KTM 125cc crossi syöpi tulppia...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
*prkl*
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: yamaha 600cc

KTM 125cc crossi syöpi tulppia...

Viesti Kirjoittaja *prkl* » Su Maalis 05, 2006 5:32 pm

eli nyt talvella ruvennut tulppia menemään, mistäköhän johtuisi ? :-? bensaa suattaa saada hitusen liikaa mutta onko muita vaihtoehtoja mistä johtuisi ? melkein 2 ajotunnin välein saa tulpan vaihtaa... :(
"oon himan...."

Avatar
Nakki_
Viestit: 424
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 12:00 am
Paikkakunta: tellu, kurapy�r�

Viesti Kirjoittaja Nakki_ » Su Maalis 05, 2006 5:33 pm

Väärä lämpöarvo tulpassa?

Avatar
simppask4
Viestit: 367
Liittynyt: La Helmi 11, 2006 1:00 am
Paikkakunta: crf250r ja toinen varkailla

Viesti Kirjoittaja simppask4 » Su Maalis 05, 2006 5:41 pm

väärät seokset?

monty
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Helmi 21, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Upcoming Kurapeli.

Viesti Kirjoittaja monty » Su Maalis 05, 2006 6:39 pm

Mulla oli joskus samanlainen ongelma. :lol:
Uus tulppa piti ostaa melkein joka viikko. Vaihoin pienempään lämpöarvoon nii jo rupes pelitämään... =)

Avatar
Nakki_
Viestit: 424
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 12:00 am
Paikkakunta: tellu, kurapy�r�

Viesti Kirjoittaja Nakki_ » Su Maalis 05, 2006 7:54 pm

Ei taida olla niin kranttu seoksille tuo keihin, kun lortot sun muut paskat. Hyvä vaan jos talvella vähän rikkaalla. Ite tullu joskus ajettua kesällä talvi seoksilla ja toisinkin päin, eikä pahempia ongelmia oo ollu. Laihalla vaan ei meinaa toimia alhaalta ja tietysti jos ei anna happea, kun on rikkaalla ni eihän se tykkää.

Avatar
*prkl*
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: yamaha 600cc

Viesti Kirjoittaja *prkl* » Ke Maalis 08, 2006 12:23 pm

kävin tuolta paikallisesta huoltamosta kyselemässä millä tulpan lampoarvolla pitäs pelittää ja sieltä ehtivät jostain tietoutta ja sanoivat että 10 pitäs pelittää... ostin sitten tulpan mutta paskaksihan se meni... pitää ruveta tuota kaasari säätelemään... mutta kumma kun koko kesän pelitti mainiosti ja alkutalvenkin... nyt sitten tulppia menee joka ajokerran jälkeen.. :eek:
"oon himan...."

jorkki
Viestit: 76
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jorkki » To Maalis 09, 2006 8:13 am

*prkl* kirjoitti:kävin tuolta paikallisesta huoltamosta kyselemässä millä tulpan lampoarvolla pitäs pelittää ja sieltä ehtivät jostain tietoutta ja sanoivat että 10 pitäs pelittää... ostin sitten tulpan mutta paskaksihan se meni... pitää ruveta tuota kaasari säätelemään... mutta kumma kun koko kesän pelitti mainiosti ja alkutalvenkin... nyt sitten tulppia menee joka ajokerran jälkeen.. :eek:
Kuullostaa 10 aika isolle, normaalisti taitaa 9 olla. Omassa yamaha yz 250 on 8. Voi myös kokeilla ostaa EG tulpan jos olet nyt halvempia ES tulppia käyttänyt. Ja näkeehän tulpasta hyvin kun on rikkoontunut että jos on musta niin liikaa seosta.

Avatar
uijui
Viestit: 281
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Supaduke + pojjaat

Viesti Kirjoittaja uijui » Pe Maalis 10, 2006 10:21 pm

Pistä sinne 9eg. Kone lämpöseks, ja hanaa ihan vitusti muutama minuutti. Sitten annat mennä kutosen pohjaan ja painat sammutinnappia. Tulppa irti. Pitää olla suunnilleen kahvinruskea. Tai tummempi.

Jake
"Jos viistoistavuotiasta sais."

jorkki
Viestit: 76
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jorkki » La Maalis 11, 2006 12:14 am

chip kirjoitti:
Kuullostaa 10 aika isolle, normaalisti taitaa 9 olla. Omassa yamaha yz 250 on 8. Voi myös kokeilla ostaa EG tulpan jos olet nyt halvempia ES tulppia käyttänyt. Ja näkeehän tulpasta hyvin kun on rikkoontunut että jos on musta niin liikaa seosta.
Tai tarkoitin että jos on musta niin liian kylmä tulppa. Joskus oli itsellä vanha Honda Mtx niin siinä oli vakio tulppa 9, mutta 7 pelas kunnolla. 9 ei kauan kestänyt

Avatar
*prkl*
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: yamaha 600cc

Viesti Kirjoittaja *prkl* » La Maalis 11, 2006 10:18 am

uijui Lähetetty: Per Maa 10, 2006 10:21 pm Viestin aihe:
Pistä sinne 9eg. Kone lämpöseks, ja hanaa ihan vitusti muutama minuutti. Sitten annat mennä kutosen pohjaan ja painat sammutinnappia. Tulppa irti. Pitää olla suunnilleen kahvinruskea. Tai tummempi.
tänään tuon kaasarin auon ja katon mitä sieltä löytyy... (suuttimen koko jne...) sitten pitää tuota kokeilla.
"oon himan...."

Avatar
_LC_
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 1:00 am
Paikkakunta: KTM 660 SMC

Viesti Kirjoittaja _LC_ » Ke Maalis 22, 2006 8:17 pm

Itelläni teki 125 KTM sx samaa et tulppaa meni niin vitusti.. Mut noissa kisa peleissä kannattaa aina lämmittää kone kunnolla enne ku alkaa kierrättää konetta. sillee kestää pitempää.. tai ainaki mulla tuo toimi.

Vastaa Viestiin