Piikill

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

asaperc
Viestit: 23
Liittynyt: La Touko 15, 2004 12:00 am

Piikillä keulaa?

Viesti Kirjoittaja asaperc » To Kesä 02, 2005 8:16 pm

Elikkäs, oisko kellään kertoo että mitä kannattas piikille tehä ku keula ei nouse tekemälläkään :-? ... Oma pyöräni on Yamaha DT...Kannattasko välejä vaihtaa? Mites toi YPVS ku se ei oo mulla käytös niin auttaisko sen laittaminen kuntoon? voi tietysti kuulostaa tyhmältä noi kysymykset mutta kun prkl sen keulan on vaan pakko nousta :angry:

Nissanini
Viestit: 77
Liittynyt: La Marras 29, 2003 1:00 am
Paikkakunta: HakuPäällä

Re: Piikillä keulaa?

Viesti Kirjoittaja Nissanini » To Kesä 02, 2005 8:28 pm

Ice_T kirjoitti:Elikkäs, oisko kellään kertoo että mitä kannattas piikille tehä ku keula ei nouse tekemälläkään :-? ... Oma pyöräni on Yamaha DT...Kannattasko välejä vaihtaa? Mites toi YPVS ku se ei oo mulla käytös niin auttaisko sen laittaminen kuntoon? voi tietysti kuulostaa tyhmältä noi kysymykset mutta kun prkl sen keulan on vaan pakko nousta :angry:
Laitat ykkösen silmään ja kaasu pohjaan ja päästät kytkimen nopeasti.
Jos ei keula nouse niin otan osaa, koska omistat silloin todella lahnan mopedin.

Avatar
Jappe
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jappe » To Kesä 02, 2005 10:17 pm

Päästelet vaikka paineita takarenkaasta.
Odotat tehopiikkiin ja sitten nykäset ilmaan keulaa samalla kuin painat kaasua.

Jazka
Viestit: 155
Liittynyt: To Touko 13, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Myyty!

Viesti Kirjoittaja Jazka » Pe Kesä 03, 2005 9:18 am

kävelyvauhdissa pistät kytkimen pohjaan ja kierrokset korkeelle riippuu pyöräst paljon tarvii,räväytät kytkimen irti ni pitäis keulan nousta..takajarrul tai kaasun vapauttamisel saat säädeltyy ettei mee yli,mut jos ei keula vieläkään nouse niin pistä kierrokset ihan tappiin räväytä kytkin irti ja riuhtase keulaa ylös niin paljon kun jaksat(saa karjuakkin samal)jos ei nouse niin myy pyörä verkon painoks tai sä et vaan osaa!

Avatar
r0k
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja r0k » Pe Kesä 03, 2005 2:25 pm

Oman pyörän kanssa se ottaa YPVS päällä paremmin kierroksia ku ilman, ja se kiihtyy nopeemmin YPVS päällä. Pistä ihmees ne vaijerit kiinni sinne servoon ja laita joku katkasija katteen alle. Keuliesssa mulla ainakin on YPVS päällä.

Ja keulimisesta: ajat sillain kävelyvauhtia eteenpäin ja nostat kierroksia piikin ohi, ammut kytkimellä ja riuhtaset taakseppäin. Jos ei nouse, et vaan osaa.
<br><div>Saatanallisuutta.</div>

AJMK
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 1:00 am
Paikkakunta: R6

Viesti Kirjoittaja AJMK » Pe Kesä 03, 2005 3:01 pm

Kyllä dt:llä pitäis keula nousta helposti, taitaa olla vähän huonissa säädöissä toi sun pyörä...
Mutta asiaan: ajat hissukseen, ei liian hiljaa, ja painat kytkimen pohjaan yhtäaikaa kun etujarrun, painat kaasua, kun etupumput on alhaalla, lasket kytkimen. tolleen pitäis keulia ilman repimistäkin.
Nimimerkillä keulinut yhden dt:n ympäri.

jompe
Viestit: 466
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 12:00 am
Paikkakunta: K6

Viesti Kirjoittaja jompe » La Kesä 04, 2005 6:02 pm

Nouset tapeille seisomaan vaikka kakkosella,läväytät vaan kytkimellä ja vähän rempaset.pitäis nousta.Siitä sitte vaan lähet tuuppailemaan isompaa silmään.reeniä,reeniä.

