Kouvola?

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Dae_

Viesti Kirjoittaja Dae_ » Ke Syys 20, 2006 9:09 pm

noni ilta lenkki on ohi ja nyt sauna ja pari bisseä :D
ens viikolla vois heittää jonku pienen lenkin kanssa jos vaan intoa ja aikaa riittää...?
jos ei muuta niin vaikka kahveelle jonnekki ja kertomaan viikon aikana syntyneet visiot... :D:D

wanker

Viesti Kirjoittaja wanker » Ke Syys 20, 2006 10:29 pm

Dae_ kirjoitti:noni ilta lenkki on ohi ja nyt sauna ja pari bisseä :D
ens viikolla vois heittää jonku pienen lenkin kanssa jos vaan intoa ja aikaa riittää...?
jos ei muuta niin vaikka kahveelle jonnekki ja kertomaan viikon aikana syntyneet visiot... :D:D
Kuullostaa suunnitelmalta... :upto:

serious-sam

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Ke Syys 20, 2006 10:48 pm

wanker kirjoitti:Kuullostaa suunnitelmalta... :upto:
Ja mainiolta sellaiselta :upto: Eiköhän aleta siinä samalla miettimään kenen tontilla saunotaan ja vietetään loppusyksystä ajokauden päättäjäisiä,olis näköjään baarikaapissa vielä aika paljon juomatonta danielsin jaskaa ja walkerin johnnya :D

Rottweiler

Viesti Kirjoittaja Rottweiler » To Syys 21, 2006 12:00 am

serious-sam kirjoitti:
wanker kirjoitti:Kuullostaa suunnitelmalta... :upto:
Ja mainiolta sellaiselta :upto: Eiköhän aleta siinä samalla miettimään kenen tontilla saunotaan ja vietetään loppusyksystä ajokauden päättäjäisiä,olis näköjään baarikaapissa vielä aika paljon juomatonta danielsin jaskaa ja walkerin johnnya :D

kuulostaa taas vähän liian hyviltä suunnitelmilta :D ja mukana menossa ollaan :firing: jotkuu pippalot ois hyvät, ja johan edellisistä on toivuttu :blah::cheers:

naka

Viesti Kirjoittaja naka » To Syys 21, 2006 2:18 am

kuulostaa tosi hyvältä, tänää oli ainakii tosi "kovat" sessiot! kovii vetopoikii ja sillee... :lol: ehkä sitä tullaa kattoo ens viikol myös. (pitää vissii ottaa kahvii ja pullaa mukaa ettei...heh!)

M.a.d Mike

Viesti Kirjoittaja M.a.d Mike » To Syys 21, 2006 11:43 am

naka kirjoitti:kuulostaa tosi hyvältä, tänää oli ainakii tosi "kovat" sessiot! kovii vetopoikii ja sillee... :lol: ehkä sitä tullaa kattoo ens viikol myös. (pitää vissii ottaa kahvii ja pullaa mukaa ettei...heh!)

Äijä taas .

PS:pistäkää nyt kerrankin kunnon geimit pystyyn ei mitää sunnuntai ajeluja.Sairasta :firing::firing: Jos kerran osaatte.
" DESTROYER CUSTOM "

serious-sam

Viesti Kirjoittaja serious-sam » To Syys 21, 2006 12:36 pm

M.A.D MIKE kirjoitti:PS:pistäkää nyt kerrankin kunnon geimit pystyyn ei mitää sunnuntai ajeluja.Sairasta :firing::firing: Jos kerran osaatte.
Me mitään oikeasti osata,kunhan vaan ajellaan ja kahvitellaan :) Eikä täälläkään kyllä uskalla kohta enää kadulla pommitella,kun saa korttinsa puolesta pelätä koko ajan :upto:

M.a.d Mike

Viesti Kirjoittaja M.a.d Mike » To Syys 21, 2006 12:50 pm

serious-sam kirjoitti:
Me mitään oikeasti osata,kunhan vaan ajellaan ja kahvitellaan :) Eikä täälläkään kyllä uskalla kohta enää kadulla pommitella,kun saa korttinsa puolesta pelätä koko ajan :upto:
Jaa pelätä. Anna se kortti niille urpoille kelle se kuuluu niin ei tartte pelätä enää. Ja sitten kunnon :firing: osaat varmasti kun kunnolla yrität. :freak:
" DESTROYER CUSTOM "

