Huomenna?stalker- kirjoitti:Nyt vois tulla sinne teidän talleille tulla käymään jo.. laitas tulemaan outlaw sun puhelinumero tai soittele mulle. Sama numero ku aikaisemminkin.
Espoon pyörät
-
- Paikkakunta: exät 636 -04, 954 -02, GSX-R 750 i/Ö. nyky peli CBR 1000rr 07!!!
-
- Tom_of_Finland
missäs täällä espoossa olis suht rauhallisia vetomestoja?? oon ite vast talvella tännepäin muuttanu..Nelonen kirjoitti:Meikä vois lähtee reenaamaa kikkailua heti ku oma mopo on keulittavassa kunnossaSimppajee88 kirjoitti:ja täältä ilmottautuu yks espoolainen.pyörä on kawan zx6r 2004. Lähteekö kukaan harjoittelee keulimista?
Onko muuten kellään tietoo vuokrattavasta tallista missä vois hitsailla yms.
![]()
![]()
-
Nelonen kirjoitti:Meikä vois lähtee reenaamaa kikkailua heti ku oma mopo on keulittavassa kunnossaSimppajee88 kirjoitti:ja täältä ilmottautuu yks espoolainen.pyörä on kawan zx6r 2004. Lähteekö kukaan harjoittelee keulimista?
![]()
![]()
Kuulostaa hyvältä. Itte oon alottanu harjoittelee keulimista tossa parisen viikkoa sitten. Mutta jokatapauksessa ota yhteyttä kun saat mopon kuntoon niin päästään harjottelee porukassa
-
ite käyn juvanmalmilla iltasin kun asun lähelläTom_of_Finland kirjoitti:missäs täällä espoossa olis suht rauhallisia vetomestoja?? oon ite vast talvella tännepäin muuttanu..Nelonen kirjoitti:Meikä vois lähtee reenaamaa kikkailua heti ku oma mopo on keulittavassa kunnossaSimppajee88 kirjoitti:ja täältä ilmottautuu yks espoolainen.pyörä on kawan zx6r 2004. Lähteekö kukaan harjoittelee keulimista?
![]()
![]()
- -Ape-
Tärvetuloa. Eikös sulla ollut armeija tossa äskettäin? Mihinpäin Espoota muutit?out0 kirjoitti:Nyt on itekkin sitten espoolainen![]()
Tajusin just että joskus kaaaauan sitten ajattelin että "Espoolaista musta ei tule..." mutta nyt mä olen asunut täällä jo sellaiset kuusi vuotta. Espoon keskus - Tuomarila - Kivenlahti.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
- tenu
Tosin joku virulainen huuteli viikko takaperin soittavansa posliinit paikalle jos ei möykkä lopu, asustelee ilmeisesti parakissa siinä mäen päällä. Kiusattiin vielä vartti kiellon päälle 
Ja tosiaan kello tais olla vasta ilta kasi
Ja tosiaan kello tais olla vasta ilta kasi
Viimeksi muokannut tenu, Ke Heinä 18, 2012 2:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- out0
Juu, intti takana.-Ape- kirjoitti:Tärvetuloa. Eikös sulla ollut armeija tossa äskettäin? Mihinpäin Espoota muutit?out0 kirjoitti:Nyt on itekkin sitten espoolainen![]()
Tajusin just että joskus kaaaauan sitten ajattelin että "Espoolaista musta ei tule..." mutta nyt mä olen asunut täällä jo sellaiset kuusi vuotta. Espoon keskus - Tuomarila - Kivenlahti.![]()
Espoon keskuksen ihan viereen. Kiltakallioon.
Pitäiskö joskus eksyä sinne teiän uudelle tallille? Masalaankaan en koskaan eksyny
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)
(Bomber Magazine 5/2009)
- tenu
Kyllä ne possut tietää noi kaikki teollisuusalueet-Ape- kirjoitti:Jos niitä vetomestoja jostain muka löytyy, niin ei niitä nyt tänne kannata luetella...![]()
Taitaa olla turvallisin tie kehä III:lta kohti nääsvilleä, pitkiä suoriakin riittää
- -Ape-
Noni, ihan tähän viereen siis.out0 kirjoitti:Juu, intti takana.
Pitäiskö joskus eksyä sinne teiän uudelle tallille? Masalaankaan en koskaan eksyny![]()
Tenu, kyllähän ne kaikki paikat on tiedossa ilman muuta, mutta ei kai se asia ainakaan mainostamalla parane.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
- out0
Kuulostaisi ihan mahdolliselta.-Ape- kirjoitti:Noni, ihan tähän viereen siis.out0 kirjoitti:Juu, intti takana.
Pitäiskö joskus eksyä sinne teiän uudelle tallille? Masalaankaan en koskaan eksyny![]()
Onkos sulla mopo ajossa? Vois käydä rallittamassa joku päivä semmonen kierros? Espoosta vanhalle tallille ja sieltä uudelle. Mulle kävisi perjantaista sunnuntaihin. Mitäs sanot?
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)
(Bomber Magazine 5/2009)