Hyvä eturengas?

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

jaket

Viesti Kirjoittaja jaket » Pe Touko 25, 2007 8:53 pm

M-1:set on halpoja ja pitää ihan hyvin vähän likaisemmassakin, kun on armottomat kuviot.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

kimmoke

Viesti Kirjoittaja kimmoke » La Touko 26, 2007 1:27 am

jaket kirjoitti:M-1:set on halpoja ja pitää ihan hyvin vähän likaisemmassakin, kun on armottomat kuviot.
jep,mutta diablo supercorsa pitää ja pitää ja pitäää vaikka kuvio alkais olee jo ehtoon puolella.Miinusta siitä että kuluu tosi nopeasti sakkorajoille.Endoihin ykkös kumi. :wavey::wavey:

kimmoke

Viesti Kirjoittaja kimmoke » La Touko 26, 2007 1:45 am

Bomber#1 kirjoitti:
kawa6r kirjoitti:
mulla vähän ajetut ratarenkaat, lämpenemisen kanssa ei ongelmia.
mutta varmasti tollanen katu rengas lämpenee nopeammin pito alueelle.
Kitola puhuu asiaa keulasta ja uusista eturenkaista. :deal:

Sitä itse tarkoitin, et ratarengas kyllä lämmettyään pitää helvetin hyvin mutta ainakin joillain keikoilla tuli sellainen ongelma esiin et pitkän keulimisen jälkeen aikaisemmin lämmitetty kumi olikin jo päässyt jäähtymään.., sit tulee tilanteita jos yrittää sellaisella kumilla jotain high speed endoja. :freak:
Pitää paikkansa että race rengas ei pidä enään niin hyvin jäähdyttyään koska rengas on suunniteltu pysymään kokoajan kisan aikana tasalämpöisenä.Mielestäni kaikki renkaat vaatii sen lämmittelyn aina ennen endoja,oli ne sitten pikku stoppeja tai killeri pitkiä endoja.Monta kertaa ollu lähellä lipat kun ei olekkaaan stopannut tauon jalkeen. :freak:

takapihan tarzan

Viesti Kirjoittaja takapihan tarzan » Pe Syys 28, 2007 9:02 am

Mulla supercorsa pro ja "huonoilla" säädöillä ei minkäänlaista pitoa. Säädön jälkeen hillitön pito. Itsellä oli sisään vaimennnus ja juosen esijännitys liian tiukka.
STAINLESS STEEL www.stainlesssteel.fi satasessa tuulee!!
www.psry.net

Willie_the_kid

Viesti Kirjoittaja Willie_the_kid » Pe Syys 28, 2007 9:44 am

Top-1 kirjoitti:Itse ajattelin kokeilla tänä kesänä Corsa III eteen. Kerrotaan kokemuksia kunhan pyörä saadaan ensin ajoon :lol:
Sika hyvä nakki. Parempaa tuskin "sekakäyttöön" on. Suosittelen. :)

Vastaa Viestiin