GSXR 750 k1 -> 750 k5

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
ArskaS
Viestit: 40
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 12:00 am

GSXR 750 k1 -> 750 k5

Viesti Kirjoittaja ArskaS » Ke Syys 23, 2020 9:16 pm

Morjens...

Eli tekniikan k1 -> k5 vaihto on edennyt siihen pisteeseen että vehe on läjässä ja nyt tulikin sitten se ongelma että onko muutosta k1 ja k5 välillä trikkerissä ja nokka-akselin asentotunnistimen nastoissa? hieman outoo jos olisivat niitä alkaneet muuttamaan mutta tuntuu että se vois olla ratkaisu miksei räjähdä tulille..

Avatar
ArskaS
Viestit: 40
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 12:00 am

Re: GSXR 750 k1 -> 750 k5

Viesti Kirjoittaja ArskaS » Ke Syys 23, 2020 9:34 pm

elikkä selvennetään viel... tosiaan pyörä on k1 mistä leipo moottori ja nyt siihen on raakamoottori k5 pistetty tilalle... pienillä muutoksilla.. lohkon numerolla ku kahto niin alkupään numerot on samat mikä viittaa siihen että siel pitäs olla samat anturit mutta asiantuntevaa apua kaivataa ettei tarvis taas avata pataa :D

Vastaa Viestiin