MP OUTLAW 2010 ?

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Su Maalis 14, 2010 1:22 pm

Rakennan kaikenmaailman romuista, eli kertyneistä aarteista r.a.m.pe. -paineilmavaihtajan, shifterin käyttö tulee vissiin vaihtonapilta ja viiveet säädellään ecu editorilla.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Maalis 14, 2010 1:37 pm

Jos usko loppuu kesken askartelun niin voin myydä sulle huippulaadukkaan japanilaisen viritysosan eli trukin startin solenoidista tehdyn sifterin. Vai olikos se shitter. Toimii sähköllä, ei tarvi tankata.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Fastard
Viestit: 865
Liittynyt: To Maalis 14, 2002 1:00 am
Paikkakunta: SSB busa

Viesti Kirjoittaja Fastard » Ti Maalis 16, 2010 11:43 pm

""Haukotus""täytyy varmaan alkaa tekemään sitä pyörää mikä syksyllä jäi kesken, jotenkin nyt alkais tuntua siltä. Ne wanhat SPSB:t tulevat varmaan olemaan ainakin ekalla kaudella kovia menijöitä...tai sanoisko että alkukaudesta...Kalliokin sai viimeisen kisaan pelin kulkemaan oikein mukavasti.
1/4 7,80s/290kmh
1/8 5,17s/241kmh

Avatar
J-R
Viestit: 429
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja J-R » To Maalis 18, 2010 12:26 pm

Fastard kirjoitti:""Haukotus""täytyy varmaan alkaa tekemään sitä pyörää mikä syksyllä jäi kesken, jotenkin nyt alkais tuntua siltä. Ne wanhat SPSB:t tulevat varmaan olemaan ainakin ekalla kaudella kovia menijöitä...tai sanoisko että alkukaudesta...Kalliokin sai viimeisen kisaan pelin kulkemaan oikein mukavasti.
Joo... taitavat Kallio jne. pleikkarit tempoa niitä seiskoja heti alkukaudesta lähtien.

Mutta pikkuhiljaa vois varmaan aloitella rakentelun sielläkin... ja sitten kuvia kehiin tuonne 2010 rakentelu-kuvia topiikkiin.
On enää 50 päivää Pudiksen ekoille kiihdytyspäiville.
Pieni mainos tähän saumaan, hieno laskuri tuolla http://taivalkoskenmoot-kerho.fi/ :D

Itse ainakin miennaan tuolloin lähteä hakemaan setup:a tuohon pikkulohko Proboost 1216cc OLB:hen. Ihan alkaa pierettämään kun etes ajattelen, mitä kaikkea voi vielä joutua säätämään eka vetojen jälkeen :freak:

Jouniri
Viestit: 248
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Jouniri » Pe Maalis 19, 2010 4:23 pm

J-R kirjoitti:
Jouniri kirjoitti: Kalajoen westkoostissa ei sit ollukkaan vissiin yhtään tyttälöistä ajamassa kun Taxin lintta veti koko päivän pohjat niin mopoille kuin mikroautoillekin
Tuota.... miten http://www.sunrisecruisers.com/index.ph ... &Itemid=31 eli west coast street cup tulos-sivuilta teidän tila-taxia ei sitten löydy etes hakemalla ? Häh ?

Eikö voi suosiolla myöntää, ettei OIKEASTI ole koskaan voittanut mitään tai tehnyt mitään ennätyksiä :firing:

Minä ainakin voin myöntää, etten ole koskaan voittanut kuin itseni... enkä etes paskan jauhamisessa pärjää näissä karkeloissa :freak2:
Montakos muuta pyörää (tai autoa) tuolla meni alle 9sin ton listan mukaan kuin TFM Taxi?



http://www.youtube.com/watch?v=_3q1X5gL ... re=related

Avatar
TSAKI
Viestit: 598
Liittynyt: Su Helmi 10, 2002 1:00 am
Paikkakunta: ZZR-1441

Viesti Kirjoittaja TSAKI » Pe Maalis 19, 2010 8:44 pm

Jouniri kirjoitti:
J-R kirjoitti:
Jouniri kirjoitti: Kalajoen westkoostissa ei sit ollukkaan vissiin yhtään tyttälöistä ajamassa kun Taxin lintta veti koko päivän pohjat niin mopoille kuin mikroautoillekin
Tuota.... miten http://www.sunrisecruisers.com/index.ph ... &Itemid=31 eli west coast street cup tulos-sivuilta teidän tila-taxia ei sitten löydy etes hakemalla ? Häh ?

