Kevarilla keuliminen!

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Paude
Viestit: 1
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Husqvarna 125sm

Kevarilla keuliminen!

Viesti Kirjoittaja Paude » Ti Kesä 14, 2011 12:52 am

No siis apua pyytelen nyt enemmän osaavilta eli siis oma pyörä on piikkine hussen sm pyörä on täysitehoinen. Miten kannattais noi keula treenit alottaa ku tehopiikiltä rykimällä saan kyllä keulan ylös mutta laskeeki sitte melkei heti et kannattaisko kokeilla jotenki kytkimellä kikkailla se jostain 40 vauheist. antakaa vinkkei kaikki neuvot on kotiinpäin :D ja tälläne topikki ois varmaa jo ollu mut en jaksanu kaivaa esiin!

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Ti Kesä 14, 2011 1:58 am

Neljästäkympistäkin sattuu jo jonkinverran keräillä.

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ti Kesä 14, 2011 2:06 am

Kytkimellä tietenkin kannatta nostaa ylös...
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Kesä 14, 2011 9:17 pm

kävelyvauhdista kytkimellä. jarru valmiina
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

stroukki
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja stroukki » Ti Heinä 05, 2011 5:17 pm

Itte nostelen mopolla +60 vauheista vikalla vaihteella. Nykäsy ja kytkimen näpäytys. Ite harjottelin silleen, että n. 10km/h vauhtia, heittää kytkimel ilmaan ja heti jarrulla alas. Sitten kun tulee jarru refleksinä niin isompaa vaihdetta ja vauhtia. Sit vaan reeniä, reeniä, reeniä ja loppujen lopuks :firing:

Kevarilla en oo kyl ite viellä keulinu kummemmin, ei tee mieli heittää tätä ympäri kun osat on niin kalliita. :nono:

Vastaa Viestiin