Ei ole.Smokie kirjoitti:Onko muuten ollut vanhuksissa sitä vikaa että kuumana vilkuttaa öp-varoitusvaloa?
I/Ö moottorien lämmöt???
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- LEQ
- Viestit: 1663
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
- Viesti:
- 1109
- Viestit: 57
- Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 1:00 am
Vapari pikkulohko, pikku "vireillä", vakio suora jäähdytin, anturi(4-johdin vastusanturi) öljypohjassa.
Lämmöt jossain 80-90 kun joutuu valoissa seisomaan. Sateessa ja kylminä aamuina 50,
käyny tosiaan mielessä, että pitääkö pahvia laittaa jäähdyttimen eteen.
Öljypumpun vaihdoin koneremontin yhteydessä vuosia sitten, onko sillä sitten vaikutusta lämpöihin.
Sellainen tuli vielä mieleen, että onko joku käyttänyt GPS 10-40 ja vaihtanut sitten Pennzoil 20W-50 mineraaliin ja lämmöt olis laskenut?
Joo pikku , että anteekksi jos meni offtopic.
Lämmöt jossain 80-90 kun joutuu valoissa seisomaan. Sateessa ja kylminä aamuina 50,
käyny tosiaan mielessä, että pitääkö pahvia laittaa jäähdyttimen eteen.
Öljypumpun vaihdoin koneremontin yhteydessä vuosia sitten, onko sillä sitten vaikutusta lämpöihin.
Sellainen tuli vielä mieleen, että onko joku käyttänyt GPS 10-40 ja vaihtanut sitten Pennzoil 20W-50 mineraaliin ja lämmöt olis laskenut?
Joo pikku , että anteekksi jos meni offtopic.
-
- Viestit: 355
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: myyty
Vilkautteli mullakin kahtena kertana kun kiertokangen laakerit oli huonokuntoset. Tyhjäkäynnillä siis...Smokie kirjoitti:
Onko muuten ollut vanhuksissa sitä vikaa että kuumana vilkuttaa öp-varoitusvaloa?
Ei ollut sillon lämpömittaria mutta varmasti oli lämpö jotain 120 astetta silloisella kokoonpanolla ja öljynä 20w-50.
Vittu on se kumma kun ei tuon kaikenmuun säätämisen lisäksi ole saanut laitettua vielä öljynpainemittaria kiinni
Jos sais motivaatiota tässä joku päivä