Honda CR250
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 12:58 pm
Honda CR250
En löytänyt tästä pyörästä topikkia joten loin uuden. kyseisestä pyörästä keskustelua.
itse ostin moisen tässä paripäivää sitten. myyjä sanoi että vuosimallia 1996 mutta kattelin kuvia että ei taida niin uus olla. toimii hyvin paitsi tyhjäkäynti omituinen, varmaan läpissä vikaa.
sanokaas viisammat mitä vuosimallia. Takakatteet ei oikein istu paikalleen. eli varmaan uudemmasta
itse ostin moisen tässä paripäivää sitten. myyjä sanoi että vuosimallia 1996 mutta kattelin kuvia että ei taida niin uus olla. toimii hyvin paitsi tyhjäkäynti omituinen, varmaan läpissä vikaa.
sanokaas viisammat mitä vuosimallia. Takakatteet ei oikein istu paikalleen. eli varmaan uudemmasta
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am
Re: Honda CR250
Kato runkonumerosta.
The 10th digit in a 17 digit V.I.N. or frame number represents the year of your machine.
A - 1980 H - 1987 R - 1994 1 - 2001
B - 1981 J - 1988 S - 1995 2 - 2002
C - 1982 K - 1989 T - 1996 3 - 2003
D - 1983 L - 1990 V - 1997 4 - 2004
E - 1984 M - 1991 W - 1998 5 - 2005
F - 1985 N - 1992 X - 1999
G - 1986 P - 1993 Y - 2000
The 10th digit in a 17 digit V.I.N. or frame number represents the year of your machine.
A - 1980 H - 1987 R - 1994 1 - 2001
B - 1981 J - 1988 S - 1995 2 - 2002
C - 1982 K - 1989 T - 1996 3 - 2003
D - 1983 L - 1990 V - 1997 4 - 2004
E - 1984 M - 1991 W - 1998 5 - 2005
F - 1985 N - 1992 X - 1999
G - 1986 P - 1993 Y - 2000
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 12:58 pm
Re: Honda CR250
en ymmärrä noista mitään mutta runko numero alkaa LML-03 ja niin edespäin. mutta perkele kun tilasin -96 malliin sopivat linkun,swingin ja iskarin laakerit ja näyttäs että pyörä on vanhempi ku rupesin kuvia kattomaan niin 90 luvun alussa tuommoset katteet niinkuin minun pyörässä. vittu näinköhän tullee väärät laakerit ja ei pääse montulle hyppimään. ihan väljät kaikki nimittäin
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am
Re: Honda CR250
Katot runkonumerosta kymmenennen kirjaimen ja vertaat tohon listaan.
Eli jos se olisi 96 mallinen niin se kirjain olisi T
Eli jos se olisi 96 mallinen niin se kirjain olisi T
-
- Viestit: 83
- Liittynyt: Pe Heinä 29, 2011 12:00 am
Re: Honda CR250
olikohan tämä kärry kyytillä vanahan mersun peräs jokunen päivä takaperin?
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 12:58 pm
Re: Honda CR250
Tuskinpa ollu ku kävin hakemassa kuletettiin semmosessa perävaunussa joka tehty rossipyörien kuljeukseen. ja sen jälkeen onkii ollu vaan remontissa
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 12:58 pm
Re: Honda CR250
mistähän sais tähän halvimmalla uudet kulutusosat koneeseen? mistä ootte tilannu? tuntuu että suomessa vähän ilmaa hinnoissa ja joku vois kertoo vaihteiston laakereiden laakerikoodit ni voisin käydä laakerikaupasta hakemassa uudet. siis jos joku joskus tehny remonttia tämmöseen ja sattunu ottamaan koodit ylös.
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am
Re: Honda CR250
Olisko tosta apua : http://www.cmsnl.com/honda-cr250_model219/
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 12:58 pm
Re: Honda CR250
Onko teillä tietoa mitä varten ceeärrän kampiakselissa on tuommoset pellit limpuissa ja niiden alla jotkut kumirenkaat
luulin että kone leipo kiinni mutta toisesta limpusta repes se pelti ja löi pytyn hel
man paskaks ja kampuran jumiin.
toimiiko ja kestääkö jos kuorin pellit helvettiin ja vaihatan kiertarin?
luulin että kone leipo kiinni mutta toisesta limpusta repes se pelti ja löi pytyn hel
man paskaks ja kampuran jumiin.
toimiiko ja kestääkö jos kuorin pellit helvettiin ja vaihatan kiertarin?