Avatar
dudismi
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja dudismi » Su Kesä 05, 2005 6:10 pm

mulla oli sama ongelma ja sit se keitti aika rankasti, mutta koneen avauksen jälkeen huomasin että kansi on suora ku vanhan miehen selkä ja sen suoristamisen jälkeen löyty ihan erilailla tehoja ja muutenkin toimi paremmin. Ei siitä ypvs:än säätimestä ole mitään hyötyä, otat vaan sen pultin sieltä pois, niin että se on kokonaan auki. Mulla ainakin toimii hyvin :shine:

Avatar
Spike
Viestit: 674
Liittynyt: Su Syys 12, 2004 12:00 am
Paikkakunta: liiterissä

Viesti Kirjoittaja Spike » Su Kesä 05, 2005 8:42 pm

miten joku ei osaa keulia DT:llä? mä nostin keulaa kaverin DT:llä kerran ihan vahigossakin.... päästi vaan kytkimen nopeesti, eikä tarvinnu olla edes paljoa kierroksia :-?

tosin se DT tais olla aika poikkeusyksilö kun sillä kusetti kaikki teharilla ja isommilla suuttimilla laitetut vehkeet :D ja se oli vaan vakio (kuristukset pois)
ei siinä mitään keulan pumppaamisia tai etujarrua tarvita että Dt:n saa pystyyn. riittää kun korkeintaan nykäsee tangosta :upto:

asaperc
Viestit: 23
Liittynyt: La Touko 15, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja asaperc » Ma Kesä 06, 2005 12:28 am

r0k kirjoitti:Oman pyörän kanssa se ottaa YPVS päällä paremmin kierroksia ku ilman, ja se kiihtyy nopeemmin YPVS päällä. Pistä ihmees ne vaijerit kiinni sinne servoon ja laita joku katkasija katteen alle. Keuliesssa mulla ainakin on YPVS päällä.
siis ypsihän tuo lisää vääntöä pikku kiekoille, eli ottaa nopeemmin kierroksia ja kiihtyy paremmin :a: kyllä se keula nousee kun kytkimellä nostattaa, mutta pitkiä matkoja en vielä hallitse. pitäs vaan jaksaa reenata mutta kun ei oo vielä korttia ja ei oikeen oo mitn paikkaa :nono:

Avatar
Jopo_
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Kesä 08, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Yammun pikkulohkonelarienska

Viesti Kirjoittaja Jopo_ » To Kesä 09, 2005 11:47 am

Ice_T kirjoitti:
r0k kirjoitti:Oman pyörän kanssa se ottaa YPVS päällä paremmin kierroksia ku ilman, ja se kiihtyy nopeemmin YPVS päällä. Pistä ihmees ne vaijerit kiinni sinne servoon ja laita joku katkasija katteen alle. Keuliesssa mulla ainakin on YPVS päällä.
siis ypsihän tuo lisää vääntöä pikku kiekoille, eli ottaa nopeemmin kierroksia ja kiihtyy paremmin :a: kyllä se keula nousee kun kytkimellä nostattaa, mutta pitkiä matkoja en vielä hallitse. pitäs vaan jaksaa reenata mutta kun ei oo vielä korttia ja ei oikeen oo mitn paikkaa :nono:
jep... laitas ihmeessä toi ypvs kuntoon niin saat pikkukiekoille lisää vääntöä, koska sen vaikutus loppuu kokonaan vasta 6-7 tuhannen kierroksen paikkeilla... Kyllä DT:n pitäis keulia jos se vaan vähääkään on kunnossa... ykkösellä pitäis nykimällä nousta kaasusta ja kakkosella tarvii jo kytkintä ja kunnon repäsyä...
Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground

bomber112
Viestit: 5
Liittynyt: La Heinä 02, 2005 12:00 am
Paikkakunta: yamaha dt-r 125, suzuki pv...X))

Viesti Kirjoittaja bomber112 » La Heinä 02, 2005 1:04 pm

otat putkest holkin pois ja ilmanputsarist alumiini levyn vittuuu ja sit säädät ypvs:n ni eiköhä pitäis keulii jos ei keuli ni kuskis vika.... :)

Avatar
r0k
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja r0k » Ti Heinä 05, 2005 1:53 pm

Ice_T kirjoitti: siis ypsihän tuo lisää vääntöä pikku kiekoille, eli ottaa nopeemmin kierroksia ja kiihtyy paremmin :a: kyllä se keula nousee kun kytkimellä nostattaa, mutta pitkiä matkoja en vielä hallitse. pitäs vaan jaksaa reenata mutta kun ei oo vielä korttia ja ei oikeen oo mitn paikkaa :nono:
Lentokenttä on kiva paikka. :P Varsinkin tää yksi meilläpäin oleva jolla ei koskaan ole ketään. :D
<br><div>Saatanallisuutta.</div>

Eidos
Viestit: 30
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Eidos » To Heinä 07, 2005 3:26 pm

p****le kun separilla keulimisesta ei tuu mitään.... kaveri keulii tolla mun piikki seepralla vaikka kuinka mutta multa ei suju mitenkään :firing: :angry:
Jos et lähde tänään, et lähde huommennakaan!

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » To Heinä 07, 2005 3:33 pm

Eidos kirjoitti:p****le kun separilla keulimisesta ei tuu mitään.... kaveri keulii tolla mun piikki seepralla vaikka kuinka mutta multa ei suju mitenkään :firing: :angry:
Älä ny sitte tuhlaa aikaas täällä kirjoitteluun vaa me reenaamaan :wink:

Vastaa Viestiin