Yamaha Dt125
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ke Heinä 18, 2012 12:00 am
Yamaha Dt125
Terve!
Missä vika. Tässä nyt muutaman illan YPVS:n kanssa tapelleena ajattelin kysyä viisaamilta neuvoa, YPvs tekee virtojen kanssa tarkastuksen ihan oikein, kun käynnistää nytkähtää kerran vasemmalle ja kuolee siihen... missä voi olla vika??????
Johdot on itketty jo sähkökaavioiden kanssa ok mutta silti ei vaan käynnissä tapahdu mitään vaikka kuinka huudattaisi tai ei..
Missä vika. Tässä nyt muutaman illan YPVS:n kanssa tapelleena ajattelin kysyä viisaamilta neuvoa, YPvs tekee virtojen kanssa tarkastuksen ihan oikein, kun käynnistää nytkähtää kerran vasemmalle ja kuolee siihen... missä voi olla vika??????
Johdot on itketty jo sähkökaavioiden kanssa ok mutta silti ei vaan käynnissä tapahdu mitään vaikka kuinka huudattaisi tai ei..
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am
3 johtoisessa on sisäänrakennettu ohjainboksi. Luultavimmin siinä sun servossa on johdot musta, ruskea ja musta/keltainen. Ruskeaan tulee virta, musta on maa ja musta/keltaiseen tulee cdi:ltä kierrossignaali. Varmista sen kunto vielä. Jos se on poikki servo tekee kyllä tarkistusliikkeen, mutta ei muutoin puhu mitään.
En nyt taas muista, minkä suuruista jännitettä sieltä pitäisi tulla käydessä ulos, mutta johdon voi tarkistaa siten, että mahdollisimman lähelle cdi-boksia työnnetään johtoon kuoren läpi ohut nuppineula ja näin voidaan mitata neulan ja johdon liittimen väliltä vastusmittauksella onko johto tältä väliltä kunnossa. Sama servossa olevalle johdolle, mutta servo kannattaa avata ja mitata johdon päästä saakka.
Mikäli ne on varmuudella ehjiä voi olla ohjainboksi tiltannut tai voi se johto olla vain irronnut sieltä servon sisältäkin. Tää mun allaoleva ohje käsittelee lähinnä piikkisen RD:n servoa, mutta ohjeet huoltamiseen + purkuun ja kasaukseen toimii muihinkin yammun servoihin.
http://www.mediafire.com/view/?7aow8bt9fz0nrsn
Jospa tästä olis jotain apuja.
En nyt taas muista, minkä suuruista jännitettä sieltä pitäisi tulla käydessä ulos, mutta johdon voi tarkistaa siten, että mahdollisimman lähelle cdi-boksia työnnetään johtoon kuoren läpi ohut nuppineula ja näin voidaan mitata neulan ja johdon liittimen väliltä vastusmittauksella onko johto tältä väliltä kunnossa. Sama servossa olevalle johdolle, mutta servo kannattaa avata ja mitata johdon päästä saakka.
Mikäli ne on varmuudella ehjiä voi olla ohjainboksi tiltannut tai voi se johto olla vain irronnut sieltä servon sisältäkin. Tää mun allaoleva ohje käsittelee lähinnä piikkisen RD:n servoa, mutta ohjeet huoltamiseen + purkuun ja kasaukseen toimii muihinkin yammun servoihin.
http://www.mediafire.com/view/?7aow8bt9fz0nrsn
Jospa tästä olis jotain apuja.
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am