totta. anteeksi kommenttiani.Motohörhö kirjoitti:On se ihme, että mies ei saa rakentaa sellaista kun haluaa..
Suzuki Gsx-r 1100 Rev1
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 1:00 am
Noniin päivitelläänpäs nyt pitkästä aikaa! Kävin stormilta hakemassa LSL: clip onit, ja LSL urban valon, joita piti hetimmiten sovitella hiukan paikoilleen.. Eivät lopullisilla paikoillaan eivätkä edes kiinni kunnolla vielä:
Ja vanteet sain soodapuhalluksesta. Entinen väri pinnassa oli toteutettu jollain saatanan teollisuus maalilla, ja sitä oli niin paksusti, ettei sooda puhallus ihan tepsinyt / ollut tarpeeksi nopeaa.. Joten puhaltaja hoiti homman lasikuulalla:
Pakoputken kanssa päätin tulla siihen tulokseen, että vedetään jonkunlaisella käyrällä vaimennin suoraan alkukäyrään kiinni, ja jätetään ainakin aluksi kyseinen pönttö viritelmä käyttämättä.. putken kanssa en ole ehtinyt toimia vielä juuri pätkääkään, mutta aivotyötä senkin edestä
Ja vanteet sain soodapuhalluksesta. Entinen väri pinnassa oli toteutettu jollain saatanan teollisuus maalilla, ja sitä oli niin paksusti, ettei sooda puhallus ihan tepsinyt / ollut tarpeeksi nopeaa.. Joten puhaltaja hoiti homman lasikuulalla:
Pakoputken kanssa päätin tulla siihen tulokseen, että vedetään jonkunlaisella käyrällä vaimennin suoraan alkukäyrään kiinni, ja jätetään ainakin aluksi kyseinen pönttö viritelmä käyttämättä.. putken kanssa en ole ehtinyt toimia vielä juuri pätkääkään, mutta aivotyötä senkin edestä
- jouhka
- Viestit: 175
- Liittynyt: To Touko 18, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: vakio
Eihän ollut vaan Kouvolassa TR-Pinnoitteella käytin kokeilumielessä... Oli jotain ruiskukamaa, mutta kun ei firmasta löytynyt ammattitaitoa maalata, niin jälki aivan kauheaa. Tosin kaveri sanoikin että maalailee traktorin kauhoja ja siltä se jälki näyttikin...
Eipä ollut kallis, mutta en sitä kyllä suosittele.
Eipä ollut kallis, mutta en sitä kyllä suosittele.
Todellinen herrasmies ei koskaan lyö naista hattu päässä.
- Dae_
- Viestit: 719
- Liittynyt: Pe Kesä 27, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Polku sellainen
sry muistin väärin..jouhka kirjoitti:Eihän ollut vaan Kouvolassa TR-Pinnoitteella käytin kokeilumielessä... Oli jotain ruiskukamaa, mutta kun ei firmasta löytynyt ammattitaitoa maalata, niin jälki aivan kauheaa. Tosin kaveri sanoikin että maalailee traktorin kauhoja ja siltä se jälki näyttikin...
Eipä ollut kallis, mutta en sitä kyllä suosittele.
joo o
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 1:00 am
Niin no mitälie paskaa ollut pinnassa, vaan puhaltaja kehui sitä olleen pal_jon!
Muutamia kysymyksiä päätän näin arki illan tiimoilta heittää porukalle ilmoille! On herännyt muutamien asioiden toteuttamisen suhteen ajatuksia, ja paljon tapoja toteuttaa, joten valinnan vaikeus lienee tässä nyt ongelmana.. tankki näistä suurimpana kysymysmerkkinä.. oon käsittänyt ettei kuitu hommat pellin(tankin) pintaan tunnu menestyvän pitemmänpäälle juurikaan, ja kuoren asettaminen vakio tankin päälle ei ole monessakaan mielessä toimiva, saati sitten tyylikäs ratkaisu tankinkorkin, ja kiinnikkeet huomioon ottaen.. mietin siis ottavani mallia kyseisen kuoren muodoista, ja toteuttavani nämä vanhan peltitankin pintaan, kellään tarkempia tietoja toteutuksesta, ja saako sen onnistumaan?
Toiseksi mietiskelin öljylauhdutinta.. hetken vanhaa kivenhakkaamaa romua käsissä pyöriteltyä, tuli olo että tämä paska saa lähteä.. ongelmana tietty on, että mistä uusi sirompi ja tyylikkäämpi tarvike malli? Ja kaiken lisäksi siedettävään hintaan?
Sekä lauantaina kävin stormilla pyörittelemässä kellermanin tangonpää vilkkuja, jotka olisin ostanut, jos! Ne olisi mahtuneet tankojen sisään.. vilkkujen kiinnitys 16mm ja tangossa 14mm.. kumi talloilla ja viilan kanssa keplottelemallahan noistakin sais tietenkin. Passelit, muttei reilun satasen arvoista vilkkuparia tee mieli tuhota ihan tuosta vain.. siispä saako noita pienemmällä kiinnityksellä? Minkäänlaisia?