Eikö voi suosiolla myöntää, ettei OIKEASTI ole koskaan voittanut mitään tai tehnyt mitään ennätyksiä :firing:

Minä ainakin voin myöntää, etten ole koskaan voittanut kuin itseni... enkä etes paskan jauhamisessa pärjää näissä karkeloissa :freak2:
Montakos muuta pyörää (tai autoa) tuolla meni alle 9sin ton listan mukaan kuin TFM Taxi?
Mites onkos tuolla vossikalla ajettu alastarossa minkälaisia aikoja?
Pudiksen ajat oli vähintäänkin kummallisen kovia...mm. ensikertalainen vetää täysin vakio rykkösellä verkkarit jalassa ja kaikki vaihdot kytkimellä, kovempaa kuin tehtaan kääpiöt koskaan, ikinä. Vetomieskö? Vaiko "liian" hyvät olosuhteet?
Lehmät ovat märehtiväisiä ja ihmiset erehtyväisiä.

mersu
Viestit: 10
Liittynyt: La Touko 31, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mersu » Pe Maalis 19, 2010 9:21 pm

Joskus tuollanen lievä(älytön) takatuuli voi tehdä "tepposen" myös alottelijalle. Kenttä ja mittaalosuhteen on pudiksella viimisen päälle.

Noista verkkareista olisin kiinnostunut...tiedätkö merkin ja mallin ? ;OD

ZX-14R
Viestit: 579
Liittynyt: Ti Marras 26, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki tietty.

Viesti Kirjoittaja ZX-14R » Pe Maalis 19, 2010 9:53 pm

En oo Pudiksella ikinä ajanut, mutta kyllä se usein noita siellä ajettuja aikoja katsoessa tulee mieleen että yllättävän kovaa siellä mennään verrattuna muihin ratoihin.

Jouniri
Viestit: 248
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Jouniri » Pe Maalis 19, 2010 11:41 pm

TSAKI kirjoitti:
Jouniri kirjoitti:
J-R kirjoitti: Tuota.... miten http://www.sunrisecruisers.com/index.ph ... &Itemid=31 eli west coast street cup tulos-sivuilta teidän tila-taxia ei sitten löydy etes hakemalla ? Häh ?

Eikö voi suosiolla myöntää, ettei OIKEASTI ole koskaan voittanut mitään tai tehnyt mitään ennätyksiä :firing:

Minä ainakin voin myöntää, etten ole koskaan voittanut kuin itseni... enkä etes paskan jauhamisessa pärjää näissä karkeloissa :freak2:
Montakos muuta pyörää (tai autoa) tuolla meni alle 9sin ton listan mukaan kuin TFM Taxi?
Mites onkos tuolla vossikalla ajettu alastarossa minkälaisia aikoja?
Pudiksen ajat oli vähintäänkin kummallisen kovia...mm. ensikertalainen vetää täysin vakio rykkösellä verkkarit jalassa ja kaikki vaihdot kytkimellä, kovempaa kuin tehtaan kääpiöt koskaan, ikinä. Vetomieskö? Vaiko "liian" hyvät olosuhteet?
Tere tulemast vaan ajelee Pudikselle. Siellä kun ei oo ainakaan kukaan koskaan valittanut liian hyvää pitoa. Varmaan voit vertailla viime kesän SM kisojen tuloksia nekun oli nääs Pudikisellakin.

Paljonko lie Rampen mielestä tuota Pudis lisää Pudiksen SM skaboissa ollut?

