Pudasjärven SM-osakilpailu, mitä mieltä

Valvojat: ESKIL, btseppo

Pudis jatkossakin sm-kisana?

Kyllä
27
68%
Ei
4
10%
Sakari Kuosmanen
9
23%
 
Ääniä yhteensä: 40

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Ti Heinä 27, 2010 9:29 pm

jake12r kirjoitti:Ne kylätiet on parhaita, kun siellä ei ole polliiseja eikä ruuhkaa...
Ollaan vahvasti eri mieltä, minä ajan n. 50tkm vuodessa, joten käsitykseni omaa kokemuspohjaakin.
jake12r kirjoitti:eikä kameratolppia
Vasen kaista pelastaa!
jake12r kirjoitti:Vaan tokihan se saattaa olla sieltä Vantaalta nopiampi nelostien kautta
Suorin reitti monesti on. Siksi olen myöskin valinnut kiihdytysurheilun, ei tarvi turhaa vaellella maaliin päästäkseen.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

majuriTK
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja majuriTK » Ti Heinä 27, 2010 9:35 pm

meikäläinen istuu muniensa päällä16h vuorokaudessa ettei tollanen6/7 tunntia voi olla niin lujassa :angry:
joppe62 kirjoitti:Eli kaikki vaikuttaa tosi tyytyväisiltä, mutta täytyyhän aina jonkun vähän naristakkin, niin minä nyt sitten.

Mä luulen että monelle muullekkin suurin kynnys on siinä kun molemmat pohjoisen kisat ajetaan peräjälkeen ja kun edellisen reissun peräpukamat alkaa juuri paranemaan pitäisi taas istua autossa tunti tolkulla.

Eli voisiko niitä tulevaisuudessa ajoittaa hieman eri tavalla niin varmaan tulisi sitten molempiin lähdettyä?

Läski
Viestit: 1024
Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Läski » Ke Heinä 28, 2010 1:17 pm

Eihän tossa mitään vikaa oo. Eikä siitä mun mielestä ole pahemmin marinaakaan mp kuskien parista kuulunut ...vai?

Joka kisassa on joku ajanut aina kovaa, joten syy ei ole radoissa vaan ajajissa ja säätäjissä. :wavey:

Taitaa olla autopuolen mutinoita pääosin noi Pudiksen kritiikit mitä itse on kuullut.

Vastaa Viestiin