Ihan mielenkiinnosta tuliko auto? tieliikenteessä päälle vai...?mortal kirjoitti:....sitten joku jamppa vetäs mua päin ja mopo paskana![]()
tekninen veto.., circlet yms.
Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo
- osku40
- Viestit: 8
- Liittynyt: To Maalis 15, 2012 1:00 am
- Paikkakunta: kawasaki zx-6r 04
circlee
Täällä circle reenaus alotettu kawalla, tyhjäkäynti 3500, vasenjalka subcagella ja oikea jarrulla, takasessa 2 kiloa. Pyöritän vasemmalle päin.
Ongelmana circleen meno ja jos saa menemään niin kroppa tuppaa kallistumaan oikeelle. Jos saan korjattua ja pidettyä kropan mukana niin sitten pyörä suoristuu, hermoja raastavaa hommaa, mutta pakko se on tänä kautena vielä saada pyörimään.
Ongelmana circleen meno ja jos saa menemään niin kroppa tuppaa kallistumaan oikeelle. Jos saan korjattua ja pidettyä kropan mukana niin sitten pyörä suoristuu, hermoja raastavaa hommaa, mutta pakko se on tänä kautena vielä saada pyörimään.
- Tsuissi
- Viestit: 182
- Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 636C stunttimopo
Re: circlee
Kokeileppa heittää paineet lähemmäs kiloa..osku40 kirjoitti:Täällä circle reenaus alotettu kawalla, tyhjäkäynti 3500, vasenjalka subcagella ja oikea jarrulla, takasessa 2 kiloa. Pyöritän vasemmalle päin.
Ongelmana circleen meno ja jos saa menemään niin kroppa tuppaa kallistumaan oikeelle. Jos saan korjattua ja pidettyä kropan mukana niin sitten pyörä suoristuu, hermoja raastavaa hommaa, mutta pakko se on tänä kautena vielä saada pyörimään.
- niksude
- Viestit: 8
- Liittynyt: Ti Heinä 31, 2012 12:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki ZX-6R
- Viesti:
Noniin. Eilen aloin myöskin tuota circleä harjoittelemaan, juurikin tuolla tavalla eli vasen jalka takatapilla ja oikea jalka jarrulla. Kokeilin 2bar paineilla, ei jotenkiin sujunut tai sitten en vaan vielä päässyt jyvälle... Kuitenkin, laskin paineet 1,5bar:iin ja jauhoin hommaa tunnin verran. Sitten se tapahtui, 3 puhdasta ympyrää ekalla onnistumisella kun sain pyörimään!!! 



Tämän vauhdittamana koko loppuilta tykiteltiinkin sitten ympyröitä, vajailla tai täysillä ympyröillä. Aivan mahtava fiilis!!!!
Tämän vauhdittamana koko loppuilta tykiteltiinkin sitten ympyröitä, vajailla tai täysillä ympyröillä. Aivan mahtava fiilis!!!!
- Kosbez
- Viestit: 23
- Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 1:00 am
- Paikkakunta: 600 K5
Re: tekninen veto.., circlet yms.
Millasia välityksiä porukka suosittelis, kun olis tarkotus kikkailun lisäks ajaa myös liikenteessä. Eli jos jollain on hyviä/huonoja kokemuksia tietyistä väleistä, niin olis kiva kuulla. Pyöränä siis k5.
- Juusoo
- Viestit: 197
- Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
- Paikkakunta: GSX-R1000 K5
Re: tekninen veto.., circlet yms.
Vinkkejä circleihin? Istualteen menee tyhjistä vasten nyt vaihtelevasti puolikkaasta kierroksesta kahteen. Samalla tavalla meni jo kaksi viikkoa sitten, ei mitään kehitystä, rengaspaineita koitettu säätää, alkuun en miettinyt tangon asentoa yhtään mutta nyt tajusin että lähtee kääntymään helpommin kun kääntää tangon oikealle ja suoristaa kun taittuu ettei kaadu. Istualteen on ainoo tyyli miten menee, jalka takatapilla oon koittanu mutta ei vaan taitu, vähemmän vauhtia ja lisää kulmaa? Jalka penkinreijässä ei tunnu hyvältä ja seat standereita oon päässy heikosti yrittämään temppuilevan käppärin takia, ne oli piikkiselläkin helpoimpia mutta tarvii malttaa kunhan saa käppärin kuntoon. Rengaspaineita oon vaihdellu 0,5bar-2,5bar välillä. Tyhjistä säädelty n. 2500-5000rpm välillä, sillä ei sinänsä vaikutusta kun kovempi tyhjis sitten laskettu keuliessa jarrulla. Kaasulla en osaa vetää kuin suoraan, en saa keulaa pysymään ylhäällä ja pari kertaa tullut tilanteita kun liikaa kaasua ja liikaa jarrua
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Tammi 22, 2015 12:16 pm
- Paikkakunta: 750 gsx-r
Re: tekninen veto.., circlet yms.
Tossa edellisellä sivulla kun oli puhetta kytkimen keventämisestä ni onko kukaan kokeillu tämmöstä kevennintä: http://www.trialsbits.co.uk/product_inf ... cts_id=194 , sopis paremmin omalle kukkarolle kun joku satasen kahva
- T.A
- Viestit: 1377
- Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: gpz 500,smr 511
Re: tekninen veto.., circlet yms.
Parissa pyörässä ollut kyseinen keventäjä ja ihan hyvin on pelittänyt. Pidentää vaan aika paljon kytkinkahvan liikettä.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Tammi 22, 2015 12:16 pm
- Paikkakunta: 750 gsx-r
Re: tekninen veto.., circlet yms.
Ei ois jääny nurkkiin pyörii tommosta tarpetonta?
- T.A
- Viestit: 1377
- Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: gpz 500,smr 511
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Tammi 22, 2015 12:16 pm
- Paikkakunta: 750 gsx-r
Re: tekninen veto.., circlet yms.
vilkase jos löytyy ja luovut siitä sopu hintaan ni ei tarviis tilata ulkomailta
- Juusoo
- Viestit: 197
- Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
- Paikkakunta: GSX-R1000 K5
Re: tekninen veto.., circlet yms.
Noita saa ihan suomestakin. Googleta dice kytkimen keventäjä.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Tammi 22, 2015 12:16 pm
- Paikkakunta: 750 gsx-r
Re: tekninen veto.., circlet yms.
Niimpäs näköjään saa
jos käytetyn sais halvemmalla ni se ois aina parempi
T.A pistä yksityis viestii jos löydät sen keventäjän ja haluut myydä