Valvojat: ESKIL, btseppo
-
Dae_
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Dae_ » Ke Syys 20, 2006 9:09 pm
noni ilta lenkki on ohi ja nyt sauna ja pari bisseä

ens viikolla vois heittää jonku pienen lenkin kanssa jos vaan intoa ja aikaa riittää...?
jos ei muuta niin vaikka kahveelle jonnekki ja kertomaan viikon aikana syntyneet visiot...

-
wanker
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja wanker » Ke Syys 20, 2006 10:29 pm
Dae_ kirjoitti:noni ilta lenkki on ohi ja nyt sauna ja pari bisseä

ens viikolla vois heittää jonku pienen lenkin kanssa jos vaan intoa ja aikaa riittää...?
jos ei muuta niin vaikka kahveelle jonnekki ja kertomaan viikon aikana syntyneet visiot...

Kuullostaa suunnitelmalta...
-
serious-sam
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja serious-sam » Ke Syys 20, 2006 10:48 pm
wanker kirjoitti:Kuullostaa suunnitelmalta...
Ja mainiolta sellaiselta

Eiköhän aleta siinä samalla miettimään kenen tontilla saunotaan ja vietetään loppusyksystä ajokauden päättäjäisiä,olis näköjään baarikaapissa vielä aika paljon juomatonta danielsin jaskaa ja walkerin johnnya
-
Rottweiler
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Rottweiler » To Syys 21, 2006 12:00 am
serious-sam kirjoitti:
wanker kirjoitti:Kuullostaa suunnitelmalta...
Ja mainiolta sellaiselta

Eiköhän aleta siinä samalla miettimään kenen tontilla saunotaan ja vietetään loppusyksystä ajokauden päättäjäisiä,olis näköjään baarikaapissa vielä aika paljon juomatonta danielsin jaskaa ja walkerin johnnya
kuulostaa taas vähän liian hyviltä suunnitelmilta

ja mukana menossa ollaan

jotkuu pippalot ois hyvät, ja johan edellisistä on toivuttu

-
-
Viesti
Kirjoittaja naka » To Syys 21, 2006 2:18 am
kuulostaa tosi hyvältä, tänää oli ainakii tosi "kovat" sessiot! kovii vetopoikii ja sillee...

ehkä sitä tullaa kattoo ens viikol myös. (pitää vissii ottaa kahvii ja pullaa mukaa ettei...heh!)
-
M.a.d Mike
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja M.a.d Mike » To Syys 21, 2006 11:43 am
naka kirjoitti:kuulostaa tosi hyvältä, tänää oli ainakii tosi "kovat" sessiot! kovii vetopoikii ja sillee...

ehkä sitä tullaa kattoo ens viikol myös. (pitää vissii ottaa kahvii ja pullaa mukaa ettei...heh!)
Äijä taas .
PS:pistäkää nyt kerrankin kunnon geimit pystyyn ei mitää sunnuntai ajeluja.Sairasta

Jos kerran osaatte.
" DESTROYER CUSTOM "
-
serious-sam
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja serious-sam » To Syys 21, 2006 12:36 pm
M.A.D MIKE kirjoitti:PS:pistäkää nyt kerrankin kunnon geimit pystyyn ei mitää sunnuntai ajeluja.Sairasta

Jos kerran osaatte.
Me mitään oikeasti osata,kunhan vaan ajellaan ja kahvitellaan

Eikä täälläkään kyllä uskalla kohta enää kadulla pommitella,kun saa korttinsa puolesta pelätä koko ajan
-
M.a.d Mike
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja M.a.d Mike » To Syys 21, 2006 12:50 pm
serious-sam kirjoitti:
Me mitään oikeasti osata,kunhan vaan ajellaan ja kahvitellaan

