I/Ö moottorien lämmöt???

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
LEQ
Viestit: 1663
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LEQ » La Touko 16, 2009 12:54 pm

Smokie kirjoitti:Onko muuten ollut vanhuksissa sitä vikaa että kuumana vilkuttaa öp-varoitusvaloa?
Ei ole.
Vaparit Sux - kirjaimellisesti
www.vamumc.org
www.pratkapaja.fi

Avatar
1109
Viestit: 57
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja 1109 » La Touko 16, 2009 8:52 pm

Vapari pikkulohko, pikku "vireillä", vakio suora jäähdytin, anturi(4-johdin vastusanturi) öljypohjassa.
Lämmöt jossain 80-90 kun joutuu valoissa seisomaan. Sateessa ja kylminä aamuina 50,
käyny tosiaan mielessä, että pitääkö pahvia laittaa jäähdyttimen eteen.

Öljypumpun vaihdoin koneremontin yhteydessä vuosia sitten, onko sillä sitten vaikutusta lämpöihin.
Sellainen tuli vielä mieleen, että onko joku käyttänyt GPS 10-40 ja vaihtanut sitten Pennzoil 20W-50 mineraaliin ja lämmöt olis laskenut?

Joo pikku :drin:, että anteekksi jos meni offtopic.

nobody4ever
Viestit: 355
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja nobody4ever » Su Touko 17, 2009 12:38 am

Smokie kirjoitti:
Onko muuten ollut vanhuksissa sitä vikaa että kuumana vilkuttaa öp-varoitusvaloa?
Vilkautteli mullakin kahtena kertana kun kiertokangen laakerit oli huonokuntoset. Tyhjäkäynnillä siis...
Ei ollut sillon lämpömittaria mutta varmasti oli lämpö jotain 120 astetta silloisella kokoonpanolla ja öljynä 20w-50.

Vittu on se kumma kun ei tuon kaikenmuun säätämisen lisäksi ole saanut laitettua vielä öljynpainemittaria kiinni :nono:
Jos sais motivaatiota tässä joku päivä :freak2:

Vastaa Viestiin