tasapainopistettä hakemassa

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

tasapainopistettä hakemassa

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Su Kesä 04, 2006 1:08 am

niin eli joku joka osaa isolla kyykyllä hakea hyvin tuon tasapainopisteen niin voisi laittaa tänne vinkkejä, itse olen kuumeisesti harjoitellut ja jotain jo oppinut, mut vinkkejä haluisin niin oppisin ehkä nopeammin...kiitos.
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Su Kesä 04, 2006 1:09 am

niin ja kyse siis takarenkaalla ajamisesta jos jäi epäselväksi :D
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
jopa 200
Viestit: 60
Liittynyt: La Huhti 01, 2006 12:00 am
Paikkakunta: cbr k6 sb

Viesti Kirjoittaja jopa 200 » Su Kesä 04, 2006 1:54 am

Eli balanssi pointti :D sitten kun ei vauhti kiihdy enää olet balanssissa :) vaati jarrun käytön hallitsemista :drin: onko vakio välit? :-?

Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Su Kesä 04, 2006 2:10 am

ei oo ihan vakiovälit...helpottais toki kikkailua ihan lyhyet välit mut uskon et voin oppia sen tämmösenäkin...pientä edistystä tapahtuu vähän väliä..
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
jopa 200
Viestit: 60
Liittynyt: La Huhti 01, 2006 12:00 am
Paikkakunta: cbr k6 sb

Viesti Kirjoittaja jopa 200 » Su Kesä 04, 2006 2:30 am

pistä se tyhjäkäynti isommalle ja keula ylös ja takajarru hollille pienillä kierroksilla :freak2: se tulee sieltä vielä ei kovin vaikeeta :wavey: mutta jos haluu jättää kaasukäden pois tangosta ei enää niin helppoa :upto: lisää treeniä :firing:

Avatar
takapihan tarzan
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 12:00 am
Paikkakunta: kwaka 636

Viesti Kirjoittaja takapihan tarzan » Su Kesä 04, 2006 10:39 am

hyvänä nyrkki sääntönä on että kun etupumput on vaakasuorassa niin huomaat olevasi balanssissa..
STAINLESS STEEL www.stainlesssteel.fi satasessa tuulee!!
www.psry.net

Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Su Kesä 04, 2006 10:14 pm

juu mutta kaipaisin vinkkejä tuon jarrun ja kaasun käytöstä, esim tuossa yhdessä videossa kun ukko vetää tosi pitkää siivua niin säätelee kaasua kokoajan ihan pienellä liikkeellä...itsekkin olen huomannut että sillälailla pääsee paljon pitemmälle...joten muita vastaavia vinkkejä kaipais jota ei välttämättä hetkessä itse tajua...
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ma Kesä 05, 2006 9:34 am

isolla kyykyllä on helpompi löytää se seisten vasenjalka takatapilla. aluksi tuntuu hölmöltä, mutta parempi se on kuitenkin.

kuuntele sitä moottoria, lähde mahdollisimman vähästä vauhdista ja kytkimellä ylös.

ei tarvi laittaa tyhjäkäyntiä isommaksi, oikeastaan on turvallisempi kun ei laita, niin vaikka unohdat jarruttaa, niin kaasun päästö selvittää tilanteen./yleensä)

oikeastaan kannattaa harjoitella sitä takajarrun käyttöä koko ajan, kunnes se tulee refleksiksi. sitten sitä voi nostaa kaasulla keulaa ja kun rupeaa kaatumaan taaksepäin hiljaa, niin ei päästäkkään kaasua, vaan jarruttaa ihan vähän. mitä tasasemmalla kaasulla selviää, sitä parempi.

istualtaan isolla kyykyllä voi ottaa jonkinlaiseksi välietapiksi sen, että nostaa keulaa kunnes ei näe eteensä. sen jälkeen sitten niitä pamppuja vaakaan, mutta jarru saa olla hanskassa.

(ympäri on mennyt kummallakin tavalla)

JT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Ke Kesä 07, 2006 6:39 pm

lisää vinkkejä ja vaihe-vaiheelta neuvoja sais kyl tulla :)...vai pihtaileeko ne ammattilaiset niitä salaisuuksia :lol: ...itse ainakin oon tuossa huomannut että sen keulan saa nopiammin ylös niin ettei vauhti kasva siten että ensin laahaa vähän jarrua ja päästää jarrun kokonaan kun keula on ilmassa ja laittaa taas kun on pystyssä...mielipiteitä tuosta..?...ja tuolla lailla on matkat kasvanu aika hyvin...mut viimepäivinä ei oo tullu paljon reenattua kyl...mut kyllä se siitä :)
kai täällä nyt joku on joka osaa vanhemmallakin pyörällä keulia yli kilometrin??eiku sormet savuamaan. kiitos. :blah:
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ke Kesä 07, 2006 11:50 pm

Treeniä x1000000 :reyes:

geek
Viestit: 29
Liittynyt: To Huhti 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Blade

Viesti Kirjoittaja geek » To Kesä 08, 2006 12:16 am

Eikös tuo JAKET:n ohje ollut aika hyvä, vai?

Treeniähän se vaatii, semmoista ohjetta ei olekaan että eka kerralla lähtis 50km siivu 100-200km/h... :)

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » Ke Kesä 28, 2006 9:42 pm

koita pitää kaasu tasaisena ja pieniä jarrun painalluksia jos tarvitsee.etupumppuja kannattaa seurata,se toimii ainaki itsellä.aluksi se on yleensä semmosta jarrun ja kaasun vastavetoa mut kyllä se siit paranee. :firing::firing::firing:
tyttö sieltä tuli 25.8.07

I love my f4i!

Avatar
MST-82
Viestit: 385
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000 exup -91 + suiza-R (projekti)

Viesti Kirjoittaja MST-82 » Su Heinä 02, 2006 9:28 pm

entä mites takasen paineet pidetäänkö ne vakiona vai lasketaanko esim 0.5bar tai jotain? välillä noissa videoissa näyttää et taknen on ihan löysä?
matkalta kotiin tulessa. joutuu toteamaan, että siinä naisessa oli sitä jotain. ja nyt sitä on minussakin.<br><a href="/http://www.volvolandia.com/">www.volvolandia.com</a> <br><a href="/http://www.ncf.fi/">www.ncf.fi</a>

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ma Heinä 03, 2006 12:00 am

Puol baaria just hyvä :grayyes:

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ma Heinä 03, 2006 8:44 am

ei sillä paineella mitään väliä oo, jos vasta aloittelee.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Vastaa Viestiin