Eikä täälläkään kyllä uskalla kohta enää kadulla pommitella,kun saa korttinsa puolesta pelätä koko ajan
Jaa pelätä. Anna se kortti niille urpoille kelle se kuuluu niin ei tartte pelätä enää. Ja sitten kunnon

osaat varmasti kun kunnolla yrität.
" DESTROYER CUSTOM "
-
Dae_
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Dae_ » To Syys 21, 2006 4:59 pm
serious-sam kirjoitti:
Ja mainiolta sellaiselta

jopas... ideat vain paranee

jos tuollaista aletaan suunnittelee niin eiköhän suosiolla vuokrata kokonainen sauna ? esim tompassa taitaa olla hyvät tilat tai speden saluuna

:D:D ?
-
serious-sam
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja serious-sam » To Syys 21, 2006 5:01 pm
M.A.D MIKE kirjoitti:Jaa pelätä. Anna se kortti niille urpoille kelle se kuuluu niin ei tartte pelätä enää. Ja sitten kunnon

osaat varmasti kun kunnolla yrität.
Ei viitsi tässä iässä enää korttia pois suosiolla antaa,kun pitää tuonne duuniinkin viikoittain ajella ja pentujakin joutuu kuskailemaan sinne tänne

No ehkä mä jotain osaan kun oikein yritän

hmmm... Kyllä mä osaan ainakin viinaa ottaa ja saunoa,kenties minusta tulee sillon ihan hilpeä heppukin
-
M.a.d Mike
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja M.a.d Mike » To Syys 21, 2006 9:01 pm
serious-sam kirjoitti:
Ei viitsi tässä iässä enää korttia pois suosiolla antaa,kun pitää tuonne duuniinkin viikoittain ajella ja pentujakin joutuu kuskailemaan sinne tänne

No ehkä mä jotain osaan kun oikein yritän

hmmm... Kyllä mä osaan ainakin viinaa ottaa ja saunoa,kenties minusta tulee sillon ihan hilpeä heppukin
No eikös naiset ole sitä varten että ne käy töissä ja hoitaa jälki kasvuan.Niin itselle jää aikaa duunailla pyörää tai ajella tai hommailla muuta kivaa. Totakai sinä osaat kukas sitä epäilee

sähän olet BOMBER.
" DESTROYER CUSTOM "
-
M.A.D MAKE
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja M.A.D MAKE » To Syys 21, 2006 9:49 pm
hei!meijjän äijjä osti viilatun mulle peuskii....ilmottaka sit ajoissa tääl,koska olette lähös ajelee.!vois tulla vetomiesten messii ajelee,juomaa kahvia ja kehumaa itteää!!!!
-
serious-sam
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja serious-sam » To Syys 21, 2006 10:52 pm
M.A.D MAKE kirjoitti:hei!meijjän äijjä osti viilatun mulle peuskii....ilmottaka sit ajoissa tääl,koska olette lähös ajelee.!vois tulla vetomiesten messii ajelee,juomaa kahvia ja kehumaa itteää!!!!
no meidän mukaan mahtuu toki ajelemaan milloin vaan,mutta jos vetomiesten mukaan haluat joudut etsimään muita kavereita... Minä kun viimeksi sain vedellä joskus -90 luvulla ja silloinkaan tyhmä ei osannut kumia käyttää,niin nykyään on senkin suhteen aika hiljaista. Ja tyhmä kun olen,niin huono olen itseäni kehumaankaan

Mutta tuota kahvittelu seuraa meistä kyllä saa ja voidaan vaikka oluellekin lähteä,tehdään sitten siinä maailmasta hiukan parempi paikka meille kaikille.
-
Dae_
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Dae_ » Pe Syys 22, 2006 5:04 pm
serious-sam kirjoitti: voidaan vaikka oluellekin lähteä,tehdään sitten siinä maailmasta hiukan parempi paikka meille kaikille.
yhellä kaljalla ei vielä maailma parane ;) siihen tarvitaan USEITA oluita

-
naka
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja naka » Pe Syys 22, 2006 7:31 pm
hei!meijjän äijjä osti viilatun mulle peuskii....ilmottaka sit ajoissa tääl,koska olette lähös ajelee.!vois tulla vetomiesten messii ajelee,juomaa kahvia ja kehumaa itteää!!!!
tervetuloa! on muuten aika kuivaa nois "kouvola-sessioissa"!