Dae_

Viesti Kirjoittaja Dae_ » To Syys 21, 2006 4:59 pm

serious-sam kirjoitti:
jopas... ideat vain paranee :D
jos tuollaista aletaan suunnittelee niin eiköhän suosiolla vuokrata kokonainen sauna ? esim tompassa taitaa olla hyvät tilat tai speden saluuna :D:D:D ?

serious-sam

Viesti Kirjoittaja serious-sam » To Syys 21, 2006 5:01 pm

M.A.D MIKE kirjoitti:Jaa pelätä. Anna se kortti niille urpoille kelle se kuuluu niin ei tartte pelätä enää. Ja sitten kunnon :firing: osaat varmasti kun kunnolla yrität. :freak:
Ei viitsi tässä iässä enää korttia pois suosiolla antaa,kun pitää tuonne duuniinkin viikoittain ajella ja pentujakin joutuu kuskailemaan sinne tänne :D No ehkä mä jotain osaan kun oikein yritän :) hmmm... Kyllä mä osaan ainakin viinaa ottaa ja saunoa,kenties minusta tulee sillon ihan hilpeä heppukin :D

M.a.d Mike

Viesti Kirjoittaja M.a.d Mike » To Syys 21, 2006 9:01 pm

serious-sam kirjoitti:
Ei viitsi tässä iässä enää korttia pois suosiolla antaa,kun pitää tuonne duuniinkin viikoittain ajella ja pentujakin joutuu kuskailemaan sinne tänne :D No ehkä mä jotain osaan kun oikein yritän :) hmmm... Kyllä mä osaan ainakin viinaa ottaa ja saunoa,kenties minusta tulee sillon ihan hilpeä heppukin :D
No eikös naiset ole sitä varten että ne käy töissä ja hoitaa jälki kasvuan.Niin itselle jää aikaa duunailla pyörää tai ajella tai hommailla muuta kivaa. Totakai sinä osaat kukas sitä epäilee :eek: sähän olet BOMBER.
" DESTROYER CUSTOM "

M.A.D MAKE

Viesti Kirjoittaja M.A.D MAKE » To Syys 21, 2006 9:49 pm

hei!meijjän äijjä osti viilatun mulle peuskii....ilmottaka sit ajoissa tääl,koska olette lähös ajelee.!vois tulla vetomiesten messii ajelee,juomaa kahvia ja kehumaa itteää!!!! :freak2:
"M.A.D KUUSAA"
www.dirtti.com

serious-sam

Viesti Kirjoittaja serious-sam » To Syys 21, 2006 10:52 pm

M.A.D MAKE kirjoitti:hei!meijjän äijjä osti viilatun mulle peuskii....ilmottaka sit ajoissa tääl,koska olette lähös ajelee.!vois tulla vetomiesten messii ajelee,juomaa kahvia ja kehumaa itteää!!!! :freak2:
no meidän mukaan mahtuu toki ajelemaan milloin vaan,mutta jos vetomiesten mukaan haluat joudut etsimään muita kavereita... Minä kun viimeksi sain vedellä joskus -90 luvulla ja silloinkaan tyhmä ei osannut kumia käyttää,niin nykyään on senkin suhteen aika hiljaista. Ja tyhmä kun olen,niin huono olen itseäni kehumaankaan :( Mutta tuota kahvittelu seuraa meistä kyllä saa ja voidaan vaikka oluellekin lähteä,tehdään sitten siinä maailmasta hiukan parempi paikka meille kaikille.

Dae_

Viesti Kirjoittaja Dae_ » Pe Syys 22, 2006 5:04 pm

serious-sam kirjoitti: voidaan vaikka oluellekin lähteä,tehdään sitten siinä maailmasta hiukan parempi paikka meille kaikille.
yhellä kaljalla ei vielä maailma parane ;) siihen tarvitaan USEITA oluita :firing::firing:

naka

Viesti Kirjoittaja naka » Pe Syys 22, 2006 7:31 pm

hei!meijjän äijjä osti viilatun mulle peuskii....ilmottaka sit ajoissa tääl,koska olette lähös ajelee.!vois tulla vetomiesten messii ajelee,juomaa kahvia ja kehumaa itteää!!!!

tervetuloa! on muuten aika kuivaa nois "kouvola-sessioissa"!

Vastaa Viestiin