Oulu 2010

Valvojat: ESKIL, btseppo

Jantze

Viesti Kirjoittaja Jantze » Ti Joulu 28, 2010 11:25 am

hole86 kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:
Jantze kirjoitti:missäs kannattaa käydä dokaa, jos eksyn sinne asti täältä syötteeltä??
Meikän tykönä :upto:
juoma valikoima aika pieni. Douppila finestiä vain tarjolla :lol:
kyl mie ite osaan marinaadit hankkia.. tietää vaan minne mennä irvistelee ja vaikuttaa häiriintyneeltä. kattoo ku saa uutta työvuorolistaa lapaseen, et miten pahasti nakki napsuuu
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

telleri

Viesti Kirjoittaja telleri » Ke Joulu 29, 2010 10:32 am

kukas tekee oulussa jauhemaalausta?

jalu78

Viesti Kirjoittaja jalu78 » Ke Joulu 29, 2010 12:12 pm

TMP Oy rungon pulverimaalaus 60€, jälki asiallista, värejä paljon esim mattamustasta 3 eri variaatiota, nopea ja asiallinen palvelu. suosittelen! heillä ei itellä vaan ole hiekkapuhallusta, hinta siis valmiiksi puhalletulle rungolle. niin ja tuohon rahaan oli myös jonku verran pikku osia mukana
Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita!

Hane

Viesti Kirjoittaja Hane » Ke Joulu 29, 2010 5:26 pm

Missä mää oon?

Mä oon maistissa jossai matkalla kuusamoon :drin:

Missä sää oot?

Kokeillaan ottaa kolme päivää sievästi, Pisteessä nähdää :drin::wavey:
Kuva

Masap

Viesti Kirjoittaja Masap » Ke Joulu 29, 2010 6:18 pm

Hane kirjoitti:Missä mää oon?

Mä oon maistissa jossai matkalla kuusamoon :drin:

Missä sää oot?

Kokeillaan ottaa kolme päivää sievästi, Pisteessä nähdää :drin::wavey:
ei susta oo siihen.... soita sitte ku loppuu juominen ja alatte ryyppään voin tulla kaveriksi :D
No brain , No pain

Piedro

Viesti Kirjoittaja Piedro » Ke Joulu 29, 2010 6:35 pm

Ei Kuusamossa voi ottaa sievästi, en oo kertaakaa onnistunu :drin:

hole
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hole » Ke Joulu 29, 2010 6:45 pm

just tulin kuusamosta. Toivottavasti ei tarvii pitkään aikaa mennä uudestaan. Kauhee paikka, ja kylmäki vielä. kuusamossa 30 pakkasta ku oulussa 10. :freak: Ja Hane, piste on perseestä. Zone o ihan jees paikka. Kerran jopa melkein sain sieltä, mutta selvisin puhumalla :D

Piedro

Viesti Kirjoittaja Piedro » Ke Joulu 29, 2010 7:00 pm

Zonessa uutenavuotena E-Rotic :D

Masap

Viesti Kirjoittaja Masap » Ke Joulu 29, 2010 7:06 pm

Piedro kirjoitti:Zonessa uutenavuotena E-Rotic :D
ja 2 muutaki ihmistä sekasin sekoilemassa.... hermoja raastava tuo ihmis määrä jossai levillä ja rukalla uv:nä... :firing::firing::firing:
No brain , No pain

Hane

Viesti Kirjoittaja Hane » Ke Joulu 29, 2010 7:35 pm

Piedro kirjoitti:Ei Kuusamossa voi ottaa sievästi, en oo kertaakaa onnistunu :drin:
plus yks tälle :deal: Monesti oon uhonnu olla selvinpäin täällä, mutta taitaa olla kerta tai kaks kun ei ole voinut
hole86 kirjoitti:Ja Hane, piste on perseestä. Zone o ihan jees paikka. Kerran jopa melkein sain sieltä, mutta selvisin puhumalla :D
Sinä oot perseestä :wavey: Tai ainaki siltä se saattaa köyhistä tuntua :D ps. meikä voi ajaa eteen ja taakse nimim. sain lomat laivalle :firing:
Masap kirjoitti:
ja 2 muutaki ihmistä sekasin sekoilemassa.... hermoja raastava tuo ihmis määrä jossai levillä ja rukalla uv:nä... :firing::firing::firing:
Olkaanpa sillai kivasti että kokeillaan treffata, mulla on onneksi "vip" jonon ohi-liput taskussa itelle niin olkaa jonaki ja liittykää seuraksi.. Otetaa sillai ja muututaan mukavaïksi :wavey::D
Kuva

Piedro

Viesti Kirjoittaja Piedro » Ke Joulu 29, 2010 7:39 pm

Ei tuu lähettyä Kuusamoon uv:nä...pari viimestä vkl ollu jo siellä. Pitää olla välillä Oulussaki ja tutustua Kantiksen tarjontaan :D

Masap

Viesti Kirjoittaja Masap » Ke Joulu 29, 2010 7:46 pm

Piedro kirjoitti:Ei tuu lähettyä Kuusamoon uv:nä...pari viimestä vkl ollu jo siellä. Pitää olla välillä Oulussaki ja tutustua Kantiksen tarjontaan :D

+1 :lol:
No brain , No pain

Sebsii

Viesti Kirjoittaja Sebsii » Ke Joulu 29, 2010 7:53 pm

Masap kirjoitti:
Kyllähän se vituttaa kun on ihmisiä kuin muurahaisia. Silti sinne pitää lähteä tänäkin vuonna onhan se vaan jotain niin korvaamatonta kun pääsee mäkeen koheltamaan maisteissa :blah:

Hane

Viesti Kirjoittaja Hane » Ke Joulu 29, 2010 7:57 pm

Masap kirjoitti:
Piedro kirjoitti:Ei tuu lähettyä Kuusamoon uv:nä...pari viimestä vkl ollu jo siellä. Pitää olla välillä Oulussaki ja tutustua Kantiksen tarjontaan :D
Kantikseen? "Official vittu mitä paskaa"- juttua tuoki homma, sen jälkee ku Garage lopetettiin niin ei ole köyhän tarvinu kaupunnilla liikkua :lol::lol:
Meikällä on kyllä yks Ale lippu Douppillaan mutta ei meikä voi ottaa viikkoa putkee ennen kesää :( En kyllä tosin pystyskään siihen..

SEBSI hei, otappa kontaktia tässä ke-Su välillä nii Wunderbar Rukalla on loistava paikka..
Kuva

Sebsii

Viesti Kirjoittaja Sebsii » Ke Joulu 29, 2010 8:18 pm

Hane kirjoitti:
Masap kirjoitti:
Kantikseen? "Official vittu mitä paskaa"- juttua tuoki homma, sen jälkee ku Garage lopetettiin niin ei ole köyhän tarvinu kaupunnilla liikkua :lol::lol:
Meikällä on kyllä yks Ale lippu Douppillaan mutta ei meikä voi ottaa viikkoa putkee ennen kesää :( En kyllä tosin pystyskään siihen..

SEBSI hei, otappa kontaktia tässä ke-Su välillä nii Wunderbar Rukalla on loistava paikka..
Huomenna hyökkäämässä kohti leviä niin rukan seikkailu jää sitten seuraavaan kertaan :D Leville ja Tuikkubaariin huipulle! Sieltä lähtee korkeelentosemmat kännit ja kovin alamäki kun pitäs alaskin sieltä baarista päästä :lol:

Vastaa Viestiin