tekninen veto.., circlet yms.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja mortal » Su Huhti 15, 2012 11:39 pm

noniin pro miehet ja muut sirkkelin pyörittäjät heittäkää vähän vinkkiä mistä kannattaa lähtee reenaamaan.

eli pyöränä F4 honda. varmaan tunnin jyystin , ja lopulta pääsin puoli ympyrää ja säteenä oli varmaan 20m :D , noh kait se siitä kuhan vaan reenaa. entisen pirkkahallin parkkiksella toisesta päästä keulin, ja lopulta pääsin onnistuneesti sen parkkiksen toisestä päästä keulimalla ulos eli IIISO puoli ympyrä. ihan istualtaan reenasin, ja mulle luonnollisempi suunta pyöriä on vasemmalle.

mites on paras lähtee reenaamaan, rengaspaine?, istualtaan vai puolipolviasennosta? käytättekö kytkintä, kun vauhti on riittävän pieni? jos istualtaan, onko eroa ''roikkuuko'' vai vetääkö kropan tankin lähelle?

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Su Huhti 15, 2012 11:50 pm

Jos raudat on mallia panssarivaunu ja pystyt ajamaan pienillä paineilla tyhjistä vasten vasen jalka penkin reijässä tai raudalla, niin takarenkaaseen kaksi kiloa painetta, katsot vähän normaalia tyhjisvauhtia kovemmasta vauhdista ringin sisään, pieni vastaohjaus, stonga takas keskelle, kropan pyrit pitämään koko tän toimituksen ajan pyörän oikealla puolella ja sitten kaasua! Paska lentää tonttiin aivan varmasti pari kertaa ja lujaa, mutta tolla tekniikalla ei mene kun yks ilta ja ne pyörii vasemmalle.

Kato että jalka ei pääse jäämään jumiin sinne penkkiin tai rautaan. Kaasulla kun heität vehkeet yli vähän vauhdikkaammin ja jalka on jumissa niin voit sanoa hyvästit tän kesän reenailuille.

Älä reenaa niitä istuen, kaikki alottaa tolla ja se on isoin virhe. Ringit on kaikkein vaikeimpia vetää istuen.

Muista laittaa kaveri kuvaamaan, että me nähdään pannut ja itekin näät että miten oikein toimit.

EDIT: ja sillon kun jalka on penkin reijässä tai raudalla, niin se polvi ei todellakaan osu penkkiin. Jalka suoraksi tai ainakin melkein suoraksi.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Su Huhti 15, 2012 11:53 pm

Itte opettelin ensin keulimaan mahdollisimman hiljaa tyhjäkäyntiä vasten ja siitä sit opetteleen ympyröitä. Omasta mielestä ehdottomasti helpoin tyyli on seisaaltaan vasen mono keulimaraudalla/takapenkillä ja oikee jarrulla.

E: Juuri noin kun lb:n avatarissa

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 16, 2012 12:18 am

Nii joo, muista päästää tossa vastaohjaus vaiheessa vehkeet ihan pikkusen kovempaan kulmaan ja heti kun kääntyy niin takas normi kulmaan ja sitten sitä kaasua. Kaasua annat ihan pienillä nopeilla pumppauksilla aluksi.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ma Huhti 16, 2012 12:23 am

thanks gentlemen for the advise, ei muutaku reenaamaan huomenna :firing:

edit, niin ja mul on välit edessä-1 ja takana 52. eli ei mikkään maailman lyhyimmät mutta kuitenki huomattavasti orkkista tiheemmät. en tiä mitä on huiput, ku ei ole mittaria. olisko arviolta 180-200kmh.....

Avatar
mentally ill
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö, gr650

Viesti Kirjoittaja mentally ill » Ma Huhti 16, 2012 9:53 am

Ei vittu, koko syksyn ajelin eikä vasemmalle pyöri millään oikeelle menee, mutta pitääkin nyt nostaa nuo renkaan paineet, eikait se kovin ketteräsi käänny jos takakumissa joku 0.5-0.8bar :lol:
Vielä pitäs saaha painoa pois tuolta oikeelta jalalta.
Viimeksi muokannut mentally ill, Ma Huhti 16, 2012 10:02 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 16, 2012 10:02 am

Ei tuu toi kaasari paska pelaamaan hyvin noilla välityksillä rinki honmiin! 60-65 taakke!

