keulat pikku Gixxerill

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

D600
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1000 '05

keulat pikku Gixxerillä?

Viesti Kirjoittaja D600 » Ma Huhti 19, 2004 9:37 pm

Moro.

Omistan tollasen '03 600 gixxerin ja on alkanu kiinnostaan toi temppuilu. Keuloistahan se on kaiketi normaalia alottaa (paitsi autokoulun hätäjarrutuksen jossa takanakki oli ties missä ;D ). Luin FAQ:n huolella läpi, mutta kaipaisin silti vinkkiä. Uskoisin, että useampi foorumin käyttäjä on joko ajanut kyseistä pyörää tai ainakin nähnut sen toiminnassa, joten kuinkas helposti se nokka nousee? Jostakin luin, että 1 ja 2 vaihteilla olis joku mestari saanu jopa pelkällä kaasulla mutta mites on? Kaasulla, kytkimellä vai pamautanko jostain skeittirampista läpi et etunen värähtää? :)
Katuvetoa!

Avatar
Spine^
Viestit: 1234
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 510 SMR -11

Viesti Kirjoittaja Spine^ » Ma Huhti 19, 2004 10:03 pm

kyllähän tuo ihan kaasulla pitäs ykkösellä ainaki nostaa,ja siitähän vaihtaa sitte ilman kytkintä lennosta kakkoselle jos pro on ;).
mut jollai kakkosella ajelee paljokierroksia mittarissa,livauttaa kytkimen sisään ja ulos älyttömän nopeesti ni kyl sen pitäs vähän nousta..
never ride faster than your guardian angel can fly.

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ti Huhti 20, 2004 1:08 am

Mä käytän aina kytkintä, kun sneppaan keulan ilmaan :wavey:
Nousee mun mielestä hallitummin pystyyn. :cool:

Avatar
penikka
Viestit: 135
Liittynyt: Pe Syys 06, 2002 12:00 am
Paikkakunta: gixxeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja penikka » Ti Huhti 20, 2004 10:58 am

kytkimellä vaan ylös. ja kakkosvaihteella. Kierroksia kannattaa olla jonnin verran. Nousee paljon hallitummin kun 1. vaihtella pelkällä kaasulla. Mutta tottumuskysymyksiähän nämä ovat.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten to different shades of black and blue.

D600
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1000 '05

Viesti Kirjoittaja D600 » Ke Huhti 21, 2004 11:41 am

Homma selvä. Kiitokset avusta.
Katuvetoa!

Avatar
Karban
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Syys 10, 2002 12:00 am
Paikkakunta: touhut lopetettu

Viesti Kirjoittaja Karban » Pe Huhti 23, 2004 8:05 am

Mun huipputehokas ja ultrakevyt fasu joka hädin tuskin keulii kaasusta ykkösellä nousee kakkosvaihteella kepeästi tuon herra Rothwellin neuvoin:

"when it does reach 5-6000 just pull in the clutch lever enough so you hear the engine go to 7-7500 rpm and let it back out quickly but smoothly"
Kuva

Vastaa Viestiin