Entäs Kalajoki onkos sielläkin vaan liian hyvät olosuhteet niinkuin taisi olla Joensuun mailillakin.

Ei ole ajettu Alastarossa eikä monessa muussakaan paikassa, kyllä noi meittin vartit on ihan hupia kuskille kuin pyörällekin kun ei sitä oo vielä kiellettykään.

Faktaa kuitenkin lienee Kalajoella ajetut (vain yhdellä kaasulla) 8.9 ajat vartille (kaksi kertaa, jolloin koko päivän nopein) sekä Pudiksen vartilla 8,7/277. Hyvin on kyl noi ajat / nopeudet täsmänneet myös Vboxiin.

Joensuun maililla meni 360,3kmh kun Artsin Yöjuna meni siellä 360,4kmh ja hyvässä kelissä ajettu Hallin nopeus 375kmh kuitenkin pohjilla Yöjunalla, kertonee jotakin kelistä. Mikan Kawa taisi mennä 355kmh tuolloin.

Kannattaa tulla pesee toi Taxi niin Pudiksen vartille kun Joensuun mailillekin ensi suvena, meinaan laitan sen sit oottamaan lentoa Bonnevilleen.. siel on kuulemma kans keli etu.

Avatar
J-R
Viestit: 429
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja J-R » La Maalis 20, 2010 11:09 pm

Jouniri kirjoitti:Kannattaa tulla pesee toi Taxi niin Pudiksen vartille kun Joensuun mailillekin ensi suvena, meinaan laitan sen sit oottamaan lentoa Bonnevilleen.. siel on kuulemma kans keli etu.
Jouni, nyt ollaan jo asian pointti ymmärretty... on tuossa yllä hyvin tiivistettynä.

Mutta tuo vaikka Rickey Gadson siihen pieru-bussin kuskuksi, niin toiveesi toteutuu... meille ei yleensä tule "Force Major" esteitä ja tulemme kanssasi viivalle (tai mikä Rickey Gadson sitten onkaan kuskina).

SM ja NDRS jne. sarjat ja kuviot pyörivät (toivottavsti) edelleen ja niihin osallistutaan, ilman erikseen tehdyä "haastetta Internetissä".
Usko Jouni pois,ei homma pyöri TEIDÄN ympärillä!

Huomaa: että keskustelet nyt dragrace.fi foorumin sulkeuduttua Suomen DRAGRACE kuskien foorumissa ja OLB osiossa!

Yllä oleva tekstissä ei sisällä huumoria enää yhtään :lol:

Jouniri
Viestit: 248
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Jouniri » Su Maalis 21, 2010 7:49 pm

J-R kirjoitti:
Jouniri kirjoitti:Kannattaa tulla pesee toi Taxi niin Pudiksen vartille kun Joensuun mailillekin ensi suvena, meinaan laitan sen sit oottamaan lentoa Bonnevilleen.. siel on kuulemma kans keli etu.
Jouni, nyt ollaan jo asian pointti ymmärretty... on tuossa yllä hyvin tiivistettynä.

Mutta tuo vaikka Rickey Gadson siihen pieru-bussin kuskuksi, niin toiveesi toteutuu... meille ei yleensä tule "Force Major" esteitä ja tulemme kanssasi viivalle (tai mikä Rickey Gadson sitten onkaan kuskina).

SM ja NDRS jne. sarjat ja kuviot pyörivät (toivottavsti) edelleen ja niihin osallistutaan, ilman erikseen tehdyä "haastetta Internetissä".
Usko Jouni pois,ei homma pyöri TEIDÄN ympärillä!

Huomaa: että keskustelet nyt dragrace.fi foorumin sulkeuduttua Suomen DRAGRACE kuskien foorumissa ja OLB osiossa!

Yllä oleva tekstissä ei sisällä huumoria enää yhtään :lol:
Anteeksi jos olen eksynyt taas kerran väärälle polulle, mä kun luulin tän olevan ihan avoin Bomber foorum?
Ihmettelen kyllä miksi ylläpitäjät ei sit oo dissannut mua vielä pois kaikkineen asiattomuuksieni. Mutta lupaan siirtyä pois tän jälkeen tästä otsakkeesta. Mut on se varmaan noitten huutojesi jälkeen tosi nöyrryttävää saada niin vartilla kuin mailillakin selkään Taxiltani!

