Honda NSR 125, Kolarikorjaus, modaus.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Honda NSR 125, Kolarikorjaus, modaus.

Viesti Kirjoittaja Ileri » To Heinä 12, 2007 7:49 pm

Jees, eli kiva juttu kävi että mopopoika täräytti eteen ja pyörän kanssa heitin volttia tuloksena tankki rutussa, katteet melko naarmuilla, vilkuista tietookaan ja takajarru runko ( se missä se poljin on ) solmussa. Ainii, melkee unohtu, takahäkkikin vääntyi hitusen.

Vakuutusyhtiöpä ilmoitti että jos en korjaa itse niin menee tämä laitos lunastukseen:nono: , ja minä vastasin tietenkin että ei kyllä jumalauta mene, ja pyysin tarkastajan arvioimaan mulle korjaus rahoja.
Niitä rahoja siis herui sen 2750 euron verran :deal: .

Okei, asiaan, eli Muutoksiin , projektin vaiheisiin, ajankohtaan ja tähdättyyn lopputulokseen.

nyt kesällä olen päättänyt että en ala maalaamaan laitosta vielä, koska sillon multa jäisi nää vähät ajotkin jotka tälle kaudelle kertyisi :mad: ( kipsi kädessä toukokuun loppuviikosta heinäkuun kuudenteentoista päivään. ).

saksaan on laitettu tilaus joka sisältää erinäisiä osia, kuten:
-Jollymoto, normi putki
-Lakkaa, polttimoita
-kaksi katetta, koska etumaiset katteet murjoutuivat niin vallan vitusti kun voltin heitti.
-musta pleksi.
-etc.
saksan tilausta laittaessa mielessä kävi tehdä AIVAN fighter look pyörä, mutta tilasimpa silti orkkis osien kaltaiset osat. Joten eikai sillä niin väliä.

Suomen korjaamoilta ja kauppiailta:
-Uusi takahäkki ( nojoo, käytetty. )
-Vilkut
-valoumpiot
-takavaloon tarvittavia aineita
-kittiä, yms yms.

Maalaus osio:
Värivaihtoehdoiksi olen miettinyt mustaa ja kultaa, jos joku maalari osaisi toteuttaa koko katteilla pyörästä todella räyhäkkään näköistä kuvitusta, jos tämä epäonnistuu niin väriksi todenäköisesti tulee Kameleontti ( väri ei vielä varma ), olkoot pyörässä kiinni kaikki katteet tai vain pari.

Rungon ja muutenkin rakenteelliset muutokset pyörään, näin projektin alkupäivinä ovat visiossani olleet kutakuinkin perän nosto, takakatteiden pieni muodonmuutos ( säilytetään silti 2 paikkaisuus, mutta ducktail on tulossa. ) ja pieniä suoristus operaatioita. Ja tietenkin, Undertail on pyörään tulossa, väristä taikka materiaalista en ole vielä varma, mutta jotain voitte odottaa ;)


Loppuun, projekti on vasta aluillaan, ja en tiedä miten paljon tämä ketään kiinnostaa.
ajattelin vain tänne tehdä tämmösen "päiväkirja" tapaisen projekti topicin koska pyörästä on tulossa tavallista räyhäkkäämpi, tehokkaampi ja tavoitteena on ollut myös saada päät kääntymään kun ajaa kaupungilla ohitse, keula pystyssä tai perä ;)

että sellaista, viesti hieman sekava, kirjottelen lisää kun päänsärky laskee.:D

-Ilari & Paskottu nsr.

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » To Heinä 12, 2007 10:43 pm

Muistakkin sit tehä hieno!

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Viesti Kirjoittaja Ileri » Pe Heinä 13, 2007 2:37 am

Tietenkin, tää on sitä harjottelua ennen kuus-satkun muokkausta :)

Avatar
wigi
Viestit: 484
Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 1:00 am
Paikkakunta: NäkSteR(myydään) ja PV600cc(myydään)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wigi » Ma Heinä 16, 2007 2:38 pm

tee ny jumalaut siitä faitteri!!! :deal:

Avatar
-nddi
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha DT 125X

Viesti Kirjoittaja -nddi » Ma Heinä 23, 2007 12:48 am

wigi kirjoitti:tee ny jumalaut siitä faitteri!!! :deal:


Niin justiisa rossi stongaa kii ja perää ylös niin päät kääntyy!!! Ja on räyhän näkönen vehe!!!

Vastaa Viestiin