Muutamia kysymyksiä päätän näin arki illan tiimoilta heittää porukalle ilmoille! On herännyt muutamien asioiden toteuttamisen suhteen ajatuksia, ja paljon tapoja toteuttaa, joten valinnan vaikeus lienee tässä nyt ongelmana.. tankki näistä suurimpana kysymysmerkkinä.. oon käsittänyt ettei kuitu hommat pellin(tankin) pintaan tunnu menestyvän pitemmänpäälle juurikaan, ja kuoren asettaminen vakio tankin päälle ei ole monessakaan mielessä toimiva, saati sitten tyylikäs ratkaisu tankinkorkin, ja kiinnikkeet huomioon ottaen.. mietin siis ottavani mallia kyseisen kuoren muodoista, ja toteuttavani nämä vanhan peltitankin pintaan, kellään tarkempia tietoja toteutuksesta, ja saako sen onnistumaan?
Toiseksi mietiskelin öljylauhdutinta.. hetken vanhaa kivenhakkaamaa romua käsissä pyöriteltyä, tuli olo että tämä paska saa lähteä.. ongelmana tietty on, että mistä uusi sirompi ja tyylikkäämpi tarvike malli? Ja kaiken lisäksi siedettävään hintaan?
Sekä lauantaina kävin stormilla pyörittelemässä kellermanin tangonpää vilkkuja, jotka olisin ostanut, jos! Ne olisi mahtuneet tankojen sisään.. vilkkujen kiinnitys 16mm ja tangossa 14mm.. kumi talloilla ja viilan kanssa keplottelemallahan noistakin sais tietenkin. Passelit, muttei reilun satasen arvoista vilkkuparia tee mieli tuhota ihan tuosta vain.. siispä saako noita pienemmällä kiinnityksellä? Minkäänlaisia?
- JK1.1
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 12:00 am
- Viesti:
Onnistuu pellistä:upto:tihula kirjoitti:Niin no mitälie paskaa ollut pinnassa, vaan puhaltaja kehui sitä olleen pal_jon!
Muutamia kysymyksiä päätän näin arki illan tiimoilta heittää porukalle ilmoille! On herännyt muutamien asioiden toteuttamisen suhteen ajatuksia, ja paljon tapoja toteuttaa, joten valinnan vaikeus lienee tässä nyt ongelmana.. tankki näistä suurimpana kysymysmerkkinä.. oon käsittänyt ettei kuitu hommat pellin(tankin) pintaan tunnu menestyvän pitemmänpäälle juurikaan, ja kuoren asettaminen vakio tankin päälle ei ole monessakaan mielessä toimiva, saati sitten tyylikäs ratkaisu tankinkorkin, ja kiinnikkeet huomioon ottaen.. mietin siis ottavani mallia kyseisen kuoren muodoista, ja toteuttavani nämä vanhan peltitankin pintaan, kellään tarkempia tietoja toteutuksesta, ja saako sen onnistumaan?
Sirommasta en tiedä, mutta tuning- kaupoista löytyy, melkein samaan hintaan kuin ebayltä. Esim Nettivaraosassa ilmoittelevilta firmoilta löytyy öljynjäähdyttimiä.tihula kirjoitti:Toiseksi mietiskelin öljylauhdutinta.. hetken vanhaa kivenhakkaamaa romua käsissä pyöriteltyä, tuli olo että tämä paska saa lähteä.. ongelmana tietty on, että mistä uusi sirompi ja tyylikkäämpi tarvike malli? Ja kaiken lisäksi siedettävään hintaan?
tihula kirjoitti:Sekä lauantaina kävin stormilla pyörittelemässä kellermanin tangonpää vilkkuja, jotka olisin ostanut, jos! Ne olisi mahtuneet tankojen sisään.. vilkkujen kiinnitys 16mm ja tangossa 14mm.. kumi talloilla ja viilan kanssa keplottelemallahan noistakin sais tietenkin. Passelit, muttei reilun satasen arvoista vilkkuparia tee mieli tuhota ihan tuosta vain.. siispä saako noita pienemmällä kiinnityksellä? Minkäänlaisia?
Sorvaa (poraa) tangon päästä reikää isommaksi..
J
-
- Viestit: 679
- Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: LEAN, LOW & MEAN
miks et tee pohjaa kuidusta ja vedä kiinni tohon kuoreen?tihula kirjoitti: tankki näistä suurimpana kysymysmerkkinä.. oon käsittänyt ettei kuitu hommat pellin(tankin) pintaan tunnu menestyvän pitemmänpäälle juurikaan, ja kuoren asettaminen vakio tankin päälle ei ole monessakaan mielessä toimiva, saati sitten tyylikäs ratkaisu tankinkorkin, ja kiinnikkeet huomioon ottaen.. mietin siis ottavani mallia kyseisen kuoren muodoista, ja toteuttavani nämä vanhan peltitankin pintaan, kellään tarkempia tietoja toteutuksesta, ja saako sen onnistumaan?
sille se on alunperinkin suunniteltu ja tehty yks... ja kestää...
