2-tahti vs. 4-tahti

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Iku
Viestit: 58
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Iku » La Huhti 16, 2005 10:59 pm

4k

Avatar
miklo`s
Viestit: 181
Liittynyt: Ti Loka 26, 2004 12:00 am
Paikkakunta: fat ass gixxer

Viesti Kirjoittaja miklo`s » Su Huhti 17, 2005 9:47 am

kaks tahti käy helvetin hyvin......






















































pelkästään moottori sahaan :deal: :D
eastsidewheelers

Avatar
tuksi
Viestit: 20
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: alitehonen paska

Re: 2-tahti vs. 4-tahti

Viesti Kirjoittaja tuksi » Su Huhti 17, 2005 1:13 pm

EL Fast kirjoitti:2-tahti vs. 4-tahti. Yleinen kilvan aihe. Kumpi on parempi? Mopojen puolella 2-tahti on PALJON PAREMPI! Mutta entäs moottoripyörä? Kumpi on parempi? Siinä teille miettimistä. :D :upto: :P
mopois 2 tahti on parempi!!!! :nono: mut en kyllä ostas kaks tahti moottori pyörää :eek: ku se leikkaa kiinni helpommin ja ei kestäs jos sitä virittäs!!! ja sit vituttaaa ku pyörien pytyt ei oo ihan halpoja :grayyes:
mut tää on vaan mun mielipide :cheers: olutta mahaan ja mietti mään porukassa tota kysy mystä!!!!1 :drin:
keulii se jopokin, mutta vain taidolla!!!!

Hene
Viestit: 41
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Hene » Su Huhti 17, 2005 1:18 pm

Kyllä se manki on vaan paras kaikista mopoista.
Eli kyllä 4t voittaa aina.

Avatar
Plagis
Viestit: 406
Liittynyt: Su Joulu 08, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Rykkönen ja Supermopo

Re: 2-tahti vs. 4-tahti

Viesti Kirjoittaja Plagis » Su Huhti 17, 2005 4:53 pm

tuksi kirjoitti: mopois 2 tahti on parempi!!!! :nono: mut en kyllä ostas kaks tahti moottori pyörää :eek: ku se leikkaa kiinni helpommin ja ei kestäs jos sitä virittäs!!! ja sit vituttaaa ku pyörien pytyt ei oo ihan halpoja :grayyes:
mut tää on vaan mun mielipide :cheers: olutta mahaan ja mietti mään porukassa tota kysy mystä!!!!1 :drin:


:lol: :lol: :lol:


Kakstahtinen, ihan vaan siksi kun kaikilla muilla on kaks liikaa.

Dero
Viestit: 51
Liittynyt: La Heinä 03, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Kusiainen cebari

Re: 2-tahti vs. 4-tahti

Viesti Kirjoittaja Dero » Su Huhti 17, 2005 8:41 pm

tuksi kirjoitti:
EL Fast kirjoitti:2-tahti vs. 4-tahti. Yleinen kilvan aihe. Kumpi on parempi? Mopojen puolella 2-tahti on PALJON PAREMPI! Mutta entäs moottoripyörä? Kumpi on parempi? Siinä teille miettimistä. :D :upto: :P
mopois 2 tahti on parempi!!!! :nono: mut en kyllä ostas kaks tahti moottori pyörää :eek: ku se leikkaa kiinni helpommin ja ei kestäs jos sitä virittäs!!! ja sit vituttaaa ku pyörien pytyt ei oo ihan halpoja :grayyes:
mut tää on vaan mun mielipide :cheers: olutta mahaan ja mietti mään porukassa tota kysy mystä!!!!1 :drin:
Täältä sitä viisasta tekstiä taas tulee :lol:

RM
Viestit: 354
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 1:00 am

Re: j

Viesti Kirjoittaja RM » Ma Huhti 18, 2005 2:24 pm

Spike kirjoitti:
CBD kirjoitti:kaksi tahti vääntää paremmin eikä tartte pelätä että venttiilit palaa kaks tahtii on parempi virittää nelitahti laiska paska
onko hauskaa olla tyhmä?
nelari vääntää aina paremmin... :deal:

sitten kun pääset syöttötuolista pois niin käy koeajamassa Hyosung GT125 Kuva
2-tahti vääntää aina paremmin.(ellei vastaan laiteta ahdettua 4-tahtista). 2-tahdit vaan on yleensä niin pieniä moottoreita, mutta jos 4-tahdista puristettaisiin esim. 125cc 35 hp niin sillä ei pääsi edes liikkeelle...

4 sylinterin 1000cc 2-tahti voisi olla aika veikeä peli ajaa...

Dero
Viestit: 51
Liittynyt: La Heinä 03, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Kusiainen cebari

Viesti Kirjoittaja Dero » Ma Huhti 18, 2005 2:57 pm

Tuoki vähä riippuu miten asiaa ajatellaan. 2t koneessa on huippuvääntö parempi mutta vääntö on pienemmällä kierrosalueella. 4t koneessa taas vääntökäyrä on laaja joten siinä mielessä 4t vääntää paremmin.