Avatar
J-R
Viestit: 429
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja J-R » Su Maalis 21, 2010 8:15 pm

Ajetaan nyt Jouni etes ensin ja katsotaan sitten vasta kuka nöyrtyy :firing:

Sitä paitsi, olisko etes nöyryyttävää hävitä teidän stroukatulle isolohkolle, joka käyttää dityppioksidia parin ekokatasrofin verran.
Sulle hiukan nippelitietoa tässä ohessa: Typpioksiduuli on 296 kertaa niin tehokas kasvihuonekaasu kuin hiilidioksidi.

Lisäksi sitä teidän pieru-bussia on rakentanut insinöörejä yhden nokian verran :freak2:

Ja billetti osia ja muita mahdollisia viripalikoita on hankittu kivitalon arvosta :lol:

Joten oishan tuo oikeastaan ihme, jos sille joku pärjäisi :upto:

Ai niin, jos et itse tajua... niin kysy niiltä insinörteiltä että miksi ei ole oikein HUUDELLA täällä dragrace -> OLB osiossa noista lentokenttä-huippunopeus-hörhöilyistä, saati sitten bonevillen jutuista.

Tuossa muuten Kalevan jo legentaarinen artikkeli: Ilokaasun voimalla ennätysten kirjaan http://www.kaleva.fi/uutiset/juttu/606448
Highligt: tuosta artikkelista jo kulttimaineen saavuttanut lause... :freak2: "Myös pyörän hallintaa joutuu harjoittelemaan, sillä pelkästään keulimisen estäminen vaatii miehen arvion mukaan käytännössä seisovaa ajoasentoa, jossa vain pää on keulakatteen suojassa"

ps. ota sitten pelkkä menolippu sinne bonevilleen :wavey:

Avatar
Ernie
Viestit: 664
Liittynyt: Pe Helmi 01, 2002 1:00 am
Paikkakunta: boosted gsxr1000

Viesti Kirjoittaja Ernie » Ma Maalis 22, 2010 8:55 am

J-R kirjoitti: "Myös pyörän hallintaa joutuu harjoittelemaan, sillä pelkästään keulimisen estäminen vaatii miehen arvion mukaan käytännössä seisovaa ajoasentoa, jossa vain pää on keulakatteen suojassa"


:lol: :lol: Tuon ajoasennon haluaisin nähdä live tilanteessa..

Kyseinen yritys tuli joskus töllöttimestä, taisi jäädä hiukan puuttuumaan tavoitteesta konerikon myötä

Avatar
Natking
Viestit: 360
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Naurettava Alkoholisika, Buell S1W, Omavalmiste-72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Natking » Ma Maalis 22, 2010 6:00 pm

Noista muilla kuin Alastaron radoilla ajettavista kovista ajoista oon koittanut, ja sanonukkin monta helevetin kertaa etta koittakaan nyt ymmartaa etta se kokomatkalta hyvin liimattu rata pistaa helevetisti vastaan kon siina ajaa.
Tasta johtuu yleensa se etta lentokentilla ja muilla kylapaanoilla ajaa vahempitehoset vahkeet usein omia ennatyksiaan.
Lahtoon kun saadaan muutamakymmenen metria pitua niin se riittaa useimmille, ainakin niille jonka alusta on edes jonkunmoisessa kunnossa

Tiedan etta taallakin se ottaa kovasti monilla voimille jos joutuu luokittelemaan oman rakettinsa ''vahempitehoisten'' kategoriaan mutta..... :wavey:

ruuvi
Viestit: 1251
Liittynyt: To Marras 13, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja ruuvi » Ti Maalis 23, 2010 9:29 pm

Joku outlaw myytävänä 7.27 s motilla 8000 e:
http://www.kingracing.com/sale.php

Vastaa Viestiin