Voin sitten luvata että aluksi noilla kovemmilla paineilla se vehje jakaa ihan ympäri spottia eikä mene metriäkä suoraan :D
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ma Huhti 16, 2012 12:46 pm

nojoo katotaan ny mitä tästäki sit tulee noilla väleillä :D kuhan sais sitä rahanpaskaa jostain niin sais kaikkee kivaa. keventäjän, käppärin, takarattaan...

ehkä se voi tolla parilla baarilla luonnistua paremmin ku oon normaalisti käyttäny 2,6-2,8 kiloo.

kyllähän se noilla paineilla kovastii tuppaa johki suuntaan aina kallistumaan :cool:....we'll see

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ti Huhti 17, 2012 12:01 am

häirikkö kirjoitti:Ei vittu, koko syksyn ajelin eikä vasemmalle pyöri millään oikeelle menee, mutta pitääkin nyt nostaa nuo renkaan paineet, eikait se kovin ketteräsi käänny jos takakumissa joku 0.5-0.8bar :lol:
Vielä pitäs saaha painoa pois tuolta oikeelta jalalta.
ookkos muuten oikee kätinen ja jalkanen?
mitä paskaa pysyykö reilulla puolella kilolla rengas vanteella :D saatika pystyykö sillä kumia ollenkaan polttamaan, vai ookko ihan pelkästään circleä varten pitäny matalana? :wavey:

---------
---------
-------

hetken mietittyäni, laitan pizzan kokosen takarattaan tilaukseen kuhan hetki koittaa.

huomenna työhaastatteluun, toivotaan että siitä se nousukausi taas alkais :)

sitten modasin orkkis kapulasta keventävän kytkimen. tuntus toimivan ihan hyvin ja sulavasti.

Kuva

Avatar
mentally ill
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö, gr650

Viesti Kirjoittaja mentally ill » Ti Huhti 17, 2012 7:27 am

mortal kirjoitti:
häirikkö kirjoitti:Ei vittu, koko syksyn ajelin eikä vasemmalle pyöri millään oikeelle menee, mutta pitääkin nyt nostaa nuo renkaan paineet, eikait se kovin ketteräsi käänny jos takakumissa joku 0.5-0.8bar :lol:
Vielä pitäs saaha painoa pois tuolta oikeelta jalalta.
ookkos muuten oikee kätinen ja jalkanen?
mitä paskaa pysyykö reilulla puolella kilolla rengas vanteella :D saatika pystyykö sillä kumia ollenkaan polttamaan, vai ookko ihan pelkästään circleä varten pitäny matalana? :wavey:
Oikee kätinen, jalkasuudesta ei tietoa. :D
Kyllähän tuo vanteella pysyy, kumin poltosta ei vaan tuu mitään kun antaa tuo rengas jo sillailla periksi. Suditteluihin sitten aina nostanu paineita.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Huhti 17, 2012 10:52 pm

No, miten se etenee?? Vai onko ukot jo lasaretissa :D Räntäsade ei sitten ole tekosyy! Itse reenasin viime kesänä ekaa kertaa koko kesän pelottavinta trikkiä kaatosateessa. Eihän se hyvin menny..

http://www.youtube.com/watch?v=0QO4lvh4AAg
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ke Huhti 18, 2012 12:49 am

no kyllä sulla ainaki riittävästi cojones,sia löytyy reenaamiseen kelillä ku kelillä :lol: hullu.

eipä tässä viä kummempiä. koittanu vähän totutella ton raudan kaa seisaaltaan keulia. tuntuu vaan jotenki paskalta ja luonnottamalta ku on niin korkeella ja lähellä. väsäsin tänään siihen sellasen lätkän mitä oon joidenki nähny käyttävän, just sitä silmällä pitäen ettei se jalka pääse lipsahtamaan. en ny tiedä onko se sen parempi.

oon kyl miettiny että heittäs ton subcagen meneen ja tekis siihe vaan pultattavan vasemman takatapin, joka olis riittävän kaukana ja vähän alempana...
laittelen kyllä videota kun alkaa oikeesti sitä yritystä olemaan niin että joko lennetään tai onnistutaan.

Avatar
mentally ill
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö, gr650

Viesti Kirjoittaja mentally ill » Ke Huhti 18, 2012 11:13 am

ttu kun pääsis ees ajamaan :a:

Avatar
_TsX_
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: F4i

Viesti Kirjoittaja _TsX_ » Ke Huhti 18, 2012 3:12 pm

Hyvä säästöidea toi kytkinkahvan modaus, kunhan vaan vaijeri ei hankaa itteään poikki säätöpulttiin tai kahvarunkoon kun kuvassa ainakin näyttäs aika vinossa kulkevan :-?
Ei muuten mut jos vaijeri katkee kesällä siinäkohtii kun treenaat revlimiter coastereita suottaa olla että käy heikosti.

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Pe Huhti 20, 2012 12:51 am

ei se hirveitä hankaa. ainaki toistaiseksi vaijeri hyvässä kunnossa :D.meinaan ostaa kyllä kesällä pidemmän vaijerin ja oikeen keventäjän.
en löytäny nyt tähän hätään sopivaa topickia, mutta joutuuko tosta muka oikeesti pulittaan noin kipeen hinnan :-? http://www.dragrace.fi/product_info.php ... s_id=12103 80e+60e. jööö 140 ekee. jos noi on oikeesti jokapaikassa noin kalliita, niin sittehän sen maksaa, mutta jos jostain saa halvemmalla, niin mistä?
sori ot.

Vastaa Viestiin