Nohanderi

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Nohanderi

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » To Touko 28, 2009 6:29 pm

Terve.
Näin kun pitäis vähän kartuttaa temppuvarastoa tälläisellä otsikonmukaisella keulimistavalla, niin minkälaisia tyhjäkäyntikierroksia oletta pitäneet vehkeissänne ja lähinnä itseäni kiinnostaisi rivi 4:n kusiaisen suhteen. En omaa keulimarautaa yms. pärrässäni niin olisi kai viisasta opetella istualteen aluksi?
Muutekin ohjeet ovat kovin tervetulleita
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Avatar
JuuRBo
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Touko 27, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Tallissa

Viesti Kirjoittaja JuuRBo » Pe Touko 29, 2009 11:35 am

Yksi vaihtoehto olisi viritellä kaasukahva minkä voi jätää mihi asentoo haluu, eli se ei lähe palautuu. Mulla on tommone viritelmä yhessä tunturin mopos joka tuol tallin perillä on isompien sessa.

Avatar
T.A
Viestit: 1377
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Viesti Kirjoittaja T.A » Pe Touko 29, 2009 12:14 pm

No eiköhän se kuitenkin ole järkevämpää siitä tyhjäkäynti ruuvista säätää.
Muakin kiinnostais vähän noi kierrokset,koska ei oo tullu vielä pahemmin no handereita kokeiltua isolla pyörällä tosin on muutenkin hiljaisemmassa vauhdissa istuvalteen keulat vähän hakusessa.Piikillä tais mennä parhaimmillaan sen 100m ilman käsiä tai ainakin ilman kaasukättä.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Pe Touko 29, 2009 12:39 pm

Pistä vaikka 8t, jarrullahan sä sitä säätelet :deal:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
Junnu
Viestit: 709
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
Paikkakunta: SXF 250, Pro RC, Monkey

Viesti Kirjoittaja Junnu » Pe Touko 29, 2009 10:39 pm

Itse pidän 3000 kierroksia kaikessa stunttailussa. Ihan reilusti enemmän voi laittaa kierroksia kun alkaa opetella no handereitä. Mitä enemmän kierroksia sitä helpompaa. Pyörä menee helpommin suoraan kun on enemmän vauhtia ja jos tulee painettua liikaa jarrua, niin keula jaksaa nousta takaisin paremmin.

Aluksi ei kannata edes miettiä käsien irroittamista sarvista. Keskittyy vaan tyhjäkäyntiä vasten ajamiseen. Sitten kun se alkaa sujua niin kaasukättä irti jne.

Avatar
JuuRBo
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Touko 27, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Tallissa

Viesti Kirjoittaja JuuRBo » Ma Kesä 01, 2009 10:16 am

Näky muute hieno viritelmä tänää DSF Bikessä. Crish Pfeifferillä oli pyörän tangossa jonku näköne kytkin josta sääjeltiin
tyhjäkäyntikierroksia. Olis mielenkiintosta tietää miten tommonenki on toteutettu...

Avatar
Junnu
Viestit: 709
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
Paikkakunta: SXF 250, Pro RC, Monkey

Viesti Kirjoittaja Junnu » To Kesä 04, 2009 9:02 pm

Niin ja renkaasta painetta pois reilusti. Mulla on noin 1 bari takakumissa. Menee helpommin suoraan hitaassa vauhdissa. Nyt olen yrittänyt totutella isompiin paineisiin jotta sudittelu olisi helpompaa.

Vastaa Viestiin