Puoliautomaatilla keulinta

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
masi_93
Viestit: 82
Liittynyt: La Kesä 24, 2006 12:00 am

Puoliautomaatilla keulinta

Viesti Kirjoittaja masi_93 » La Kesä 24, 2006 11:21 pm

Sain täs tälläsen 110cc crossin joka on puoliautomaatti. Mikä olisi helpoin tapa keulia pyörällä? Ei nouse kaasusta ja jotta nousisi täytyisi ratastaa liikaa. Ainut vika olisi että huippunopeus laskisi.
http://www.topmotor.fi/crossit.html <- Se alin :D

Avatar
wtf
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Touko 10, 2005 12:00 am
Paikkakunta: eessä ja takana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wtf » La Kesä 24, 2006 11:27 pm

revit jarrua vasten sen pystyyn eipä tossa varmaan muukaan auta
Ai Hyi

Avatar
Tekijä
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: R1 , KTM SX 525

Viesti Kirjoittaja Tekijä » Su Kesä 25, 2006 10:35 am

wtf kirjoitti:revit jarrua vasten sen pystyyn eipä tossa varmaan muukaan auta
juuri näin :grayyes:
-Don't ride faster than your guardian angel can fly!
-Adrenaline keeps me int the game...

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Su Kesä 25, 2006 12:24 pm

johan noilla puoli automaateilla keula nousee. Itse en käytä minillä keuliessa edes kytkintä ja tuollahan periaatteessa keulitaan kytkimellä. :freak: . Minkälaisia vastauksia halusti kuulla. Ei siinä puoli automaateilla mitää spesiaali kikkaa ole jolla sen sais pystöön
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Allterrain
Viestit: 583
Liittynyt: Su Elo 07, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Customi ja fiddy

Viesti Kirjoittaja Allterrain » Su Kesä 25, 2006 4:45 pm

Kokeile sillee et ku on vapaalla ja nostat pykälän silmään, niin pidä vaihekeppiä vähän aikaa ylhäällä, nosta kierroksia ja sit vasta laske se. Ainaki joissaki puoltomaateissa voi nostattaa tollee kierroksia. EN tiiä tekeekö se laatikolle hyvää, mutta noin surullisessa tilanteessa pakko on pakko :(
Hiihtäminen on parasta mitä voi tehä sukset jalassa.<br>

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ma Kesä 26, 2006 10:27 pm

jing chengissä oli tuollanen mahdollisuus kuitenki
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

HiPe
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Huhti 28, 2004 12:00 am
Paikkakunta: ---

Viesti Kirjoittaja HiPe » Ke Kesä 28, 2006 3:45 pm

Kyllä tuolla tomii tuo "vaihdepoljin pohjaan, kiekat ylös, poljin ylös, keula ylös "tekniikka.

masi_93
Viestit: 82
Liittynyt: La Kesä 24, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja masi_93 » Ke Kesä 28, 2006 4:42 pm

Kiitos Vastauksista! Apua noista on ollu paljonkin! Myös sellaien tyyli on jolla mopo nostetaan jaloilla pystyyn ja laitetaan jalat tapeille

Various
Viestit: 142
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha Xjr

Viesti Kirjoittaja Various » Ke Kesä 28, 2006 5:49 pm

masi_93 kirjoitti:Kiitos Vastauksista! Apua noista on ollu paljonkin! Myös sellaien tyyli on jolla mopo nostetaan jaloilla pystyyn ja laitetaan jalat tapeille
On siinä sulla kans tyylit.. :wavey:

masi_93
Viestit: 82
Liittynyt: La Kesä 24, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja masi_93 » Ke Kesä 28, 2006 6:54 pm

Various kirjoitti:
masi_93 kirjoitti:Kiitos Vastauksista! Apua noista on ollu paljonkin! Myös sellaien tyyli on jolla mopo nostetaan jaloilla pystyyn ja laitetaan jalat tapeille
On siinä sulla kans tyylit.. :wavey:
ON! Se on kyllä hyvä tyyli mut toi poljinpohjaan juttu on paras :D

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Ke Kesä 28, 2006 7:26 pm

Sehän on sitten vähän niinkun Kebab salamilla.... :drin:

Vastaa Viestiin