ilman käsiä...
Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo
- breas
- Viestit: 51
- Liittynyt: Ti Syys 21, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: ktm lc-4 640 / yamaha dt 125r
ilman käsiä...
morjensta... on tullu pidettyä vähän taukoa näistä hommista (muutama vuosi) mitenkäs äijät keulii ilman käsiä. säädätte tyhjä käyntiä vai heitätte vapaalle vai mitä häh ???? ja pitäis toi käsijarru pistää niin onko jotain toimivaa viritelmää vai mitä häh???? varmaa ois jo näihin vastaukset tääl jossain mut oon niin kädetön etten löydä
- pimpmaster
- Viestit: 75
- Liittynyt: Ma Kesä 18, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 600 rr
- Plaaf
- Viestit: 1936
- Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
- Viesti:
- _TsX_
- Viestit: 318
- Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: F4i
juu tyhjäkäyntiä nostaa ja laittaa vaikka vähä jotai pitoteippii penkkii jos se on liukas..
KÄPPÄRI kannattaa tehä ostamalla erillisellä sälilällö oleva jarrukahva ja tarpeen pitkä letku..
tapa1:
takajarrun jarrunestesäiliö pois ja sen letkun paikalle työsylinteriin koneistetaan banjopultille jengat--> siitä letku kahvalle.(varmasti yleisin tapa?)
tapa2:
lisäjarrusatula ja letku suoraan kahvalta sinne..(kätevä tapa jos saa helpolla toisen satulan kiinni)
ja mitää vaijeripaskaa millä käännät jarrupoljinta ei kannata tehdä, mulla oli sellanen aluksi ja se on aivan paska.
KÄPPÄRI kannattaa tehä ostamalla erillisellä sälilällö oleva jarrukahva ja tarpeen pitkä letku..
tapa1:
takajarrun jarrunestesäiliö pois ja sen letkun paikalle työsylinteriin koneistetaan banjopultille jengat--> siitä letku kahvalle.(varmasti yleisin tapa?)
tapa2:
lisäjarrusatula ja letku suoraan kahvalta sinne..(kätevä tapa jos saa helpolla toisen satulan kiinni)
ja mitää vaijeripaskaa millä käännät jarrupoljinta ei kannata tehdä, mulla oli sellanen aluksi ja se on aivan paska.
- T.A
- Viestit: 1377
- Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: gpz 500,smr 511
Kyykky on hyvä,kun riittää,kun painaa jalat tankkiin kiinni ni pysyy hyvin ilman käsiä kyydissä.Itellä on toi kaasuvaijerin kiristysnamiska kaasukahvan päästä niin löysälle,kun saa ja kaasarin puolen taas niin kireellä,että ei oo vaijerissa yhtään löysää ni sit vaan kaasukahvan vaijerinkiristintä kireemmälle ni saa sopivan tyhjäkäynnin.
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: Su Marras 25, 2007 1:00 am
- Paikkakunta: Ktm 125 Exc
Miten laitat takatapin alle? Ja miten toi sun tyhjäkäynti? Sul siin kaasukahvan vieres joku säätö hommeli? Mietin vaa, et eikös se oo vähä pyllystä sitä aina sielt kaasarist säätää? Jos sitä tämmöstä tulee joskus kokeiltua.pimpmaster kirjoitti:Ite ainakin nostan tyhjäkäyntiä ja pistän vasemman jalan takatapin alle ja reisillä puristetaa penkistä ettei lähetä putoomaan.. Ja sit kädet irti ku siltä tuntuu![]()
- pimpmaster
- Viestit: 75
- Liittynyt: Ma Kesä 18, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 600 rr
Siis vasen jalka sinne takatapin alle tukevasti. Ja kaasukahvan vieressä on säätöruuvi.Jontteee kirjoitti:Miten laitat takatapin alle? Ja miten toi sun tyhjäkäynti? Sul siin kaasukahvan vieres joku säätö hommeli? Mietin vaa, et eikös se oo vähä pyllystä sitä aina sielt kaasarist säätää? Jos sitä tämmöstä tulee joskus kokeiltua.pimpmaster kirjoitti:Ite ainakin nostan tyhjäkäyntiä ja pistän vasemman jalan takatapin alle ja reisillä puristetaa penkistä ettei lähetä putoomaan.. Ja sit kädet irti ku siltä tuntuu![]()