sit kun sullakin on tällänen kivikautinen 200 kilonen möhkö, niin tiedät missä on sitä haastetta. niinku sanottu , lyhennetään tarpeen vaatiessaNuget kirjoitti:Keulimarauta järkyttävän pitkä..
Lyhenny edes, hiukan haastetta saada maahan
Tai tee edes siitä mielummin round bar
stuntti taistelija CBR
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
Noniin, nyt on keulimarautaa luhennetty kokonaan pois ja tilalle tollaset kartiot polyeteenistä.
No ei vaiskaa. Päätin tehä raudasta irrotetavan ja sit tohon putken päihin piti saada tulpat. Muuttaa ulkonäköä aika räyhäkkääksi kun lyhenee kertaheitolla toi perä..... ja sit taas eteenpäin on menty, takahäkki hiottuna ja mopedi paketoituna. Näyttää ihan skootterilta.
ja häkki maalattuna
No ei vaiskaa. Päätin tehä raudasta irrotetavan ja sit tohon putken päihin piti saada tulpat. Muuttaa ulkonäköä aika räyhäkkääksi kun lyhenee kertaheitolla toi perä..... ja sit taas eteenpäin on menty, takahäkki hiottuna ja mopedi paketoituna. Näyttää ihan skootterilta.
ja häkki maalattuna
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
Noniin, tämäkin ruoska saanut pientä pilkettä silmäkulmaan.
Pieniä, mutta kovasti yleis ilmettä parantavia kiillotuksia tehty.
tankin korkki oli ensin paukulla vedetty mustaksi, mutta kun siihen lipsahti vähän bensaa, niin väri läks saman tein. Niinpä siihen teräsharjalaikalla + pieni sipaisu kangaslaikkaa niin saatiin pieni kiilto. Sitten jalkatappitelineet, lucasin t pala ja raiserit. Niihin tuli kiilto suht helposti mutta sitte vähän enemmän työtä vaati pumput, vattu mitä paskaa.
Enempää kiiltäviä osia ei luultavasti tule kun ehkä pakoputki teräsharjalaikalla vedettyä.
Pieniä, mutta kovasti yleis ilmettä parantavia kiillotuksia tehty.
tankin korkki oli ensin paukulla vedetty mustaksi, mutta kun siihen lipsahti vähän bensaa, niin väri läks saman tein. Niinpä siihen teräsharjalaikalla + pieni sipaisu kangaslaikkaa niin saatiin pieni kiilto. Sitten jalkatappitelineet, lucasin t pala ja raiserit. Niihin tuli kiilto suht helposti mutta sitte vähän enemmän työtä vaati pumput, vattu mitä paskaa.
Enempää kiiltäviä osia ei luultavasti tule kun ehkä pakoputki teräsharjalaikalla vedettyä.
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
- Tuoma5
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Marras 13, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: VTR 1000, Pitpro
- Viesti:
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
dodii, laitoin mopon nippuun ja valon paikalleen, sitten pätkäsin vaimentimesta vajaat 15 senttiä pois, ja tein väliputken muflerille.
tohön väliputkeen pitäs viä pistää joko maali taikka sitten thermoteippi päälle. Sitten olikin jo pakko päästä koeajolle, noin kymmenen kilsaa tuli vedettyä ja nakissa alkoi näkyä kulumisen merkkejä
Seuraavaks pitäs tehä underi uudestaan ja takavalolle teline sekä kuraläppä.
tohön väliputkeen pitäs viä pistää joko maali taikka sitten thermoteippi päälle. Sitten olikin jo pakko päästä koeajolle, noin kymmenen kilsaa tuli vedettyä ja nakissa alkoi näkyä kulumisen merkkejä
Seuraavaks pitäs tehä underi uudestaan ja takavalolle teline sekä kuraläppä.
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
Ja taas on toisessa kodissa töitä tehty. ja sitten kuvakirjaan lisää kuvia.
uuden underin tein 5mm iskunkestävästä. 2mm alumiinistä väänsin takavalolle telineen. Underin sisäpuolelta otin suojamuovin pois kaikkialta paitsi tuolta kärjestä mihin jätin kolmion muotosen palan. Sitten pieni hionta ja paukkumaali päälle. Sit se kolmio muovi pois ja tummennus kalvo päälle ja valo kiinni.
kun valo on pois päältä underi näyttää kiiltävän mustalta kokonaan. Ja kun virrat laittaa päälle paljastuu valo. Toivottavasti olen keksinyt jotain uutta.
Sitten tulikin jo nälkä. Penkille tein sellasen kiinnityksen että ns koukut jokka on penkin etuosassa kiinni, menee tossa kuvassa akun tällä puolen olevan lattaraudan alle ja sitten yhdellä kuusiokolopultilla penkin päästä kiinni. underiin kärkeen tein 8mm reijän mistä mahtuu kuusiokoloavain. Se koloavaimen reikä on suurinpiirtein siinä klmion kärjen kohdallan, näin saan penkin näppärästi irti/kiinni yhdellä pultilla irroittamatta underia.
Pienen kuraläpän laitoin vielä tonne takaiskarin eteen suojaamaan paskalta.
uuden underin tein 5mm iskunkestävästä. 2mm alumiinistä väänsin takavalolle telineen. Underin sisäpuolelta otin suojamuovin pois kaikkialta paitsi tuolta kärjestä mihin jätin kolmion muotosen palan. Sitten pieni hionta ja paukkumaali päälle. Sit se kolmio muovi pois ja tummennus kalvo päälle ja valo kiinni.
kun valo on pois päältä underi näyttää kiiltävän mustalta kokonaan. Ja kun virrat laittaa päälle paljastuu valo. Toivottavasti olen keksinyt jotain uutta.
Sitten tulikin jo nälkä. Penkille tein sellasen kiinnityksen että ns koukut jokka on penkin etuosassa kiinni, menee tossa kuvassa akun tällä puolen olevan lattaraudan alle ja sitten yhdellä kuusiokolopultilla penkin päästä kiinni. underiin kärkeen tein 8mm reijän mistä mahtuu kuusiokoloavain. Se koloavaimen reikä on suurinpiirtein siinä klmion kärjen kohdallan, näin saan penkin näppärästi irti/kiinni yhdellä pultilla irroittamatta underia.
Pienen kuraläpän laitoin vielä tonne takaiskarin eteen suojaamaan paskalta.