Avatar
Spike
Viestit: 674
Liittynyt: Su Syys 12, 2004 12:00 am
Paikkakunta: liiterissä

Re: j

Viesti Kirjoittaja Spike » Ti Huhti 19, 2005 1:16 pm

RM kirjoitti:
Spike kirjoitti:
CBD kirjoitti:kaksi tahti vääntää paremmin eikä tartte pelätä että venttiilit palaa kaks tahtii on parempi virittää nelitahti laiska paska
onko hauskaa olla tyhmä?
nelari vääntää aina paremmin... :deal:

sitten kun pääset syöttötuolista pois niin käy koeajamassa Hyosung GT125 Kuva
2-tahti vääntää aina paremmin.(ellei vastaan laiteta ahdettua 4-tahtista). 2-tahdit vaan on yleensä niin pieniä moottoreita, mutta jos 4-tahdista puristettaisiin esim. 125cc 35 hp niin sillä ei pääsi edes liikkeelle...

4 sylinterin 1000cc 2-tahti voisi olla aika veikeä peli ajaa...
voi vitun mopopojat :firing: :firing:

RM
Viestit: 354
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 1:00 am

Re: j

Viesti Kirjoittaja RM » Ke Huhti 20, 2005 6:38 pm

Spike kirjoitti:
RM kirjoitti:
Spike kirjoitti: onko hauskaa olla tyhmä?
nelari vääntää aina paremmin... :deal:

sitten kun pääset syöttötuolista pois niin käy koeajamassa Hyosung GT125 Kuva
2-tahti vääntää aina paremmin.(ellei vastaan laiteta ahdettua 4-tahtista). 2-tahdit vaan on yleensä niin pieniä moottoreita, mutta jos 4-tahdista puristettaisiin esim. 125cc 35 hp niin sillä ei pääsi edes liikkeelle...

4 sylinterin 1000cc 2-tahti voisi olla aika veikeä peli ajaa...
voi vitun mopopojat :firing: :firing:
Näinhän se asia on. Voit ite vertailla teho/vääntökäyriä vaikka kyseisistä peleistä:

4-t 250cc crossi vs. 2-t 250cc crossi.

4-t 500cc crossi vs. 2-t 500cc crossi

4-t 1000 GSX-R vs 2-t joku 800cc moottorikelkka.(jotka yleensä 3-syl).

Myös 2-t V-Twin 1000cc voisi olla hieman miehekkäämpi peli kuin nelitahtisena....

JiiKoo
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha TZR 125,Yamaha RD 125 YPVS ja Honda Monkey

Re: j

Viesti Kirjoittaja JiiKoo » Ke Huhti 27, 2005 5:01 pm

[quote="CBD"]kaksi tahti vääntää paremmin eikä tartte pelätä että venttiilit palaa kaks tahtii on parempi virittää nelitahti laiska paska[/quote]
Mikäköhän laitos mahtaa 2-T:nä vääntää paremmin ku nelitahtinen kakstahtisessa on teho ja nopeus puoli tosiaan hyviä mutta kyllä nelitahtinen mun käsittääkseni vääntää paremmin!!! :nono:

tic
Viestit: 1
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 1:00 am
Paikkakunta: onhan noita..

Viesti Kirjoittaja tic » To Huhti 28, 2005 12:47 am

myydään manki joka päihittää jokaisen mopon. ja todennäkösesti jokaisen euro tehoisen piikinkin. Ei myytävänä itse mopoilijoille oman turvallisuutensa takia vaan niille jotka haluaa veikeen vehkeen vaikka varikko pyöräksi.
Toimii alkoholin ja ahtimen voimin.
There is no business like monkey business

John
Viestit: 1234
Liittynyt: To Touko 02, 2002 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja John » To Huhti 28, 2005 10:57 am

tic kirjoitti:myydään manki joka päihittää jokaisen mopon. ja todennäkösesti jokaisen euro tehoisen piikinkin. Ei myytävänä itse mopoilijoille oman turvallisuutensa takia vaan niille jotka haluaa veikeen vehkeen vaikka varikko pyöräksi.
Toimii alkoholin ja ahtimen voimin.
paljonkohan moinen kustantaa? olisko sulla jotain tarkempaa dataa kertoa pyörästä, kiinnostaisi :)

Avatar
IGonep
Viestit: 1
Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Jippo

Viesti Kirjoittaja IGonep » To Touko 05, 2005 1:08 pm

2-tahti on parempi ainakii mopos entiiä onko moottoripyöräs ehkä sama juttu että 2-tahti parempi :-? :burnout:

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Viesti Kirjoittaja j0j0 » To Touko 05, 2005 1:20 pm

IGonep kirjoitti:2-tahti on parempi ainakii mopos entiiä onko moottoripyöräs ehkä sama juttu että 2-tahti parempi :-? :burnout:
Bomber on hyvä!
IBMC Street Gang

Vastaa Viestiin