KIIRE!!! GSX-R 750w -92 Kannen kiristys momentit!!!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

hamppu23
Viestit: 85
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2008 1:00 am
Paikkakunta: sc24

KIIRE!!! GSX-R 750w -92 Kannen kiristys momentit!!!

Viesti Kirjoittaja hamppu23 » La Helmi 28, 2009 11:59 am

Jos jollaki olis tiedossa kyseisen pyörän kiristys momentit, niin nyt olis niille käyttöö!!!

Kiitän ja kumarran syvästi jos vaan löytys!!!

lintta81
Viestit: 172
Liittynyt: To Touko 03, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja lintta81 » La Helmi 28, 2009 12:24 pm

lataa tuolta oldskoolsuzuki.infosta manuaali.

koomake
Viestit: 315
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
Paikkakunta: TL1040 Hybrid

Viesti Kirjoittaja koomake » La Helmi 28, 2009 12:46 pm

Sylinterikansi 40-45nm (4.0-4.5kg 29.0-32.5lb-ft)

nokkapukit 8-12nm (0.8-1.2kg 6.0-8.5lb-ft)

venttiilikopan kansi 13-15nm (1.3-1.5kg 9.5-11lb-ft)

hamppu23
Viestit: 85
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2008 1:00 am
Paikkakunta: sc24

Viesti Kirjoittaja hamppu23 » La Helmi 28, 2009 2:39 pm

koomake kirjoitti:Sylinterikansi 40-45nm (4.0-4.5kg 29.0-32.5lb-ft)

nokkapukit 8-12nm (0.8-1.2kg 6.0-8.5lb-ft)

venttiilikopan kansi 13-15nm (1.3-1.5kg 9.5-11lb-ft)
Tattista vaan, nopeista vastauksista!!!

Pääsee jatkaa koneen kasaamista ;)

Bart
Viestit: 589
Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Bart » Ti Maalis 03, 2009 12:35 pm

koomake kirjoitti:venttiilikopan kansi 13-15nm (1.3-1.5kg 9.5-11lb-ft)
Venakopan kannessa olisin varovainen noiden nokkapukkeihin kiinnittyvien isokantaisten pulttien kanssa (jos tuossa vielä samanlaiset kuin 1100 i/ö:ssä), varsinkin jos niiden alla vanhat tiivisteet. Nuo pohjaa ja menee jengat varsin helposti. Itse olen kiristänyt aina ihan vaan t-avaimella käsivaralla niin että just tuntee olevan pohjassa ja jättänyt siihen.

Vastaa Viestiin