Honda cbr 600f -96 "RR".

Valvojat: ESKIL, btseppo

hesus
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Vanha Honda

Viesti Kirjoittaja hesus » Pe Kesä 18, 2010 4:10 pm

Jacker kirjoitti:onkos noi lyhyet vai normit kahvat? :freak2:
Lyhkäset kahvat on. Kyseessä ei oo aidot Pazzot vaan kopiot.

Avatar
Sallad
Viestit: 392
Liittynyt: Su Touko 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Speed Triple

Viesti Kirjoittaja Sallad » Pe Kesä 18, 2010 9:10 pm

Mistäs tilasit kaffat?

Avatar
Smistik
Viestit: 88
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:00 am
Paikkakunta: talviunilla

Viesti Kirjoittaja Smistik » Pe Kesä 18, 2010 9:36 pm

Onkos nuo niitä Honkongista tilattuja pazzokopioita? Aika halvat olisi ja eipä ole kuulunut huonoa sanottavaa.

hesus
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Vanha Honda

Viesti Kirjoittaja hesus » Pe Kesä 18, 2010 9:42 pm

Smistik kirjoitti:Onkos nuo niitä Honkongista tilattuja pazzokopioita? Aika halvat olisi ja eipä ole kuulunut huonoa sanottavaa.
Ne on juurikin Hongkongin pazzot. Todella asiallisen näköiset ja hintaa noille jäi 51e postikuluineen.
Sallad kirjoitti:Mistäs tilasit kaffat?
Tuolta tilasin -> http://motors.shop.ebay.com/mototo0319/ ... pos=&gbr=1

hesus
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Vanha Honda

Viesti Kirjoittaja hesus » To Kesä 24, 2010 8:49 am

Jos nyt vaikka vähän kertois ensimmäisen ratasetin jälkeisiä fiiliksiä keulasta ja pyörästä. Renkaat toimi muuten hyvin mutta takarenkaan pieni muljuuminen ärsytti hieman, syynä tod.näk liian alhaiset paineet (kylmäpaineet takana 1.9 ja edessä 2.1). Pitää nostaa paineita vähän takana ja kattoo miten se käyttäytyy sen jälkeen. Keula toimi loistavasti ja käyttäytyy mutkissa ja jarruissa aivan eri tavalla kun aikaisemmin. Seuraavaks olis sit takaiskari päivitystä tiedossa ja sitä on jo alustasepän kanssa pähkäilty.
Sen verran paljon pyörä muuttui että kierrosaika parani ~2s ilman minkään näköistä repimistä.
Nyt on kyllä hyvä fiilis. :)

Laitetaan nyt yks kuva kans näytille tost ratapaskasta. Ajoasennossa on hiomista todella paljon vielä.

Kuva

hesus
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Vanha Honda

Viesti Kirjoittaja hesus » Pe Heinä 22, 2011 2:45 pm

Myyntiinhän tää meni mut aika vähän on ollut kiinnostusta jengillä vanhaa laiskaa muovimopoa kohtaan joten kaippa tälle pitäis taas jotaan tehdä talven aikana.

Vähän suunnitelmia..
- uus takahäkki ja takakate (ehkä 954rr tms.) ja jos oikeen innostun niin jonkun uudemman pyörän kaikki katteet vois sovittaa tohon.
- katteiden teippaus / maalaus
- takaiskarille pitäis tehdä vähän muutoksia
- runko ja mahdollisesti swingi pulveriin

Avatar
Captain Awesome
Viestit: 727
Liittynyt: La Marras 29, 2003 1:00 am
Paikkakunta: r6r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Captain Awesome » Pe Heinä 22, 2011 3:45 pm

Miks et vaan laske hintaa sen verran, että menee kaupaks? saat samalla päivitetty pyörän kertaheitolla paremmakas, kun haet multa -06 600rr 6200€. :D Saat aidon RR kertaheitolla. :D
Awesomeness guaranteed!

hesus
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Vanha Honda

Viesti Kirjoittaja hesus » La Heinä 23, 2011 3:27 pm

Captain Awesome kirjoitti:Miks et vaan laske hintaa sen verran, että menee kaupaks? saat samalla päivitetty pyörän kertaheitolla paremmakas, kun haet multa -06 600rr 6200€. :D Saat aidon RR kertaheitolla. :D
En mä kusiaista enää halua..Ja turha toimivaa ja hauskaa pyörää on ilmaseks pois antaa eli jos ei kelpaa niin ajetaan sit ite. Jos toi menee kaupaks niin 929rr on aika vahvoilla.

Mutta katsellaan mitä tässä tapahtuu.

Vastaa Viestiin