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
Re: Honda CR250
Oliskohan vain pienentämässä kampikammion tilavuutta? Toimii ilmankin mutta suattaapi tulla vähän ylävireisempi moottori ilman niitä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 12:58 pm
Re: Honda CR250
Juu eli voi jättää pois ne. nytkun tätä koneremonttia tässä tehhään nii vois samalla virittää konetta jonkun verran. Joku joka tämmöstä viritellyt nii vois tulla kertomaan miten sais lissää tehoja. mopon moottoreita on tullu viilailtuu ja viriteltyy ihan hyvällä menestykselläkin välillä mutta en tämmöseen uskalla omin päin käydä sohimaan. kaverin melko paljon uudempi kawasaki kx250 vie niin pitäs saada lisää tehoa
vielä kuvia täystuhosta:
E: mites muuten kun moottori on yli 20v vanha niin ollu moni insinööri asentamassa, lohkojen tiivistepinnat väännetty meisselillä tms ihan vituiks joka puolelta niin voisko niistä ottaa jyrsimessä sopivasti pois ja saman verran petilaakereihin paikalta niin menee lohkot kiinni vielä?
vielä kuvia täystuhosta:
E: mites muuten kun moottori on yli 20v vanha niin ollu moni insinööri asentamassa, lohkojen tiivistepinnat väännetty meisselillä tms ihan vituiks joka puolelta niin voisko niistä ottaa jyrsimessä sopivasti pois ja saman verran petilaakereihin paikalta niin menee lohkot kiinni vielä?
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am
Re: Honda CR250
Hyvä kohde lisävauhdin hakemiseen on aloittaa jarruista. Mitä paremmat on, sitä myöhemmin voi jarruttaa. Toinen ja vielä halvempi on treenata ajotaitoja. Eräs Paasiokin veteli jääradalla kurveissa ulkokautta porukoista ohi vanhalla ilmajäähy RM500:lla. Sano notta ilmanen virityskeino on kiäntää kahvasta kun muut jarrutteloopi.
Lohkoista on hyvin harvoin mahdollista koneistaa pintoja suoraksi ruuvarimiesten jäljiltä. Yhdet lohkot tasottelin naarmuista kemiallisella metallila. Kyllä siellä öljyt sisällä pysyi. Huolellinen putsaus vaan ensin asetoonilla kuten aina ennen tiivisteliimojakin.
Lohkoista on hyvin harvoin mahdollista koneistaa pintoja suoraksi ruuvarimiesten jäljiltä. Yhdet lohkot tasottelin naarmuista kemiallisella metallila. Kyllä siellä öljyt sisällä pysyi. Huolellinen putsaus vaan ensin asetoonilla kuten aina ennen tiivisteliimojakin.
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 12:58 pm
Re: Honda CR250
Juu jarrut huollan kanssa mutta koneeseen pitäs saada lisää jerkkua. tietysti jos jollain ois myydä 500cr kone niin oisin kiinnostunu??!
vai ei lohkoja voi köneistää. ei oikein toimi kemiallinen medalli kun pitäs koko tiivistepinta tasata nin vähän hankala hiioo tasaseks. mitähän niille keksis??
jatketaan taas joskus
vai ei lohkoja voi köneistää. ei oikein toimi kemiallinen medalli kun pitäs koko tiivistepinta tasata nin vähän hankala hiioo tasaseks. mitähän niille keksis??
jatketaan taas joskus
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
Re: Honda CR250
Tiivisteliimaa väliin vaan ja lakkaa murehtimasta koloja.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 17, 2013 12:58 pm
Re: Honda CR250
perseestä tuhrata sen silikonin kanssa ja nuo kolot on niin syviä että ei välttämättä pidä silloinkaan