Joulu 14, 2002 6:46 am

RTL kirjoitti:Ehän ollu vaan siitä et pystyykö sen pyörällä (mp) tekemään, Trial pyöräthän on kilvissä. Toisaalta mää kuulin Nurmoolaisilta hevosmiehiltä jokka oli kuullu komppanian lähetiltä joka oli kuullu... :lol:
Voiko enempää naurattaa :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar
watergate
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Syys 30, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Wikakasa

Viesti Kirjoittaja watergate » Su Joulu 15, 2002 8:24 pm

RTL kirjoitti:Ehän ollu vaan siitä et pystyykö sen pyörällä (mp) tekemään, Trial pyöräthän on kilvissä. Toisaalta mää kuulin Nurmoolaisilta hevosmiehiltä jokka oli kuullu komppanian lähetiltä joka oli kuullu... :lol:
Ei oo trialmopot ollu kilvissä enää vuosikausiin. Ja koko topicin vois kuitata kysymällä, kuinkahan moni tännekin kirjottavista pystyy laskemaan sitä alamäkeä mopolla takaperin edes kahdella pyörällä? :nono:
Ole ystävällinen ihmisille matkallasi huipulle, sillä törmäät heihin uudelleen matkallasi pohjalle.

RTL
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Loka 15, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja RTL » Ti Joulu 17, 2002 9:25 am

Asiaa Mr W.

Vastaa Viestiin