Stefat.

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Pe Heinä 08, 2005 9:51 am

stefat vaihdettu, onneksi satoi koko illan, niin oli hyvää aikaa. saa nähdä kestääkö.

6000km edellisestä keulaöljynvaihdosta, niin öljy on aika likaista. Onpa tuon muissakin pyörissä huomannut, että likastuu.

edellisetkin stefat näytti ihan ok:lta. uudet kylläkin tuntuvat olevan kireämmät puristukseltaan kuin vanhat.

puolessa tunnissa oli pyörä roikkumassa, keulaputket irti ja purettuina. kokoamiseen meni sitten enemmän kun piti kiilotella putkia, ilmailla ja säädellä pintoja ja yrittää saada ne uudet stefat sinne ehjinä ja säätää ohjainlaakeri yms. kokonaisaika ~3 tuntia.

JT :freak2:
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
Village Idiot
Viestit: 162
Liittynyt: To Syys 16, 2004 12:00 am
Paikkakunta: K2

Viesti Kirjoittaja Village Idiot » La Heinä 09, 2005 11:04 pm

jaket kirjoitti:"Orkkisstefat kesti keväällä 3tkm ajoa, tarvikestefat kesti 300km. Melkonen ero, kun käyttötapa on kuitenki sama."

kovaakin käyttöä? keuloja alas ja endoja yms?

mietin tässä, että kohtahan voi pitää stefojen kestoa jopa hyvänä, jos kestää 5tuhatta uudesta, sitten mää ostan ja lämmin sitä 6tuhatta ja sitten vasta vuotaa?

JT
Niin en tiedä kauan ne stefat siel oli ollu kun ostin pyörän viime syksynä.
Ja käyttö on kovaa kun ei osaa keulia mutta into on hirvittävä oppia. Eli toisinsanoen sellasia pommeja alas että hirvittää...
I don't necessarily agree with what I said.

Avatar
Repa
Viestit: 173
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki Gsxr

Viesti Kirjoittaja Repa » Ma Heinä 11, 2005 10:46 pm

dudismi kirjoitti:Kaveri oli laittanu kevariinsa vanhat stefat väärinpäin uusien päälle ja kestää kuulemma kolmekertaa pidempään sillä menetelmällä. Ja ainakin se pyyhkii kaikki pölyt edeltä siitä putkesta, eli joutuu ulkopuoliselle rasitukselle vähemmän alttiiksi :firing:
Toimiiko toi oikeesti :eek:

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Heinä 12, 2005 10:07 am

Periaatteessa tehdas voisi laittaa vaikka viidet stefat, niin varmaan pitäisi hyvin öljyä, mutta keulan on paras olla myös herkkä. Joten useammalla stefalla kitka kasvaa. Jossain hydrauliikassahan on aika massiiviset tiivisteet, kun kitkalla ei oo väliä.

JT
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Vastaa Viestiin