Vanhat ilmajäähdytteiset Suzukit eivät kuole koskaan.Aamen.
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 1:00 am
Tangon ulkomitta on 22mm, ja sisämitta 14mm, niin ei tuppaa mahtumaan! En kyllä paikallisella stormilla nähnyt, kuin yhden kokoisilla kumi "talloilla" olevia kellermaneja, joissa kuseinen ulkomitta huiteli16mm hujakoilla.Jantze kirjoitti:eikö ne vilkkujen pienimmät kumit muka sopineet tangon sisään??
minkäs niiden clipareiden ulkomitta on??
Ja kuoreen, jos kuidutan pohjan, niin myytosprosentit ylittyy.. ja muutenkin siinä on oma hommansa väsätä.. on kuidun kanssa tullut kyllä pelattua suhteellisen paljon, mutta en oikein ihastu ideaan..
- -Makke-
- Viestit: 577
- Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
- Paikkakunta: SpeedIII
Hoidin omat kellermanit alutankoon kiinni 14mm halk ja n.20mm pitkillä letkunpätkillä, toimii kiristäessa samalla tavalla kuin kumiholkit eikä tarvitse uusia vilkkuja pilkkoa.
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." James May
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 1:00 am
Tangon ulkomitta on 22mm, ja sisämitta 14mm, niin ei tuppaa mahtumaan! En kyllä paikallisella stormilla nähnyt, kuin yhden kokoisilla kumi "talloilla" olevia kellermaneja, joissa kuseinen ulkomitta huiteli16mm hujakoilla.Jantze kirjoitti:eikö ne vilkkujen pienimmät kumit muka sopineet tangon sisään??
minkäs niiden clipareiden ulkomitta on??
Ja kuoreen, jos kuidutan pohjan, niin myytosprosentit ylittyy.. ja muutenkin siinä on oma hommansa väsätä.. on kuidun kanssa tullut kyllä pelattua suhteellisen paljon, mutta en oikein ihastu ideaan..
- Jsavilaa
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Syys 17, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Kona
Sieltä paketista on joku nussinu niitä kumeja kun aina on tullu ko. villkujen mukana muutamat erilaiset. Ja -Makke-:n vinkillä onnistuu myös ihan näppärästi.tihula kirjoitti:Tangon ulkomitta on 22mm, ja sisämitta 14mm, niin ei tuppaa mahtumaan! En kyllä paikallisella stormilla nähnyt, kuin yhden kokoisilla kumi "talloilla" olevia kellermaneja, joissa kuseinen ulkomitta huiteli16mm hujakoilla.Jantze kirjoitti:eikö ne vilkkujen pienimmät kumit muka sopineet tangon sisään??
minkäs niiden clipareiden ulkomitta on??
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 1:00 am
Jeps, eli vilkut lähtee kai tilaukseen, kunhan pääsee taas lomille täältä intistä..
Muistaako kukaan kun viime vuoden toiseksi viimeisessä b-magazinessä, missä oli kannessa hermusen mauno husqvarnalla smotoilemassa, niin oli juttu tankkien modailusta. Siinä viimeisenä oli peltitankin muuntelua 2-k uretaanin yms herkkujen kanssa.. mietityttää, tuo, kuinka tuo muka voi tarttua tuohon tyyliin niin hyvin peltiin.. mitähän toista ainetta tuossa jutussa on pintaan laitettu, että saa pysymään kuidun sitte kii.. toisaalta haluttais kuidusta tehdä pohja, ja vääntää kuoresta tankki, niin kevenis huomattavasti vakioon verrattuna..
Eikä kyllä lötynyt öljylauhareita oikein suomesta, kun nettiä selailin. Jännä, ettei niitä tunnu mistään saavan, vaikka rakennelluissa pyörissä on paikoillaan lähes kaikissa..
Muistaako kukaan kun viime vuoden toiseksi viimeisessä b-magazinessä, missä oli kannessa hermusen mauno husqvarnalla smotoilemassa, niin oli juttu tankkien modailusta. Siinä viimeisenä oli peltitankin muuntelua 2-k uretaanin yms herkkujen kanssa.. mietityttää, tuo, kuinka tuo muka voi tarttua tuohon tyyliin niin hyvin peltiin.. mitähän toista ainetta tuossa jutussa on pintaan laitettu, että saa pysymään kuidun sitte kii.. toisaalta haluttais kuidusta tehdä pohja, ja vääntää kuoresta tankki, niin kevenis huomattavasti vakioon verrattuna..
Eikä kyllä lötynyt öljylauhareita oikein suomesta, kun nettiä selailin. Jännä, ettei niitä tunnu mistään saavan, vaikka rakennelluissa pyörissä on paikoillaan lähes kaikissa..