GSX-R 1216 Turbo -91

Valvojat: ESKIL, btseppo

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ma Touko 30, 2011 8:51 pm

EDIT: kuva poistettu, mutta ei vittuilun takia. ainoastaan sen takia, kun ei ollut vielä rakennelma valmis.
Viimeksi muokannut japi80, Ke Kesä 01, 2011 7:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

.

Viesti Kirjoittaja Zeri » Ti Touko 31, 2011 2:17 am

Eikä varmana ole turpo, ilmakotelon pääty vaan maalattu kromimaaleilla! eivaan hyvännäköstä, näitä oldskool suzukejakaan ei oo ikänä liikaa :firing: kansa vaatii lisää kuvia!
the dollar before the people

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ke Kesä 01, 2011 7:09 pm

noniin tämännäköinen siitä tuli.

*kuvat poistettu*
Viimeksi muokannut japi80, Ke Kesä 29, 2011 3:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
mixer
Viestit: 200
Liittynyt: Pe Elo 25, 2006 12:00 am
Paikkakunta: onhan noita

Viesti Kirjoittaja mixer » Ke Kesä 01, 2011 7:22 pm

:firing: :firing: :firing: :firing: :firing:
Katettuja turboärriä ei ole koskaan liikaa!

Avatar
alastonkostaja
Viestit: 265
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:00 am
Paikkakunta: golden shower

Viesti Kirjoittaja alastonkostaja » Ke Kesä 01, 2011 8:52 pm

on kyllä asiallinen. vielä kun hommaisit jonkun siistin vaimentajan tuon auton vaimentajan tilalle, niin vot vot.

Naihman
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Tammi 11, 2008 1:00 am
Paikkakunta: K1 GSX-R 1000 Turbo, -91 GSX-R 1100

Viesti Kirjoittaja Naihman » To Kesä 02, 2011 1:05 am

alastonkostaja kirjoitti:on kyllä asiallinen. vielä kun hommaisit jonkun siistin vaimentajan tuon auton vaimentajan tilalle, niin vot vot.
Höpö, höpö. Tuo Simons tekee siitä "Jytkyn"... Onko muuten 2,5"" vai 3"" sisähalkaisijalla tuo pönttö???

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » To Kesä 02, 2011 1:27 am

Mukavan "sleeper" :firing:
-Unknown Fighters SFC-

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » To Kesä 02, 2011 11:05 am

Naihman kirjoitti:
alastonkostaja kirjoitti:on kyllä asiallinen. vielä kun hommaisit jonkun siistin vaimentajan tuon auton vaimentajan tilalle, niin vot vot.
Höpö, höpö. Tuo Simons tekee siitä "Jytkyn"... Onko muuten 2,5"" vai 3"" sisähalkaisijalla tuo pönttö???
2,5" hormi.

Avatar
Dego
Viestit: 65
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 12:00 am
Paikkakunta: tSuikka

Viesti Kirjoittaja Dego » La Kesä 11, 2011 12:34 pm

Parempi tämä kuin "rakennutin turpomopon siellä täällä ja tuolla".
Itte tekemistä ei oo koskaan tylsä seurata/harjottaa,menee sitte perse edellä puuhun tai on tosissaan näppärä käsistään.

Tosin kaikkihan ei ole koneistajia tms. eli kilkkeitä on toki pakko joskus teettää,mielellään sitte savuja ottaessa ammattilaisella säädättää jne.mutta japi kuitenki rakenti räpättimensä kotona.

Plussat siitä.

p.s älköön kukaan nyt vetäkö tästä hernettä nenään, tottakai pyörien rakennuspajat yleistyy siinä missä rakentelukulttuuri muuttuu ja vaatii tuommosta "ison veden" takasta mallia kaikkien yksityiskohtien tms. osalta,että se oma vaitteri erottus edes jotenkin siitä kaverin saman pajan tuotoksesta.

vittumaista avautumista ja varmaan vähän offtopiccia mutta vähät siitä,menen ulos juomaan kylmää olutta ja nauttimaan kesästä,
kortti kun on hyllyllä ja mopo myyty.
elämä on<br>

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Pe Kesä 24, 2011 1:19 pm

muuten toimii hyvin, mutta 0.5 kilon jälkeen alkaa rötäämään... penkissä toimi hienosti, seokset oli kohdallaan mutta maantiellä ei pelaa. kaasareissa on kaikki uudet tiivisteet + neulaventtiilit. kyseessä 40mm horot.

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja tamyam » Pe Kesä 24, 2011 6:49 pm

japi80 kirjoitti:muuten toimii hyvin, mutta 0.5 kilon jälkeen alkaa rötäämään... penkissä toimi hienosti, seokset oli kohdallaan mutta maantiellä ei pelaa. kaasareissa on kaikki uudet tiivisteet + neulaventtiilit. kyseessä 40mm horot.
Sori .. ainakin 3:n promillen kännilässytystä.
Viimeksi muokannut tamyam, Su Kesä 26, 2011 8:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
tjs68
Viestit: 60
Liittynyt: Ma Touko 24, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Ahdettu Jammu ja raiskattu Wingi

Viesti Kirjoittaja tjs68 » La Kesä 25, 2011 9:50 pm

Eka arvaus että bensanpaineet ei nouse kunnolla paineiden noustessa eli menee laihalle. Toinen vaihtoehto ehkä puolat/tulppat.

Perusteena vaikka:
- 0.5 baria on jo aika reilusti paineen puolella joten neulat on jo ylhäällä ja mennään pääsuuttimen varassa (kaasu auki).
- pitää mennä aika paksulle että rötäisi joten tod näk menee laihalle

Mitä paineensäädintä käytät ja mistä olet ottanut paineen regulaattorille? Oletko tarkastanut että paineet nousee imusarjan paineen mukana?
Ainoat esteet harrastuksille:
- aika
- taito
- raha

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Ke Kesä 29, 2011 3:54 am

laite myyty uudelle omistajalle päivämäärällä 28.6.2011
täysin toimivana, ei ollut sitä edellämainittua rötäämis-ongelmaa enää ollenkaan. vika oli bensapumpussa.

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Su Heinä 03, 2011 10:00 am

kun tarttee nykyään keskittyä vallan tuohon basson soittamiseen, ei kerkee millään miettimään mitään moottoripyörätouhua.

Avatar
eemeli20
Viestit: 673
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 12:00 am
Paikkakunta: 12r T

Re: GSX-R 1216 Turbo -91

Viesti Kirjoittaja eemeli20 » Ke Touko 08, 2013 2:50 am

Mitä Japille kuuluu nykyään, onko hyviä projekteja meneillään??? :wavey:

Vastaa Viestiin